istut tuolillasi, tulen taakses ja alan hieroa hellästi niskojas...suutelen kaulaas....hyväilen hiuksias....annan käsieni vaeltaa kohti rintojas.....aaah ...alat huokailla ja rentoudut......
käännän sut ympäri tuolillias....samalla mun kädet hieroo sun pakaroita, hellästi ja välillä rajummin... hieroo sisäreisiä samalla....tunnen farkkujes läpi kuinka eräs paikka kuumottaa......sulla...nännis näkyy puseros läpi.....suutelen sua ...
ihanaa....tuntuu että se on ihan kova , sykkii...tää on ihanaa....hieron rintojas.....nännit sojottaa ihan kovina....riisun puseros....wau ..ihanat rinnat....riisun rintsikkas... ja alan nuolla rintojas.... värähtelet ja huokailet kun kiihotus nousee....
kosketat sitä,,,,hierot sitä ees taas. se alkaa sykkiä yhä enemmän.....riisun housus ja pikkaris......ja rintsikkas...oot nyt ihan alasti ja levität mulle jalkojas...yhä enemmän.. kosketan sormella pilluas......ihanan märkä..
minua hieman paskattaa, eihän haittaa jos väännän tortunennkuin aetaan hommiin....hieman saattaa haista eilinen hernekeitto ja ruisleipä, mutta eihän se haittaa...aaah ...odota hetki siiinä vierellä..hani...