Vieläkö yksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M Y R K K Y
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille kanssa vielä yksi kiitos! Mies vain ei ole lämmennyt asialle (vielä...). Mutta siinä kun moni kaipaa sitä "omaa elämää", on mun oma elämäni niiden lasten kanssa olemista. Ja ajattelen neljänkympin lähestyessä, että töitä ennätän tehdä vielä 25 vuotta, mutta nyt olisi se viimeinen hetkin saada se lapsi vielä.

Mieheni ei siis liioin sinänsä kyllä valita "oman elämän" puutteesta, vaan nauttii yhtä lailla lasten kanssa touhuamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Meille kanssa vielä yksi kiitos! Mies vain ei ole lämmennyt asialle (vielä...). Mutta siinä kun moni kaipaa sitä "omaa elämää", on mun oma elämäni niiden lasten kanssa olemista. Ja ajattelen neljänkympin lähestyessä, että töitä ennätän tehdä vielä 25 vuotta, mutta nyt olisi se viimeinen hetkin saada se lapsi vielä.

Mieheni ei siis liioin sinänsä kyllä valita "oman elämän" puutteesta, vaan nauttii yhtä lailla lasten kanssa touhuamisesta.

Sinäkin laitoit lainausmerkkeihin tuon oman elämän..Tuntuu että sitä on pakko olla, omaa aikaa ja omia juttuja.
On joku trendi, että kuinka paljon sulla on omaa aikaa.
Mäkin siihen sorruin yhessä vaiheessa, miehelle naputin siitä ja kun hän ns antoi mulle omaa aikaa, en osannut tehdä sillä juuri mitään!!

Kyllä käyn kasvohoidossa tms sekä hierojalla, kuntosalilla tms.Mutta se tunti-kolme viikossa riittää hyvin.
Ja mä vielä järkkään ne yleensä niin että kun jollain lapsella on harrastus johon kuskaan niin menen itse siksi aikaa "omiin juttuihin".

Karaten aloitin kaksosten kanssa, se on myös yhteinen meidän juttu nykyään!!

Mä luulisin kanssa, että annan lapsille aikaa yksilöinä paljon enemmän, ku äidit, jotka käyvät töissä kodin ulkopuolella. Mun mieskin tykkää touhuta lasten kanssa paljon. Mä oon todella onnellinen kyllä, ku oon saanu näinkin monta tervettä lasta. Sitä mä kanssa oon miettiny, et olis suurempi mahdollisuus saada sairas lapsi,ku on jo noin monta tervettä. Ehkä mulla on vielä se syynä tähän vauvakuumeeseen,ku meillä on vaan 1 tyttö ja loput 5 on poikia. Haluisin niin, että tyttö saisi siskon.

Niin, ja vielä se, että meitä ei kyllä missään sossun luukulla oo tarvinu nähdä, vaikka paljon lapsia onkin. Miehellä on sen verran hyväpalkkanen työ :) Jos olis taloudellisia ongelmia, ni ei kai sitä uskaltais edes haaveilla uudesta vauvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Mä luulisin kanssa, että annan lapsille aikaa yksilöinä paljon enemmän, ku äidit, jotka käyvät töissä kodin ulkopuolella. Mun mieskin tykkää touhuta lasten kanssa paljon. Mä oon todella onnellinen kyllä, ku oon saanu näinkin monta tervettä lasta. Sitä mä kanssa oon miettiny, et olis suurempi mahdollisuus saada sairas lapsi,ku on jo noin monta tervettä. Ehkä mulla on vielä se syynä tähän vauvakuumeeseen,ku meillä on vaan 1 tyttö ja loput 5 on poikia. Haluisin niin, että tyttö saisi siskon.

Samoja ajatuksia siis..

Mulla ei olis enää sukupuolella niin väliä, yhteisiä kun on tyttö ja poika, kaksoset mulla on tyttö ja poika ja sitten on esikoinen poika.Niin ihana, herkkä ja mahtava 15 v murkku.
:heart:
Meillä on ihania keskusteluja..niin henkeviä ja mä ihan odotan kun pojun mopo kaartaa pihaan että mistä tänään puhutaan!!
:D
Bonuspoika on poika, mutta herkkä taiteilija sellanen.

Eli mulla ei olis mitään väliä, terveys on ainoa seikka joka mietityttää.

Niin, ja vielä se, että meitä ei kyllä missään sossun luukulla oo tarvinu nähdä, vaikka paljon lapsia onkin. Miehellä on sen verran hyväpalkkanen työ :) Jos olis taloudellisia ongelmia, ni ei kai sitä uskaltais edes haaveilla uudesta vauvasta.

