Ä
"äitsykkä"
Vieras
Meillä on 2v lapsi ja mies ei oikein ikinä tarjoudu ottamaan tätä mihinkään mukaan (jos vaikka käy lapsellisella kaverilla kylässä) tai menemään mihinkään tämän kanssa kaksin (esimerkiksi pihalle /puistoon). Aina pitäisi mennä seuraksi, eikä siinä mitään koska usein ihan mielelläni menen. Olisi kuitenkin kiva jos joskus voisi kotona vaikka siivota rauhassa. Tai vaan ihan vaan olla hetki. On kuulemma traumoja vauva-ajasta, kun "pakotin" hänet pois kotoa siksi aikaa, että sain nukkua univelkoja pois (heräili 1,5 vuotta 1h välein). Ei ollut mitään tekemistä ja vauvan kanssa vaeltelu ahdisti. Toki mies menee lapsen kanssa kaksin kun pyydän (pakotan), mutta vain koska on "pakko".
On kyllä ollut lapsen kanssa vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla minun opiskellessani, mutta jos itse olen kotona paikalla niin hengähdystaukoa / siivousrauhaa on lienee turha pyytää, kun sellaista ei mukisematta ainakaan tule. Ärsyttää! Onko muiden miehillä sormi suussa tässä asiassa?
On kyllä ollut lapsen kanssa vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla minun opiskellessani, mutta jos itse olen kotona paikalla niin hengähdystaukoa / siivousrauhaa on lienee turha pyytää, kun sellaista ei mukisematta ainakaan tule. Ärsyttää! Onko muiden miehillä sormi suussa tässä asiassa?