[QUOTE="vvv";24367973]"En pidä lasten äänistä. En siitä kimeästä puheesta, kirkuvasta naurusta.
- meidän lapsilla ei ole kimeät äänet jolleivat huvikseen korota (onnistuu aikuisiltakin..

)
En pidä lasten suorapuheisuudesta. En näe mitään huvittavaa lapsessa, joka kovaan ääneen kailottaa "Tolla sedällä on iso maha"
- vanhempi saattoi todeta noin pari kertaa mutta selitin ettei toisen ulkonäköä saa arvostella kun se voi loukata ja ei ole arvostellut sen jälkeen
En pidä lasten kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon.
- meillä osataan ottaa toiset huomioon ja ovat avuliata, siihen voi ohjata
En pidä lasten itsekkyydestä enkä kärsimättömyydestä. Kaikki on saatava ja kaikki on saatava HETI. Jos ei saada, huudetaan lainkaan ajattelematta muita huutoa kuuntelemaan joutuvia.
- tämä valitettavan totta usein
En pidä jatkuvista kysymyksistä joiden vastauksia lapsi ei kuitenkaan ymmärrä.
- eri mieltä ymmärtämisestä, hämmästyn usein kun ismpi selittää jollekin jotain jota olen joskus kertonut / selittää asioita joita muualta oppinut
En pidä lasten moraalittomuudesta, tavasta valehdella pelastaakseen oma nahkansa, saadakseen haluamansa asiat ja välttyäkseen epämiellyttäviltä asioilta.
- tämäkin opetettava asia
En pidä lasten kyvyttömyydestä ymmärtää tekojensa ja sanojensa seurauksia.
- aika pieni jo ymmärtää tekojensa seuraukset
En pidä lasten huumorista. Eläinten kiusaaminen tai se että toiseen sattuu ei ole hauskaa.
- lienee luonnekysymys, ei kaikki lapset kiusaa / satuta
En pidä lasten itsekeskeisyydestä, myös minulla on oikeus elää tässä maailmassa ilman että lapset olettavat minun olevan olemassa vain heitä palvellakseni."
- siihen voi todeta huumorilla lapsille ettei jaksa taas palvella ja meilä isompi usein haluaa hemmotella minua..
Lapsia on niin monenlaisia kuten aikuisia, kuvailet tässä vain ärsyttäviä luonteenpiiirteitä joita löytyy aikuisistakin.

Tuollaisia lapsista saattaa tulla jos niitä ei kasvateta ja ohjata.
Mikäs sen ihanampaa kun seurata näiden söpöläisten kasvamista.

[/QUOTE]
Oho, olen yllättynyt että onnistuit kertomaan mielipiteesi raivoamatta ja haukkumatta minua sairaaksi. Arvostan!