Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:No tuo on mun mielestä niin beige, et vois mennäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Kai mää sitte ehkä hirviäisin ton laittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja OT...:mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:ikävä kyllä et...tosin ite annoin morsiammena käskyn "asu ja väri on vapaa, mutta pakollinen", koska mulla oli musta häämekko..
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Beigeltähän se näyttää. Musta huivi vielä hartioille, niin kyllä pitäisi olla ok asu.
näin. Mulla oli kerran valk. paita ja pellavahame olinkohan taas tehny etikettivirheen. ei juma en ikinä opi!
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Olenko mä töykeä, kun olen sitä mieltä että valkoista mekkoa nyt vaan ei häihin laiteta vaikka se kuinka "näyttää beigeltä ja sen voi tuunata mustalla huivilla"?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja OT...:mut vaihdas muuten matot! Noi on ihan kamalat!!! Keittiössä annettakoon viel anteeksi, mut tos toisessa huoneessa (olkkari?) pois! Nätit lattiat, joten ei tartte mattoja tai sit jotain sellasta tyylikästä. Ei mitään tollasiaa räsyn näkösiä.
Niin ja btv, mekko on nätti. Niin kuin joku ehdotti --> laita huivi hartioille ja avot![]()
aina näissä kuvakommenteissa pitää jotain muutakin kommentoida vaikka ympäriltä ei näkyis ko sentti!