No ko määki oon kattellu.. et ko ei se sillei o valakonenkaa Mutta ko mää en tiä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:No tuo on mun mielestä niin beige, et vois mennäkin...
näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!Alkuperäinen kirjoittaja kk:Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
Laita musta bolero ja kengat jne. niin kelpaa vallan mainiosti! Ja on tosi kaunis mekkoAlkuperäinen kirjoittaja vippis:Kai mää sitte ehkä hirviäisin ton laittaa..
Musta huivi harteille, mustat kengät ja musta laukku niin hyvä on.Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Kai mää sitte ehkä hirviäisin ton laittaa..
aina näissä kuvakommenteissa pitää jotain muutakin kommentoida vaikka ympäriltä ei näkyis ko sentti!Alkuperäinen kirjoittaja OT...:mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot
Toi on tosi kaunis eikä todellakaan valkoinen vaan beige. Laittaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Kai mää sitte ehkä hirviäisin ton laittaa..
Mulla myös musta häämekko, jossa aavistus harmaata. Oon vaan miettinyt, onko liian tumma.. Muutakaan sopivaa en ole löytänyt. Raskauden jäljiltä kroppa viel "epäkunnossa". Meil häät huomenna... apua..Alkuperäinen kirjoittaja Maira:ikävä kyllä et...tosin ite annoin morsiammena käskyn "asu ja väri on vapaa, mutta pakollinen", koska mulla oli musta häämekko..
minulla myös.Alkuperäinen kirjoittaja juu:näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!Alkuperäinen kirjoittaja kk:Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
on se minustaki ehkä niin että etiketti on etiketti.. ja kun niitä värejä on maailma pullollaan..Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Olenko mä töykeä, kun olen sitä mieltä että valkoista mekkoa nyt vaan ei häihin laiteta vaikka se kuinka "näyttää beigeltä ja sen voi tuunata mustalla huivilla"?
Tosi nätti mekko, mut mä en "uskaltais" laittaa.. Jos toi olis pitkä, niin olis aivan, kun mun hääpuku.Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Kai mää sitte ehkä hirviäisin ton laittaa..
Niinpä, oikein hakemalla haettu. Sitäpaitsi räsymatot on just kivat, mitä vanhemmat sen parempi!Alkuperäinen kirjoittaja m:aina näissä kuvakommenteissa pitää jotain muutakin kommentoida vaikka ympäriltä ei näkyis ko sentti!Alkuperäinen kirjoittaja OT...:mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot