Vieras lapsi löi yhtäkkiä ilman syytä puistossa omaa lastani, kauhean paha mieli tuli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus mun 2-3v:tä jotenkin ärsyttää ujot ja paikallaan olevat lapset. Ihan kamalaaha puutun siihen. En keksi muuta "syytä" kuin erilaisuuden lasten temperamenteissa eli vilkasta harmittaa rauuhallisempi. Pienet lapset eivät ole rationaalisia.

[QUOTE="vieras";26905642]Aapeen jutusta: Lehmätkin lentää...
Oma mukula ei koskaan ole syyllinen. Varmasti irvisteli ainakin sille, joka kilahti.[/QUOTE]

Mutsisi perse irvisti.

Mä nostaisin syytteen. Ottaisin heti kuvat lapsen poskesta, veisin lääkärille joka kirjoittaisi mistä tulleet ja veisin poliisille. Ainakin lastensuojeluun se päätyis. Jotain vikaa on lapsella/perheessä jos noin tekee. Älä kuuntele noita lässytyksiä että sun pitäs unohtaa ja antaa olla! Vaan toimi lapsesi vuoksi ja heti.

Mä nostaisin syytteen. Ottaisin heti kuvat lapsen poskesta, veisin lääkärille joka kirjoittaisi mistä tulleet ja veisin poliisille. Ainakin lastensuojeluun se päätyis. Jotain vikaa on lapsella/perheessä jos noin tekee. Älä kuuntele noita lässytyksiä että sun pitäs unohtaa ja antaa olla! Vaan toimi lapsesi vuoksi ja heti.

Jos tää ei ollut provo niin voi vaan todeta ettei Suomessa syytteitä nostella itse, syyttäjä sen tekee mutta tuossa tilanteessa ei voi edes rikosilmoa tehdä kun tekijä on 2-3 v :D

[QUOTE="diu";26907914]Jos tää ei ollut provo niin voi vaan todeta ettei Suomessa syytteitä nostella itse, syyttäjä sen tekee mutta tuossa tilanteessa ei voi edes rikosilmoa tehdä kun tekijä on 2-3 v :D[/QUOTE]

No korjataan sitten. Soittaisin lastensuojeluun, kertoisin tilanteen ja antaisin heidän arvioida jatkon.

Alkuperäinen kirjoittaja no näin sitte;26907920:
No korjataan sitten. Soittaisin lastensuojeluun, kertoisin tilanteen ja antaisin heidän arvioida jatkon.

Ihan mielenkiinnosta, miten ajattelit tuon hoitaa jos et edes tietäisi lapsen/vanhempien nimeä?

[QUOTE="diu";26907923]Ihan mielenkiinnosta, miten ajattelit tuon hoitaa jos et edes tietäisi lapsen/vanhempien nimeä?[/QUOTE]

No kyllä mä ne selvittäsin. höh! ja helposti.

[QUOTE="nii";26907934]No kyllä mä ne selvittäsin. höh! ja helposti.[/QUOTE]

Niin, mietin vaan että menetkö puistoon kyttäämään jos ne ehkä tulis takas ja tivaisit nimet vai soitatko sossuun että 'se yks siellä puistossa, kai te nyt näillä tiedoilla sen löydätte'

Yhteistyössä