hullu kaverin mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
mitä ootte mieltä jos nai ja panee kaverin miehen kanssa silloi kun ne on erossa? onks se tuomittavaa? kaveri katkas välit mun kanssa...ja haukkuu huoraks,,on mulla oma mies nykysin mut välejä ei saa korjattua..ite sen mies alko mun perään läähättämään!!!

On tuomittavaa. Maailmassa on miljoonia miehiä. Miks pitää valita justa se kaverin nykyinen tai ex? Sehän on ihan perussääntö, että ketään kaverin nykistä, exää taikka jopa tulevaa (jos kaveri on ilmaissut kiinostuksensa ko. mieheen) ei yritetä tai siihen ei langeta vaikka kuinka vonkais.

Kumpi sulle on tärkeempi: sun halu olla himoittu vai se sun kaveri. Jos tuo eka, niin ei oo sulle kovin tärkeä kaveri..

Mitä väliä ylipäänsä koko asialla? En kyllä ymmärrä sitä suuttunutta kaveria tai jotain ihmeen sääntöjä asian suhteen. Naurettavaa! Elämässä on paljon isompiakin kysymyksiä. Lapsellista!

eli jos kaveri ei tullut toimeen äijän kanssa mut mulla synkais todella hyvin niin pitää vaan olla loppuikä koskematta siihen vaikka saattas tulla hyvinkin onnellinen..onnea vaan pikkukyliin :D..jos jonkun kanssa ei ole sujunut niin mitä sitä sen jälkeen enää miettimään..ei kukaan omista toista milläään tasolla ja varsinkaan eron jälkeen..AiKUISTUKAA ..hölmöläisten valtakunta tämä pallo.

Yhteistyössä