Viettekö lomallanne lapset kouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Lapsi alko vaatimaan, että vien hänet kouluun ku olen lomalla. Mie taas olen sitä mieltä että kun olen lomalla, en tgasan tarkkaan ala viemään vaan saan nukkua :kieh: . Aamupala oottaa valmiina jääkaapissa ja mun tarttee vaan huolehtii siitä, että lähtee ajoissa. Koulumatka on 1km vähän vajaa. Kauhee äiti oon joo :D

Alkuperäinen kirjoittaja lumimarja:
Ei kai kukaan tuollaista matkaa autolla vie? :o

kyllä vie!! Joskus lähen lenkille yhtämatkaa koululaisten kanssa ja voi sitä autoliikennettä koulun pihassa, siis isät ja äidit tuovat omat kullannuppunsa kouluun.....

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :

kyllä vie!! Joskus lähen lenkille yhtämatkaa koululaisten kanssa ja voi sitä autoliikennettä koulun pihassa, siis isät ja äidit tuovat omat kullannuppunsa kouluun.....
Joo kyllä mäkin oikeastaan oon huomannu. Käsittämätöntä kuitenkin. Musta olis lapsenkin etu itse kävellä tai polkea, miten nyt kulkeekin.

Joo kyllä mäkin oikeastaan oon huomannu. Käsittämätöntä kuitenkin. Musta olis lapsenkin etu itse kävellä tai polkea, miten nyt kulkeekin.

jossain uutisissa tuli ett opetusministeri huolissaan koulutulokkaiden kunto vuosi vuodelta huonompi

pakko tarttua tähän... Mistä ihmeestä kuvittelet että noilla kaikilla lapsilla on 1 km kouluun matkaa???
Ja kyllä mä veisin lapsen kouluun vaikka ois kuinka lyhyt matka jos se vaan on työmatkan varrella. En näe mitään järkeä siinä että lähtisin lapsen kanssa yhtäaikaa ja ajaisin lapsen ohi autolla kun se kävelee pakkasessa...

Ei meidänkään pojalla ole ku vajaa km kouluun ja aina kun poju menee klo 9 niin vien, koska silloin vien myös eskarin ja kerholaisen.. Pitäiskö poika laittaa tallustaa ku samaan paikkaan oon pienempää viemässä. Ja autolla siks ku eskari ja kerho alkaa klo 9 niin en millään kerkee juoksee eskarilta sinne kerholle kovin nopsaan..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Ei meidänkään pojalla ole ku vajaa km kouluun ja aina kun poju menee klo 9 niin vien, koska silloin vien myös eskarin ja kerholaisen.. Pitäiskö poika laittaa tallustaa ku samaan paikkaan oon pienempää viemässä. Ja autolla siks ku eskari ja kerho alkaa klo 9 niin en millään kerkee juoksee eskarilta sinne kerholle kovin nopsaan..
Mä kerkiän kun on pakko, eskariin voi viedä onneks täällä pikkusen aiemmin.
:D

meidän lapilla on niin lyhyt matka etä voivat mennä itsekin. tyttö 13v jopa sanoo jokus että ÄLÄ VIE ÄLÄKÄ HAE. pojilla on kouluun alle 2 kilsaa ja koko matka pyörätietä, vain yksi tienylitys ja seki koulun kohdalla joten turvallista heidän on kulkea. vain jos ite olen meossa asioille vien. monesti pojat tahtoo iahn itse kävellä

Yhteistyössä