Vierasta miehen luvalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä samaa ikäluokkaa kuin aloittaja ja takana piiiitkä vakaa suhde ilman mustasukkaisuutta, mutta ei lapsia. Alunperin miehen aloitteesta tähän lähdettiin. Iso kynnys oli tunnustaa, että kyllä, seksi vieraan ihmisen kanssa voisi kiinnostaa. Meidän suhteeseen tällä on ollut vain positiivisia vaikutuksia (erityisesti aluksi ihan seksielämään, mutta isoiten omaan avautumiseeni seksuaalisesti ja psykologisesti). Meillä tämä ei ole osa arkea, vaan hyvin harvinaisia poikkeuksia. "vastapalveluksena" mies saa nähdä kuvia ja kuulla, mitä tapahtunut. Miehellä ei kiinnostusta käydä itse vieraissa, vaan saa kiksinsä nimenomaan tästä asetelmasta. Itsellä iso osa kiinnostusta on kokea uusia ihmisiä ja asioita, kun lyötiin hynttyyt yhteen ensirakkauden kanssa. Meillä kavaljeerit valitaan yhdessä tietyin (lähinnä ulkonäöllisin) kriteerein. Avoimuushan ja luottamus tässä tärkeää. Ymmärrän, että moni näkee tämän niin, ettei suhdetta ja puolisoa arvosta, kun "jaetaan" ja että mies olisi "alakynnessä" . Itse näen asian toisinpäin: rehellisyys omia haluja kohtaan tuo hyviä asioita suhteeseen ja se, että palaa aina sen oman miehen kainaloon, vaikka millaisen uroon vierestä, on jotain mistä mies voi olla ylpeä ;) (meillä ei siis mitään cuckold-asetelmaa tässä).

Varmaan ihan ok juttu niille, joille sopii. Itse en voisi kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa kuin oman miehen. En myöskään haluaisi, että mieheni kävisi vieraissa. Näillä säännöillä on menty reilut 30 vuotta.

Onko kellään muulla samankaltaista kokemusta ja mitä sitten tapahtui.

Olen nainen 34-v., avioliitossa turvallisesti ja ehkä vähän tylsästi 5 vuotta. Kunnollinen aviomies, jota rakastan. Lapset 4- ja 6-vuotiaita.

Hyvin harvoin käymme missään ulkona, mutta pari kuukautta sitten olimme yhdessä yökerhossa, lapset saatiin isovanhemmille hoitoon. Tuli juotua aika lailla ja sitten mieheni alkoi puhua, että voisin mennä harrastamaan seksiä jonkun muun miehen kanssa. Mieheni lähti kotiin ja sanoi ajatuksen kovasti kiihottavan. Epäröin, mutta niin siinä sitten kävi, että päädyin aivan upean ja hyvin varustetun miehen luokse ja siellä sain upeata seksiä. Seuraavana päivänä sitten kotiin ja mieheni oli kovasti kiihottunut ja pyysi kuulla irstaita yksityiskohtia. Tämän jälkeen myös seksi mieheni kanssa on saanut mukavan piristysruiskeen. Olen aivan liekeissä ja toivoisin samaa uudelleen.
Ja sitten herasin..

Riippuu kai siitä, mitä haluaa.

Mä tunnen aisankannattaja-Dominaparin joka viettää pian kolkytvuotishääpäiväänsä.

Hei! Olen hyvin tuoreessa Hotwife-cuckold -suhteessa oleva mies. Rouvani antoi minulle tehtäväksi sivistyneesti keskustella vastaavassa suhteessa olevien parien kanssa käytännön kokemuksista ja haasteista. Löytyisiköhän täältä privasti jutuseuraa?

Onko kellään muulla samankaltaista kokemusta ja mitä sitten tapahtui.

Olen nainen 34-v., avioliitossa turvallisesti ja ehkä vähän tylsästi 5 vuotta. Kunnollinen aviomies, jota rakastan. Lapset 4- ja 6-vuotiaita.

Hyvin harvoin käymme missään ulkona, mutta pari kuukautta sitten olimme yhdessä yökerhossa, lapset saatiin isovanhemmille hoitoon. Tuli juotua aika lailla ja sitten mieheni alkoi puhua, että voisin mennä harrastamaan seksiä jonkun muun miehen kanssa. Mieheni lähti kotiin ja sanoi ajatuksen kovasti kiihottavan. Epäröin, mutta niin siinä sitten kävi, että päädyin aivan upean ja hyvin varustetun miehen luokse ja siellä sain upeata seksiä. Seuraavana päivänä sitten kotiin ja mieheni oli kovasti kiihottunut ja pyysi kuulla irstaita yksityiskohtia. Tämän jälkeen myös seksi mieheni kanssa on saanut mukavan piristysruiskeen. Olen aivan liekeissä ja toivoisin samaa uudelleen.

Yhteistyössä