Isä - harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Missään numerossa ei puhuta IMPOTENSSISTÄ ollenkaan... Siihen tässä lähinnä kovin moni alkoi kommentoimaan.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:En ole väittänyt että siemennesteen eritys loppuisi ilman tietoista tyhennystä, vaan erittymistahtiin voi vaikuttaa säätelemällä tyhennysväliä. Jos ei tumputa itse, niin keho hoitaa lopuilta tyhjennyksen miehen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus!:Tripodin jutuissa ei mitään järkeä, siis ihan pehmeitä puhuu. Sperman muodostuminen ei vaadi mitään tyhjennyksiä tietyin väliajoin, siis fysiologisesti.
Kertauksena vielä, koska tästä asiasta näyttää olevan paljon väärinkäsityksiä ja epätietoisuutta:
1) Siemenneste kertyy lisäkiveksiin.
2) Siemennesteen erittymistaihtiin voi vaikuttaa säätelemällä tyhennysävliä.
3) Lisäkivesten täyttyminen aiheuttaa puutteen tunnetta.
4) Tyhjät lisäkivekset vaikeuttavat erektion ylläpitoa ja estää siemensyöksyn.
5) Keho hoitaa tyhentyminen yöllisenä siemensyöksynä, ellei mies hoida tätä itse.
6) Suositeltu tyhennysväli on vähintään 3 kertaa viikossa (eturauhasen toiminnan kannalta). Keho ei itse ylläpidä tätä tahtia.
7) Miehen jatkuva valmiustila vaatii säännölliset siemensyöksyt.
8) Kerran tai pari päivässä on täysin normaali väli siemensyöksyjen välillä, myös parisuhteessa (mukana sekä itsetyydytys että muu seksi).