Vierastatteko töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallaan vierastan, vaikka töissä olenkin. Motivaatio on nolla, sillä kotona "makaamisesta" saa vain parisataa vähemmän kuussa. Työ ei kiinnosta pätkääkään, enkä välitä vaikka saisin potkut. Ammattini on kuitenkin sellainen, etten työttömänä ehdi kovin kauaa olla, töitä on enemmän kuin osaavia tekijöitä.

Mä olen ollut nyt 1½v duunissa ilman lomia, paitsi joulun aikaan olin kolme päivää.
Nyt jään työttömäksi, mutta ajattelin kyllä hakea duunia kunhan nyt ensin lepään 1kk.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
En vierasta, olen saanu saman kuvan kuin sinä. Olen töissä opettajana ja mulla tietenki se etu että pitkät lomat, mutta vastaavasti joudun ottaa töitä kotiinkin. Ehkä minäkin kuitenkin olisin vain kotona jos lottovoiton saisin ;)

Täällä kollega -työtön sellainen. Olen aineenopettaja ja omalla paikkakunnalla eikä ihan naapurissakaan ei yksinkertaisesti ole alan töitä. Tällä koulutuksella ei kovin helposti esim. siivoukseen oteta. 70 kilmometrin säteellä olen ottanut vastaan kaikki mitä on ollut tarjolla. Ei ole usein se.

Alkuperäinen kirjoittaja näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
En vierasta, olen saanu saman kuvan kuin sinä. Olen töissä opettajana ja mulla tietenki se etu että pitkät lomat, mutta vastaavasti joudun ottaa töitä kotiinkin. Ehkä minäkin kuitenkin olisin vain kotona jos lottovoiton saisin ;)

Täällä kollega -työtön sellainen. Olen aineenopettaja ja omalla paikkakunnalla eikä ihan naapurissakaan ei yksinkertaisesti ole alan töitä. Tällä koulutuksella ei kovin helposti esim. siivoukseen oteta. 70 kilmometrin säteellä olen ottanut vastaan kaikki mitä on ollut tarjolla. Ei ole usein se.

Joo jos nyt keksitäisiin työ niin se kiellettäisiin lailla terveydellistä syistä

Aah, kun pääsiskin töihin! Jos nyt kuitenkin hetken vielä odottais että vauva vähän kasvaa.. Mun työt kun tulee kotiin saakka ja jos lapset sairaana niin öisin sitten painetaan töitä, jää unet aika vähiin..

joo vierastan töitä, mutta syy siihen ei ole laiskuus... olen todella ujo ja epäsosiaalinen... siivoustöitä olen tehnyt ja jakanut postia, mutta minusta ei olisi esim. kaupan kassalle tai puhelinmyyjäksi yms.

Yhteistyössä