vieläkö oulussa on pizzaromeo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StatusQuo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

StatusQuo

Vieras
tullaan ensi viikonloppuna ouluun kaveriporukalla ja ajateltiin käydä testaamassa se suomen suurimpiin pizzoihin laskettava hyperkuningas-pizza..
ei vaan enää toimi ko. yrityksen nettisivut, joten onkohan koko yritys enää olemassa?

ja millaiset ruoat siellä on?
 

Yhteistyössä