Mä en oikein usko että suurperheet olis sossun suurkuluttajia..
En ainakaan tunne ketään sellasta.

Meilläkin on toisaalta suurin osa jo tarvikkeista vielä jäljellä, eli suuria hankintoja ei juurikaan tarvis tehdä ees.

On tä vaan niin hassu juttu. Mut sen tiiän että hulluina meitä pidettäis jos VIELÄ YKS tehtäis! :D

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:

Meilläkin on toisaalta suurin osa jo tarvikkeista vielä jäljellä, eli suuria hankintoja ei juurikaan tarvis tehdä ees.

On tä vaan niin hassu juttu. Mut sen tiiän että hulluina meitä pidettäis jos VIELÄ YKS tehtäis! :D

Äh, antaa toisten miettiä mitä miettii. Jos te haluutte niin te teette
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Narina:

Äh, antaa toisten miettiä mitä miettii. Jos te haluutte niin te teette
:)

Juu, ei se paina tässä mitään.
Silti mietitään tässä nyt vielä ainakin tovi.
:wave:

Joo, ei voi suurin osa ihmisistä ymmärtää, että joku voi oikeesti ja aidosti haluta 7 lasta! Kyllä tää elämä vaan on niin ihanaa näitten kuuden kanssa, että mä en voi käsittää ihmisiä, jotka tyytyy hankkimaan vaan ne "pakolliset" kaksi. Mutta meitä ihmisiä on täällä niin monenlaisia, että ei kai kannata liikaa miettiä sitä, et mitä muut asiasta ajattelee.

Joo, ei voi suurin osa ihmisistä ymmärtää, että joku voi oikeesti ja aidosti haluta 7 lasta! Kyllä tää elämä vaan on niin ihanaa näitten kuuden kanssa, että mä en voi käsittää ihmisiä, jotka tyytyy hankkimaan vaan ne "pakolliset" kaksi. Mutta meitä ihmisiä on täällä niin monenlaisia, että ei kai kannata liikaa miettiä sitä, et mitä muut asiasta ajattelee.

Ihan samaa olen miettinyt!! Ja parilta kaveriltakin kysynyt että miksi VAIN kaksi?
Vain kaksi ihmettä, kaksi raskautta, neljä kättä ja neljä jalkaa...

Niin ihania asioita lapset oivaltaa, keskustelee ja se kasvun seuraaminen.Sekä se erilaisuus..
On todella rikkaus olla monta lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Joteski vaikuttaa, että olette jo asian päättäneet. :flower:

Nooh, en ole miehelle uskaltanut ees sanoa että voisin vielä ees ajatella uutta raskautta.
Intoutuis ihan liiaks!!
Antaa nyt ajan kulua ja ajatuksen muhia mun omassa nupissa.Sillä mä olin kyllä jo ajatellut että nämä lapset riittää.Mut sitten nuo ovat niin ihania...
Kuvia vauva-ajasta kateltiin ja voi että...
Oli se niin ihanaa aikaa.
Ja vieläkin eletään aivan ihanaa aikaa.

Mut toisaalta mä voin olla jo 40 veenä mamma, esikoinen on niin isällinen tapaus myös että voinee tehdä 20 veenä jo lapsen!!
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Että jotakuta kevättää :) Mä olen sitä mieltä että jos sitä yhtä halajaa niin ei muutakun tekemään, eipä tarvii sitten kiikkustuolissa määkyä puolisolle että kun harmittaa.

:D Joo, voinee olla kevättäkin rinnassa!! Koiraakin olen kyllä miettinyt... :p

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Joteski vaikuttaa, että olette jo asian päättäneet. :flower:

Nooh, en ole miehelle uskaltanut ees sanoa että voisin vielä ees ajatella uutta raskautta.
Intoutuis ihan liiaks!!
Antaa nyt ajan kulua ja ajatuksen muhia mun omassa nupissa.Sillä mä olin kyllä jo ajatellut että nämä lapset riittää.Mut sitten nuo ovat niin ihania...
Kuvia vauva-ajasta kateltiin ja voi että...
Oli se niin ihanaa aikaa.
Ja vieläkin eletään aivan ihanaa aikaa.

Mut toisaalta mä voin olla jo 40 veenä mamma, esikoinen on niin isällinen tapaus myös että voinee tehdä 20 veenä jo lapsen!!
:whistle:
Meillä on kanssa vanhin poika tosi lapsirakas ja sillä on mieletön hoivavietti. Veikkaisin, että hankkii lapsia tosi nuorena, mut eihän sitä koskaan tiedä. Meiän vanhin on vasta 13, et ei nyt vielä moneen vuoteen silti. ;)

Yhteistyössä