M mies30 Vieras 02.09.2005 #1 onko kukaan nainen halukas, siis viestileikkiin......(näin kesken työpäivän....)
M mies30 Vieras 02.09.2005 #3 johanna...voistais lämmitellä toisiamme sillain kivasti....että alkais vatsanpohjassa kutiseen.....
M mies30 Vieras 02.09.2005 #4 haluan tulla taaksesi, hieroo niskojas, siirtää hiuksia sivuun ja suudella kaulaas.......ja kuulla alkavat huokailus.....
haluan tulla taaksesi, hieroo niskojas, siirtää hiuksia sivuun ja suudella kaulaas.......ja kuulla alkavat huokailus.....
J Johanna Vieras 02.09.2005 #5 Nojaudun taaksepäin konttorituolissani, suljen silmäni. Kuumat hyväilysi lähettää kuumia sähköiskuja pitkin selkärankaani kaikkialle kehoon. Suuni avautuu huokauksen, ojennan kättäni taaksepäin, hapuilen sitä kohti jalkoväliäsi tunnen kovan kohouman housujesi sisällä...
Nojaudun taaksepäin konttorituolissani, suljen silmäni. Kuumat hyväilysi lähettää kuumia sähköiskuja pitkin selkärankaani kaikkialle kehoon. Suuni avautuu huokauksen, ojennan kättäni taaksepäin, hapuilen sitä kohti jalkoväliäsi tunnen kovan kohouman housujesi sisällä...
M mies30 Vieras 02.09.2005 #7 sori viivytys äsken.....kone tökki... hieron ihania rintojas takaapäin....huokailus kiihtyy....riisun puseros......vien käteni takaapäin rintsikoiden peitteämille rinnoilles....värähtelet....nännin nöpöttää kovina.. aaah mun kiima nousee kans....kulli on jo ihan kovana....housut pullistelee
sori viivytys äsken.....kone tökki... hieron ihania rintojas takaapäin....huokailus kiihtyy....riisun puseros......vien käteni takaapäin rintsikoiden peitteämille rinnoilles....värähtelet....nännin nöpöttää kovina.. aaah mun kiima nousee kans....kulli on jo ihan kovana....housut pullistelee
M mies30 Vieras 02.09.2005 #8 johanna, jatketaan vielä...jos ehdit.....oon paikalla nyt ja sitten ainakin 12.15 alkaen...nyt vielä aika kauan , hetken pois....meillä tais jäädä joku kesken.....
johanna, jatketaan vielä...jos ehdit.....oon paikalla nyt ja sitten ainakin 12.15 alkaen...nyt vielä aika kauan , hetken pois....meillä tais jäädä joku kesken.....