V
vieras
Vieras
Pidetäänhän koiria häkissäkin ja remmissä kiinni,jotku koirat ei ees pääse sisälle kovilla pakkasillakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö:mitä eläinrääkkäystä se on jos koira on hihnassa sisällä???
En tiedä koirista mitään, mutta luulisin koiran kaipaavan virikkeitä ja liikuntaakin(?) enemmän. Kuulostaa aika virikkeettömättömältä ympäristöltä.
Alkuperäinen kirjoittaja gisse:Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:hihnassa eteisessä?!! Häh? siis sisällä koira on kiinni? miksi?
siksi että siitä lähtee karvoja niin paljon,saan edes vähän rajattua ettei niitä ole keittiössä tms.
Ei oo totta?! Taidat olla porvoostaVie se edes pihalle liekaan, niin ei tule niitä vähäisiäkään karvoja.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:Kukaan ei näköjään ymmärrä,harmi.Sitä koiran karvaa on paljon!!paljon!!!Ja minä olen ainut joka imuroi enkä todellakaan jaksa!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:Kukaan ei näköjään ymmärrä,harmi.Sitä koiran karvaa on paljon!!paljon!!!Ja minä olen ainut joka imuroi enkä todellakaan jaksa!!!!!!!!!!!!!!!
Sulla on suu sanoa miehelles suoraan, jos et osaa niin mee ittees sit.
Mutta elä rääkkää eläintä sen takia |O
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Siis koira on 8h päivässä pois ja silti muka tulee liian paljon karvaa? juu melkein uskottavaa
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:ja aloituksen tarkotus oli kysyä mielipiteitä siihen että veisinkö koiran salaa pois ku mies ei siitä suostu luopuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Miksi olette ottaneet koiran jos sen karvat tuottavat noin kovan ongelman!!!??? Annatko lapsetkin pois jos ne sotkee? Siisteys ennen kaikkea-niinkö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Siis koira on 8h päivässä pois ja silti muka tulee liian paljon karvaa? juu melkein uskottavaa
Karvaa on,siitä koirasta irtoo semmosia tuppoja koko ajan ja irtokarvaa vielä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Siis koira on 8h päivässä pois ja silti muka tulee liian paljon karvaa? juu melkein uskottavaa
Karvaa on,siitä koirasta irtoo semmosia tuppoja koko ajan ja irtokarvaa vielä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:Kukaan ei näköjään ymmärrä,harmi.Sitä koiran karvaa on paljon!!paljon!!!Ja minä olen ainut joka imuroi enkä todellakaan jaksa!!!!!!!!!!!!!!!
Sulla on suu sanoa miehelles suoraan, jos et osaa niin mee ittees sit.
Mutta elä rääkkää eläintä sen takia |O
Olen sanonut!!En mitään vaikutusta!