Vien tämän salaisuuden mukanani hautaan...

• Viestiketjun aloittaja Salaisuudenkantaja
  • Ensimmäinen viesti
endis
Kannattaisi käydä terapiassa asian suhteen. Pidättely voi johtaa umpipussitautiin (divertikkelit) ja olenpa nähnyt ihmisen, joka ulosti kerran parissa viikossa juurikin sellaisen järjettömän kokoisen kangen, jota ei meinannut saada pöntöstä alas (laajentunut peräsuoli).

Vastakohdaksi voisi ottaa hauskan esimerkin: mies odotteli vaimoaan autossa kun yhtä-äkkiä pelkääjän puoleinen ovi repäistiin auki, viereen istui tuntematon nainen ja hän päästi hirvittävän pierun. Miehen kysyttyä, kuka te olette, katsoi nainen ihmeissään ja sopelsi, että oli istunut väärään autoon!

Voi ei. No, eihän sitä koskaan saa kukaan tietää :hug:

Mulla on kans tuo etten koskaan sano hädästä tai piereskele muitten kuullen tms. Meillä on onneks kaksi vessaa eikä muutenkaan ole tullut mitään kamalia tilanteita vastaan. Muutaman kerran olen kyllä kärsinyt älyttömistä kivuista vatsaan kertyneen ilman takia.

"harmaana"
Divertikkeleitä on kaikilla, väittää lääkäri.

No ei ole, mutta ummetus johtuu rasvattomasta ruokavaliosta ja pahimmillaan suoli on leikattava pois. Näin kertoi kerran Tomi Suoleton. katso kuvia haulla megacolon.

"sissi"
Mä oon kans kerran joutunut tehä melkein saman :D. Olin just synnyttänyt ja ponnistusvaihe oli pitkä ja vaikea, joten en pystynyt pidättämään kakkaa ollenkaan pariin viikkoon. Pisteenä iin päälle meillä oli kylppäriremppa käynnissä ja täysin vieras työmies siellä tekemässä hommia. Ennen kun edes kerkesin miettiä kunnolla, että kehtaanko mennä sanomaan, että pakko päästä kakalle, se sieltä jo tuli. Kerkesin nappaamaan kulhon pöydältä ja kakkasin siihen :D. Oon kyllä kertonut tän jutun eteenpäinkin, minkäs sille voi :D. Yritä säkin olla vähän armollisempi itelles, ei se oo niin vakavaa :).

feel u
Samankaltaista ongelmaa oli useamman vuoden YHDESSÄASUMISEN ajan. Ei vain tullut hätä kun mies oli edes lähettyvillä kun stressasin ja pahimmillaan ummetusta oli aivan älyttömiä aikoja ja olin tolkuttoman kipeä.

Loppuipa se pelleily sitten anaaliseksiin :D Joku voi sanoa, että se tuhoaa sulkijalihaksen ja muuta roskaa, mutta minut se taisi pelastaa pukamilta, laskeumilta ja ties miltä terveysongelmilta.

paska juttu
Kannattaisi käydä terapiassa asian suhteen. Pidättely voi johtaa umpipussitautiin (divertikkelit) ja olenpa nähnyt ihmisen, joka ulosti kerran parissa viikossa juurikin sellaisen järjettömän kokoisen kangen, jota ei meinannut saada pöntöstä alas (laajentunut peräsuoli).

Vastakohdaksi voisi ottaa hauskan esimerkin: mies odotteli vaimoaan autossa kun yhtä-äkkiä pelkääjän puoleinen ovi repäistiin auki, viereen istui tuntematon nainen ja hän päästi hirvittävän pierun. Miehen kysyttyä, kuka te olette, katsoi nainen ihmeissään ja sopelsi, että oli istunut väärään autoon!
Kerran olen nähnyt yleisessä vessassa tällaisen kangen. Pöntössä lepäsi siis jonkun jäljiltä aivan tajuttoman kokoinen, pitkä ja paksu sontapötkö, joka ei ollut mahtunut pöntöstä alas. Yritin huuhtoa pöntön uudestaan, mutta niin vain jäi tuo jättipökäle sinne lillumaan, kun ei taipunut pöntönmutkasta alas.

Tuo jäljempi autopierujuttu taas on urbaanilegenda, jota kerrotaan eri puolilla hieman erilaisina versioina,

"hei"
Mulla sattui kerran oksennustauti putkirempan aikaan. Mies kuskas mun oksennuksia ja toi puhasta astiaa. Naapurissa käytiin veskissä ja suihkussa, ja mulle iski taudin rauhoituttua ihan järjetön paskahätä. Mun voimilla ei kertakaikkiaan jaksanu kävellä naapuriin, joten köpöttelin takapihalle ja väänsin kunnon tortut sinne. Tervehdyttyäni VASTA siivosin jäljet, ku en kehannu miestä vaivata oksennusten jälkeen vielä pötkylöilläkin :D Mä tosin "jäin kiinni" ja voi hyvänen aika miten mun mies nauro ku kuuli kenen tekemä se läjä oli, oli luullut jonkun eläimen tekemäksi. Ja joo oli tosi ällöä ja ois pitäny älytä ottaa mukaan sankko tai pussi tms, mut ei ajatus siinä horkassa oikein kulkenu.

Yhteistyössä