M
minna
Vieras
Siis minä luulin että tuo on joku vanha talo, jota remppaatte, jotenkin tuo eteinen toi sen vaikutelman.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja solli:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja kivakiva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Komee talo. Samanlainen kuin mun kesämökki, hiukkasen vaan pienemmän näköinen.
no just
Mää kun laitoin nuo kuvat siinä luulossa, että niistä ei vois tätä talon kokoa päätellä. -Ilmeisesti epäonnistuin.... :xmas:
Kuinka moni teistä näkee selvästi minkä kokoinen talo on kysessä?![]()
Jos on yläkertakin, jota ei kuvissa kyllä näkynyt, niin arvelisin, vajaa parisataa neliötä.
Ilman yläkertaa, vajaat sata neliötä.
Huoneet aika pieniä.
Suurinpiirtein pystyy päätteleen huoneitten koosta.
mitä sinä päättelisit? Ihan mielenkiinnosta...
Alkuperäinen kirjoittaja solli:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja solli:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja kivakiva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Komee talo. Samanlainen kuin mun kesämökki, hiukkasen vaan pienemmän näköinen.
no just
Mää kun laitoin nuo kuvat siinä luulossa, että niistä ei vois tätä talon kokoa päätellä. -Ilmeisesti epäonnistuin.... :xmas:
Jos on yläkertakin, jota ei kuvissa kyllä näkynyt, niin arvelisin, vajaa parisataa neliötä.
Huoneet aika pieniä.
Alkuperäinen kirjoittaja kivakiva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Komee talo. Samanlainen kuin mun kesämökki, hiukkasen vaan pienemmän näköinen.
no just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieno talo. mutta miksi ihmeessä siitä pitää täällä palstalla hehkuttaa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieno talo. mutta miksi ihmeessä siitä pitää täällä palstalla hehkuttaa ?
on tää ollu niin iso urakka, että hehkutan kyllä hyvällä omallatunnolla täällä ja muuallakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja solli:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja solli:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Alkuperäinen kirjoittaja kivakiva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Komee talo. Samanlainen kuin mun kesämökki, hiukkasen vaan pienemmän näköinen.
no just
Huoneet aika pieniä.
Kuvissa varmaan nuo huoneet näyttää pienemmiltä, kuin mitä oikeasti ovat... Siksi varmaan arviosi meni alakanttiin.Meillä pienin makkari on n 20 neliöä. Yleensä kun ne ruukaavat olla siinä 10 neliön pintaan.
Yläkerrassa on sitten pari isompaa makkaria sisustusta vaille valmiina..(milloinkahan senkin saisi tehtyä...) Yläkerran olohuone toimittaa tällä hetkellä lastenhuoneen virkaa, se on niin pahassa sotkussa etten viitsi kuvia räpsiä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ihan okei, hehkuttaa mutta, jos olisi jotain muuta kuin massasisutusta, niin olisi ehkä mukavampi katsella. Juuri sentakia avasin tämän ,josko olisi jotain omintakeista.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ihan okei, hehkuttaa mutta, jos olisi jotain muuta kuin massasisutusta, niin olisi ehkä mukavampi katsella. Juuri sentakia avasin tämän ,josko olisi jotain omintakeista.
Mikä ihme on massasisustus?? Talossahan oli ihana vanhan ajan henki ja persoonallisia ratkaisuja. Se että tykkää vaaleista sävyistä ei tee kotiin massasisustusta.
Ja niin...meillä on viimeiset 10 vuotta ollut omassa kodissa kaikki huonekalut talonpoikaisantiikkia. Nythän tuo tyyli on jokusen vuoden ollut muodissa, mutta mä olen kyllä ihan koko ajan rakastanut mööpeleitämme ja värimaailmaamme (joka on just valkoinen-beessi-ruskea).
Ja ap: aivan IHANA koti kaikin puolin. Ja kertakaikkisen mahtavat nuo makkarin ovet :flower: . Onnea uuteen kotiin, varmasti ihanaa kun pahin urakka on nyt ohi =) [/qu
Puhuinko jotain vaaleista sävyistä?
