Vienkö minä lapsilta isän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisu

Vieras
Tilanne on tämä: olen menossa oikeuteen ex-mieheni kanssa aiheesta pahoinpitely. Exä ilmoitti, että ei aio olla lapsilleen enää isä, jos en peru syytöksiäni häntä kohtaan. Että näin. Meneekö nyt lapsilta isä sen takia, että minä haluan miehen vastuuseen teoistaan? Lapset pitävät kovasti isästään ja tykkäävät viettää tämän kanssa aikaa. Onko nyt minun syytä sitten, jos lapsilta menee isä? Vai perunko ne syytteet exää kohtaan ja annan olla?

Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
No et tasan peru!!!!! Sinä et lapsilta isää vie. Mikäli hän välit omiin lapsiinsa katkaisee, niin se on HÄN joka vie lapsiltaan isän.

Niin ja ei niitä väljeä sitten loppupelissä ole näemmä edes ollut, mikäli lapsistaan kostoksi "eroaa". :o

jos mies on noin lapsellinen, että luulee kiristämällä pääsevänsä kuin koira veräjästä, niin et todellakaan peru syytöksiä!!! Onko tähänkään asti ollut esimerkillinen isä?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
jos mies on noin lapsellinen, että luulee kiristämällä pääsevänsä kuin koira veräjästä, niin et todellakaan peru syytöksiä!!! Onko tähänkään asti ollut esimerkillinen isä?

Exä on ollut ihan ok isä lapsilleen. Aikaa hänellä ei koskaan perheelleen ollut, ja lapsetkin on tavallaan "ostanut" rakastamaan itseään..siis ostanut lapsille kaiken, mitä nämä ovat vain keksineet pyytää, ja nyt minä yksinhuoltajana en tietenkään tuohon samaan pysty ja lapset tietenkin senkin takia isää kaipailee kovasti..

Olet toimimassa täysin oikein. Älä missään nimessä mene tuohon lankaan ja ala perumaan syytettä. Se on sitten miehen valinta onko hän isä vai ei. Ja voithan mainita jossain sopivassa välissä tästä kiristyksestä vaikka oikeudessakin, niin huomaavat millainen mies on kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lanski:
Et. Jos mies on ollut sua kohtaan väkivaltainen, miten voit olla varma ettei rupee lapsia pahoinpitelemään?

En tietenkään 100% varma voi ollakaan. En kuitenkaan pysty rajoittamaan isän ja lasten tapaamisia. Ja lapsetkin ovat niin isän perään että..

Et se ole sinä joka vie lapsilta isän, kyl se on isä ite joka vie lapsilta isän.

Et hullussa lähde tuohon, ens kerralla vaatii jotain muuta.. kun antaa pahalle pikkusormen se vie koko käden..