Vihaaan sanaa PEESI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";27762953]Joo sen olen ymmärtäny, mutta eikö sitä voi mitenkään muuten ilmaista kuin tylyllä peesi-sanalla. On vaikka sitten kirjoittamatta, jos ei itse keksi lisättävää. Ja eikös muiden kommenteista voi tykätä? Luulisi sen riittävän kerrottavaksi, että on samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Näin ainakin itse näen asian. Paljon mukavampi lukea tekstiä, kun siellä ei ole 10 kertaa peesi sanaa peräkkäin, vaan ne 10 tykkää siitä kommentista. Iiiisiiiiiii.. eikö???[/QUOTE]

Joo, ja en kyllä usein ole peesaillutkaan. Ennen rekkautumista, kun ei voinut käyttää tuota "tykkää" "nappia".

Joskus peesailee tai tykkää kiireessä, kun ei ole aikaa kommentoida. Tai sitten oikeasti vaan lyö tyhjää, ettei keksi mitään järkevää :D. Että onhan se vähän "tyhmänkin" puuhaa toisinaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27763099:
kehun itteeni nyt ja kerron etten ole koskaan käyttäny kyseessä olevaa sanaa. :)

Hyvä!! On myös tosipaikan tullen osattava kehua itseään ja tässä on oiva tilaisuus sille. Hienoa Päätön! Pidetään me ainakin tää palsta peesittömänä :D Muita messissä?

Mulla olisikin nyt oikein hyvä uudenvuoden lupaus -ehdotus kaikille niille, jotka sitä täälläkin ovat kyselleet.

PEESITÖN PALSTA 2013! EN PEESAILE, vaan ilmaisen mielipiteeni muilla keinoilla esim. tykkäämällä kommentista tai vastaamalla siihen muuten kirjallisesti kuin sanalla 'peesi'.

Allekirjoittaneet:

... 26.12.2012 23.22

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="...";27763163]Hyvä!! On myös tosipaikan tullen osattava kehua itseään ja tässä on oiva tilaisuus sille. Hienoa Päätön! Pidetään me ainakin tää palsta peesittömänä :D Muita messissä?

Mulla olisikin nyt oikein hyvä uudenvuoden lupaus -ehdotus kaikille niille, jotka sitä täälläkin ovat kyselleet.

PEESITÖN PALSTA 2013! EN PEESAILE, vaan ilmaisen mielipiteeni muilla keinoilla esim. tykkäämällä kommentista tai vastaamalla siihen muuten kirjallisesti kuin sanalla 'peesi'.

Allekirjoittaneet:

päätön

... 26.12.2012 23.22

Hyvä! Meitä on jo kaksi! Positiivista! :D ja jos tähän ei ala porukkaa tippumaan allekirjoituksineen, niin tämähän olisi oiva ehdotus palstan vahtijoille, että voisivat tehdä tällaisen pikku lisäyksen sääntöihin. Pieni lisäys, jolla paljon positiivista vaikutusta.

Minä olen myös ehdottoman peesitön.. Eli voin allekirjoittaa lupauksen..:D ihan vaikka koko loppu elämäksi. Olen miettinyt ihan samaa. Ei ole mitään ideaa keskustelupalstalla, jos siellä peesataan muiden kommentteja.

[QUOTE="...";27762780]eikö ihmisellä tosiaan oo muuta sanottavaa ku peesi.. sillon voi olla sanomatta yhtään mitään..!!![/QUOTE]

Haha.

pienestä voi olla jollain kiinni. Olikohan tämä edes aloittamisen arvoinen aloitus...

Yhtä hyvin olisit voinut olla sanomatta mitään. Mutta kyllähän maailmaan turhaa pälinää mahtuu.

Yhteistyössä