Vieraiden hääpukeutuminen *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja OT...:
mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
Minä tahtoisin räsymaton. :) Sellaisen kirjavan! :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Olenko mä töykeä, kun olen sitä mieltä että valkoista mekkoa nyt vaan ei häihin laiteta vaikka se kuinka "näyttää beigeltä ja sen voi tuunata mustalla huivilla"?
Mekkohan on kuvassa valkoista seinää vasten eikä todellakaan ole valkoinen!

..
mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
No voi jessus...

Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot :)
:LOL: Kiitos.

Siis olkkarissa toi on vaan keinuhepan alla, muuten on "tyylikkäämpiä ratkasuja" sielläki ;)

Olenko mä töykeä, kun olen sitä mieltä että valkoista mekkoa nyt vaan ei häihin laiteta vaikka se kuinka "näyttää beigeltä ja sen voi tuunata mustalla huivilla"?
Ni siis sä katoit ton kuvan, ja se on susta liian valkonen?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
on se minustaki ehkä niin että etiketti on etiketti.. ja kun niitä värejä on maailma pullollaan..
Ja sä katsoit kans kuvan?

juu
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!
minulla myös. :D
oli valk paita ja pellavahame (pellavanvärinen) vai? Onko se etikettivirhe siis?

Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!
minulla myös. :D
oli valk paita ja pellavahame (pellavanvärinen) vai? Onko se etikettivirhe siis?
Mun mielestä ei varsinaisesti kun on kaksiosainen asu eikä kokomekko. Olisin silti laittanut jotain värikkäitä asusteita.

Mä en kyllä laittais tollasta pukua!
Jos yhtääna rveluttaa niin on parmepi laittaa toinen koska jos se morsio siitä pahoittaa mielensä niin on hänen iso päivänsä täysin pilalla ja vaikka se tuntuisikin niin pikkumaiselta niin se on silti hänen päivänsä!

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
on se minustaki ehkä niin että etiketti on etiketti.. ja kun niitä värejä on maailma pullollaan..
Ja sä katsoit kans kuvan?
Mä katsoin ja tuo ei ole valkoinen. Se on beige.

Eikä kaikki vaaleat värit ole kiellettyjä. Valkoinen vain. =) Ja tuosta oon samaa mieltä, et musta huivi harteille ja mustat kengät, musta laukku, niin et ole morsian.

tuo ei ole valkoinen
Ja minusta nyt vaan on niin et värisokeiden ei kannata edes vastata.

No minusta sellaisessa mekossa, jonka voi laittaa, ei tulisi edes mieleen kysellä keneltäkään että onko tää liian valkoinen vaiko eikö ole. Mutta tää on vaan mun mielipide, kaikki muut näyttääkin olevan toista mieltä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tuo ihan valkoinen ole mutta kyllä hääpuku voi hyvin tuonvärinenkin olla. Mä myös varmistaisin asian ensin morsiamelta.
Lisään että jos morsiamella on "oikea" morsiuspuku niin sitten ei ongelmaa, mutta jos on joku tuontyylinen mekko niin sitten on ongelma.

tyhmäkö olet
Ei tuo ihan valkoinen ole mutta kyllä hääpuku voi hyvin tuonvärinenkin olla. Mä myös varmistaisin asian ensin morsiamelta.
Niin et kaikkien pitäis varmistaa etukäteen marsiamen puvun väri,ettei vana tuu samaa väriä vastaan?Voi jessus.

No minusta sellaisessa mekossa, jonka voi laittaa, ei tulisi edes mieleen kysellä keneltäkään että onko tää liian valkoinen vaiko eikö ole. Mutta tää on vaan mun mielipide, kaikki muut näyttääkin olevan toista mieltä.
Jos totta puhutaan, mulla ei olis ton värisen mekon kanssa tullu ees mieleen kysyäkään.. :) Siis jos ei kuva vääristä, en pitäs tota luonnonvalkosena, kuten ap aluksi sanoi.

Ja joo, morsiuspukuja on monen väristä, mutta silti vain valkoinen (ja luonnovalkoinen) on mun mielestä ne, jotka on etiketin mukaan varattu morsiamelle. Beige on jo vapaata riistaa, samoin kuin vaaleanvihreä, vaaleanpunainen, vaaleansininen jne. vaikka morsiamella voi olla senkin värinen puku.

Lisään että jos morsiamella on "oikea" morsiuspuku niin sitten ei ongelmaa, mutta jos on joku tuontyylinen mekko niin sitten on ongelma.
Morsiolla on "oikea" hääpuku, ja sävyltänsä "kylmän sinisen valkoinen" :)

..mut mää ny sit laitan mustan topin ja mustavalkosen hameen :)

vieras
Eihän se nyt helvetti noin voi mennä:D

Yhteistyössä