Vieraiden hääpukeutuminen *kuva*

Eli siis nainenhan ei saa laittaa kokonaan valkoista asua?

Mua niin korpee, ko mul ois aivan ihana luonnonvalkonen mekko.. misä on musta rusetti rintoin alla.

Niin määhän en saa laittaa sitä? :/

omissa häissäni
siskollani oli valkoinen mekko ja veljelläni valkoinen puku... itselläni oli vihreä hääpuku mutta ei ne sitä tienneet onko siinä kuinka paljon muita värejä. arvatkaa ottiko pattiin!!!!

OT...
mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.

Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot :)

m
Alkuperäinen kirjoittaja OT...:
mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.

Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot :)
aina näissä kuvakommenteissa pitää jotain muutakin kommentoida vaikka ympäriltä ei näkyis ko sentti!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
ikävä kyllä et...tosin ite annoin morsiammena käskyn "asu ja väri on vapaa, mutta pakollinen", koska mulla oli musta häämekko..
Mulla myös musta häämekko, jossa aavistus harmaata. Oon vaan miettinyt, onko liian tumma.. Muutakaan sopivaa en ole löytänyt. Raskauden jäljiltä kroppa viel "epäkunnossa". Meil häät huomenna... apua..

m
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Olenko mä töykeä, kun olen sitä mieltä että valkoista mekkoa nyt vaan ei häihin laiteta vaikka se kuinka "näyttää beigeltä ja sen voi tuunata mustalla huivilla"?
on se minustaki ehkä niin että etiketti on etiketti.. ja kun niitä värejä on maailma pullollaan..

Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja OT...:

aina näissä kuvakommenteissa pitää jotain muutakin kommentoida vaikka ympäriltä ei näkyis ko sentti!
Niinpä, oikein hakemalla haettu. Sitäpaitsi räsymatot on just kivat, mitä vanhemmat sen parempi! :D

Yhteistyössä