Vieraiden hääpukeutuminen *kuva*

juuh
Mun mielestä ap:n mekko on ok, koska siinä on tuo musta rusetti, ja sitä tuskin voi mitenkään sotkea morsiammen asuun. ja voihan morsiammella olla vaikka punainen puku, tai vihreä :) Tunnen ja ymmärrän etiketin ja mielestäni se menee niin, että kokovalkoiseen tai mustaan ei pidä pukeutua ja syynä juurikin se, ettei "sekoitu" morsiammen kanssa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tuo ihan valkoinen ole mutta kyllä hääpuku voi hyvin tuonvärinenkin olla. Mä myös varmistaisin asian ensin morsiamelta.
Lisään että jos morsiamella on "oikea" morsiuspuku niin sitten ei ongelmaa, mutta jos on joku tuontyylinen mekko niin sitten on ongelma.
Morsiolla on "oikea" hääpuku, ja sävyltänsä "kylmän sinisen valkoinen" :)

..mut mää ny sit laitan mustan topin ja mustavalkosen hameen :)
Mun mielestä toi on kyllä parempi ku joku toppihärdelli.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mun mielestä ap:n mekko on ok, koska siinä on tuo musta rusetti, ja sitä tuskin voi mitenkään sotkea morsiammen asuun. ja voihan morsiammella olla vaikka punainen puku, tai vihreä :) Tunnen ja ymmärrän etiketin ja mielestäni se menee niin, että kokovalkoiseen tai mustaan ei pidä pukeutua ja syynä juurikin se, ettei "sekoitu" morsiammen kanssa.
Mustaan ei, koska on suruasu. Perinteisesti. :D

Mut mäpä menen huomenna häihin koko mustissa. :xmas: Morsiamen kanssa sovittu juttu.

Ei tuo ihan valkoinen ole mutta kyllä hääpuku voi hyvin tuonvärinenkin olla. Mä myös varmistaisin asian ensin morsiamelta.
Lisään että jos morsiamella on "oikea" morsiuspuku niin sitten ei ongelmaa, mutta jos on joku tuontyylinen mekko niin sitten on ongelma.
Morsiolla on "oikea" hääpuku, ja sävyltänsä "kylmän sinisen valkoinen" :)

..mut mää ny sit laitan mustan topin ja mustavalkosen hameen :)
Mun mielestä toi on kyllä parempi ku joku toppihärdelli.
Munkin mielestä ois juhlavampi. :)

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!
Mullakin oli kerran kirjava toppi ja valkoiset housut...en saata katsoa valokuvia, ku niin hävettää :(.

heh
Mä olin viime viikonloppuna häissä, jossa oli 5 naisella kokomusta asu! Eikä kukaan katsonut pahasti. Itsekin meinasin laittaa kokomustaa, mutta viime hetkellä vaihdoin punaiseen. :D

Vaimoke
Mä oon kyl samaa mieltä että jos sua yhtään mietityttää tai joudut kyselemään että onko tää liian valkoinen niin sitte et laita tota pukua. Ja kyllä mun mielestä toi on luonnonvalkoinen eikä beige ja monella morsiamella on luonnonvalkoisia pukuja. Ja tuosta mustasta vyöstä joku kommentoi. Todella monissa hääpuvuissa on juurikin tuollainen vyö antamassa lisäväriä pukuun, useasti se on juuri musta.

En laittais tota pukua.

laittaisin ehdottomasti
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoke:
Mä oon kyl samaa mieltä että jos sua yhtään mietityttää tai joudut kyselemään että onko tää liian valkoinen niin sitte et laita tota pukua. Ja kyllä mun mielestä toi on luonnonvalkoinen eikä beige ja monella morsiamella on luonnonvalkoisia pukuja. Ja tuosta mustasta vyöstä joku kommentoi. Todella monissa hääpuvuissa on juurikin tuollainen vyö antamassa lisäväriä pukuun, useasti se on juuri musta.

En laittais tota pukua.
Ja minä sanon että höpöhöpö.

Jos kyselen pinkistä mekosta et onko se hyvä häihin,niin ilmeisesti se ei sitten oel ku joudun kysyyn?
Mitä hittoa te oikeen selitätte.

Toihan ei ole yhtään niinku morsiamen puku tulee olemaan.

Vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja laittaisin ehdottomasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoke:

En laittais tota pukua.
Ja minä sanon että höpöhöpö.

Jos kyselen pinkistä mekosta et onko se hyvä häihin,niin ilmeisesti se ei sitten oel ku joudun kysyyn?
Mitä hittoa te oikeen selitätte.

Toihan ei ole yhtään niinku morsiamen puku tulee olemaan.
Pinkistä et vissiin joudu kyselemään että onko tämä liian valkoinen ja pinkki ei vissiin ole etiketin vastainen? pysytäänkö kuitenkin siinä etiketissä ja valkoisessa puvussa :saint:

vieras
Eihän se nyt helvetti noin voi mennä:D
No mietis nyt ihan maalaisjärjellä. Jos morsiamella on prinsessatyylinen ihka oikea häämekko, niin kukaan ei erehdy pitämään ap:ta morsiamena ja voi varmasti pitää tuota mekkoa. Jos taas morsiamella on samantyylinen mekko kuin ap:lla, niin sitten on noloa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö olet:
Niin et kaikkien pitäis varmistaa etukäteen marsiamen puvun väri,ettei vana tuu samaa väriä vastaan?Voi jessus.
Ettet nyt itse olisi ihan pikkaisen tyhmä. Kyse oli tietenkin valkoisista puvuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Todella kaunis mekko, mutta on vähän siinä ja siinä.
Nii'in. Tää on niin ikävää tää elämä :| Ku tää ois ehottomasti kaikkein kaunein mitä multa kaapista löytyy.

..ko toisaalta toi on ihan peike. Mut toisaalta se ei oo kauheen kaukana luonnonvalkosesta. Joskin tiedän että morsion hääpuku ei oo luonnonvalkonen ja on "prinsessatyylinen" :D

wolt
olkoon kuin beigehtävä mut kyl toi mun mielestä on "liian valkea" vieraalle.
Että mieluummin jotain toista väriä(aika lyhyeltäkin kyl näytti tiedä sitten miten todellisuudessa)

Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
olkoon kuin beigehtävä mut kyl toi mun mielestä on "liian valkea" vieraalle.
Että mieluummin jotain toista väriä(aika lyhyeltäkin kyl näytti tiedä sitten miten todellisuudessa)
Ei se lyhyt oo. Ko moon tämmöne tappi. Just toho polven yläpuolell. Mutta että hyvin säädyllinen on sen puolesta.

mari
Ei näy :/

Mut siis tämmöne http://mrs.kuvat.fi/kuvat/h%E4kkis%E4nky/014.JPG/full
mä en tota kuvaa saa auki, mutta jos on beige puku niin kyllä mun mielestä voit laittaa. Mulla itselläni oli serkun häissä beige mekko, eikä kukaan katsonut pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja OT...:
mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.

Täh, hyvännäköiset matot. Mun mielestä ei ole mitään siistin räsymatonvoittanutta. Varsinkin vanhoihin taloihin ei mielestäni muut sovikaan.

Ja mekko on mielestäni sopiva häihin. Riittää kun on mustat kengät ja laukku eikä mitään jakkuja tai huivejakaan tarvitse.

Yhteistyössä