Yleisilme on juuri sitä massasisutusta. On hyvinkin yleistä käyttää vanhaa kamaa sisustuksessa ja sehän on ollut muodissa jo -90 luvun alusta, jos se tarkoittaa sinulla jokusta vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ihan okei, hehkuttaa mutta, jos olisi jotain muuta kuin massasisutusta, niin olisi ehkä mukavampi katsella. Juuri sentakia avasin tämän ,josko olisi jotain omintakeista.
Mikä ihme on massasisustus?? Talossahan oli ihana vanhan ajan henki ja persoonallisia ratkaisuja. Se että tykkää vaaleista sävyistä ei tee kotiin massasisustusta.
Ja niin...meillä on viimeiset 10 vuotta ollut omassa kodissa kaikki huonekalut talonpoikaisantiikkia. Nythän tuo tyyli on jokusen vuoden ollut muodissa, mutta mä olen kyllä ihan koko ajan rakastanut mööpeleitämme ja värimaailmaamme (joka on just valkoinen-beessi-ruskea).
Ja ap: aivan IHANA koti kaikin puolin. Ja kertakaikkisen mahtavat nuo makkarin ovet :flower: . Onnea uuteen kotiin, varmasti ihanaa kun pahin urakka on nyt ohi =) [/qu
Yleisilme on juuri sitä massasisutusta. On hyvinkin yleistä käyttää vanhaa kamaa sisustuksessa ja sehän on ollut muodissa jo -90 luvun alusta, jos se tarkoittaa sinulla jokusta vuotta.
No huh huh, ilmeisesti me ollaan seurattu ihan eri trendejä. Mä kun olen jo pitkään nähnyt muodissa olevan sellainen persoonaton ja kylmä moderni sisustus ja kaikki pelkistetty toimistotyyli.
Varmaan toki antiikki on tietyssä määrin aina in, mutta...
No juu, enpä ala kinaamaan sun kanssasi, mutta mun mielestä vaan typerää tuomita toinen massasisustajaksi jos ja kun on tehnyt persoonallisia valintoja kotiinsa ja sisustanut asuntonsa mieleisekseen. Eipä ole kuitenkaan mikään IKEA-koti tuo (niitä yhtään väheksymättä).
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ihan okei, hehkuttaa mutta, jos olisi jotain muuta kuin massasisutusta, niin olisi ehkä mukavampi katsella. Juuri sentakia avasin tämän ,josko olisi jotain omintakeista.
No huh huh, ilmeisesti me ollaan seurattu ihan eri trendejä. Mä kun olen jo pitkään nähnyt muodissa olevan sellainen persoonaton ja kylmä moderni sisustus ja kaikki pelkistetty toimistotyyli.
Varmaan toki antiikki on tietyssä määrin aina in, mutta...
No juu, enpä ala kinaamaan sun kanssasi, mutta mun mielestä vaan typerää tuomita toinen massasisustajaksi jos ja kun on tehnyt persoonallisia valintoja kotiinsa ja sisustanut asuntonsa mieleisekseen. Eipä ole kuitenkaan mikään IKEA-koti tuo (niitä yhtään väheksymättä).
Suppea on sitten sinulla trendimaailma täytyy sanoa.
Ei millään pahalla...
En minäkään ala kinaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Hei "vierailija" kerropa millainen on sitten persoonallinen sisustus? Millainen siis on koti joka ei ole massasisustettu? Kiinnostaa vaan oikeesti aika tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Hei "vierailija" kerropa millainen on sitten persoonallinen sisustus? Millainen siis on koti joka ei ole massasisustettu? Kiinnostaa vaan oikeesti aika tavalla.
Persoonallinen sisustus on sellainen, kun sen näkee siitä yllättyy, eikä tule tunne, että tämän olen jo monesti nähnyt, mutta eri kuvakulmasta.
Valaisiko?
En voi sille mitään, jos sinä et ole ap. kaltaisia koteja nähnyt. Minä olen nähnyt niitä ihan riittävästi sekä lehdissä että livenä.
Jos laitta kuvia kaikkien nähtäväksi on myös valmis ottamaan kommentteja puolesta ja vastaan.
Edelleen olen sitä mieltä, että ap.n koti on ihan kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieno talo. mutta miksi ihmeessä siitä pitää täällä palstalla hehkuttaa ?