Vihaan tätä typerää palstaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lksdjskflk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lksdjskflk

Vieras
Vainko yksinkertaiset ihmiset täällä pyörii kun tosiaankin aivan imbesillit aloitukset saavat miljoona vastausta ja sitten vieraiden esittämät ehkä tärkeätkin kysymykset jäävät täysin huomioitta. Tämä on ainoa palsta jossa olen törmännyt naisiin, jotka kommentoivat jokaisen pierun ja vatsan toiminnan kaikille, ja mikä naurettavinta, muut vielä ottavat kantaa.
Minullakin on lapsia, mutta en tosiaan ole niin taantunut, että pitäisi ensimmäisenä aamulla tulla toivottamaan nettiin huomenta ja kertoa kaikesta mikä ei takuulla muita kiinnosta.
Sitten jotkut uskaliaimmat typerykset nostetaan palstan sankarittariksi vaan kun uskaltaa esittää mahdollisimman paljon typeriä juttuja itsestään.

Hei hei teille, lähden hakemaan älyllisempää seuraa.

h020.gif

Samaa mieltä tavallaan, mut on tämä niin kivaa aivojen narikkaan heittoa.
Tuosta rekisteröidy kommentista olen samaa mieltä, saat kaipaamiasi vastauksia enemmän. =)

Se ottaa vielä enemmän päähän jos rekisteröityy, kirjoittaa tuhansia viestejä eikä siltikään saa vastausta tärkeään kysymykseen. Silloin ei voi edes syyttää palstailijoita syrjinnästä vaan on pakko myöntää olevansa itse vaan niin *piip* tylsä ihminen, ettei kukaan jaksa vastata :whistle:
Että ei kannata rekisteröityä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
On se vaan ihana päivästä toiseen huomata, että jotkut tosiaan tulee tänne nettiin hakemaan sitä älyllistä seuraa :whistle:
Mitä tämä kertookaan niistä ihmisistä?
Ööö...niillä ei ole palstan ulkopuolista älyllistä elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi venäjä...:
Heh, mä olen aina saanut pitkiä keskusteluja aikaiseksi täällä ihan harmaana, en koskaan mustana. Siksi vältän kirjautumista ;o)

tottakai vittuilemalla saat huomiota itsellesi :kieh:

Mikäs sun ongelmasi sitten on? Mikä aiheutti noin suuren turhauman?
Mielestäni olen ihan asiallisesti täällä palstailut, toisin kuin eräät bannatut MUSTAT tyypit ;o)

Heh, mä olen aina saanut pitkiä keskusteluja aikaiseksi täällä ihan harmaana, en koskaan mustana. Siksi vältän kirjautumista ;o)

Mielestäni olen ihan asiallisesti täällä palstailut, toisin kuin eräät bannatut MUSTAT tyypit ;o)

Hänelle aiheutti turhauman se, että hänen miehensä sammui eräänä kauniina aamupäivänä vessanpöntölle ja se olin hänen mielestään todella hassunhauskaa, mutta jotkut tiukkapipot pitivätkin sitä huolestuttavana, että jonkun mies, perheen isä, sammuilee keskellä päivää kylppäriin vessassa käydessä.

Jaa.. mun mielestä määrä korvaa laadun. Jos teen aloituksen jostain toivon ennemmin saavani pari kunnollista vastausta kun sivukaupalla hötöntöttöä ja turhaa tappelua ja vääntöä. Mun mielestä pitkissä ketjuissa ei ole mitään ihmeellistä. En muutankaan en ymmärrä tätä että aloituksen tärkeys ja hyvyys mitataan mukamas vastausten määrällä.. ;)

Eli toisin sanoen... Sun itsetunto riippuu siitä, mitä sulle sanotaan, miten sulle reagoidaan? Jos palsta pilaa elämäsi, se ei ole palstalaisten syytä, sori. =) Älä ota kaikkea niin vakavasti.

Tottumiskysymys...

Ja ei, se ei ole niin että fiksuimmat ja älykkäimmät lähtevät palstalta, vaan te heikot ja itsekeskeiset, jotka luulette että teidän mielipide on se ainoa oikea. :D Eli onko teillä pehmokasvatus takana vai mitä, mutta kestäkää tai menkää jollekin muulle palstalle, jolla EI tule vastaväitteitä. :whistle:

Yhteistyössä