vihaan kötiäitejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abbb

Vieras
Mun mies jätti mut vitun kotiäidintakia,,joka imi sen kullia päivät pitkät ja
nai sit. Nyt se ämmä on raskaana ja tilittää mulle. Mä jätin miehen ja mun kakarat sen huoran takia... että sillee...................

auttaako kaikkien kotiäitien vihaaminen? Jos auttaa niin ihan rauhassa vaan :hug: mutta ei me kaikki olla sellaisia ;) minä esim. olen erittäin onnellinen mieheni kanssa enkä pettäisi häntä koskaan

Hyvä tietää mitä kotiäidit oikeesti tekee päivät pitkät. Nehän pirulaiset imevät jonkun kiukkupussin äijän munaa! Mut miksi sä kakarat jätit? Ja mies-reppanankin jätit, vaikkei se tehnyt muuta kuin jäi jonkun ahnaan kotiäidin suun vangiksi ihan ilman omaa syytään???

Ymmärrän että tuntuu kamalalta. Mutta arvaapa mitä; se sun mulkvisti äijäsi tekee tälle eukolle samat temput kuin mitkä teki sullekin. Ansaitset paremman miehen. Unohda tuollainen öllötys ja lähde elämässä eteenpäin! Äläkä ole tekemisissä sen himaäiskän kanssa, sulla ei ole velvollisuutta kuunnella sen tilityksiä. Sano sille vaikka, että ei kiinnosta.

Kotiäitinä ollessa mulla onki koko päivä aikaa nuoleskella muitten miesten kulleja :headwall: kiinnostaa tasan tarkkaan vain oman mieheni kulli.
Turha vihata kotiäitejä vaan kato ittees peilistä ja mieti miksi miehes meni vieraisiin.

no olen kötiäiti
a043.gif

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
no olen kötiäiti
a043.gif

Jehna. Pyydystätkö sä noita pahaa-aavistamattomia miehiä ovenraostasi? Siis vaikka naapurin mies yrittää lähteä aamulla töihin ja sä kumautat tolla nuijallasi ja raahaat sen kotiisi imettäväksi, koko pitkän päivän ajaksi?

Vai miten sä ton teet?

Yhteistyössä