vieläkö metsästä löytyy sieniä?

riiviöiden äiti

Aktiivinen jäsen
21.10.2006
5 172
15
38
Ihana ilma, ajateltiin ottaa koira ja nuoremmat lapset ja lähteä kiertämään tuo 8,5km lenkki, puolessavälissä paistetaan nakkeja ja syödään synttärimuffinseja =)
Mutta kertokaas tämmöiselle kerran joka vuosi sienestävälle vieläkö löytyy sieniä täällä eteläisimmässä Suomessa? lampaankääpiä löysimme viime vuonna, mutta oli syyskuun loppua muistaakseni. Otan sienioppaan mukaan että uskaltais poimia jos jotain löytyy. Mitä olette vielä löytäneet?
 

Yhteistyössä