Sointu Borgilla on näemmä paskat geenit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä et sitten osaa ainuttakaan päivää olla ilkeilemättä tällä palstalla ja kenties muualla.

Geenit ovat meillä, mitä ovat. Onko sulla ns. hyvät geenit?
Sydney Sweeneyn geenit todettiin hienoiksi jokin aika sitten ja kyllä hän Sointua houkuttevampi onkin...
100682847-14957087-Entitled_Sydney_Sweeney_Has_Great_Jeans_the_video_shows_her_butt-a-29_1753946802842.jpg
 
Oikeastaan hassua.

Siis jos mä jostain ihmeen syystä päättäisin vielä haluta lapsen niin mieluummin ottaisin Soinnun tai Topin oloisen.

Mun mielestä Soinnun jäätävän älykäs olemus antaa ymmärtää että hänessäkin on ripaus. Topi taas on symppiksin tän hetken julkkiksista.

Maailma kaipaa enemmän meidänlaisia tavallisten (melko usein ahdasmielisten) ihmisten sijaan.

Tsempit ja halit Soinnulle ja veljelleen jos tän jotain kautta näkevät. Tykkään! <3 <3

Ja samantien kesäterkut kaikille muille ihanille, omanlaisille autismunkirjolla oleville.
 
No kun tuon tajuaa itsekin niin miksei voi puhua muille asiallisesti = sivistyneesti?

Epäsosiaalisuudelle ei voi eikä tarvi tehdä mitään

Sekin riippuu hetkestä.

Kas kun, itseni esimerkiksi otan nyt, mua ei hippuakaan kiinnosta mitä muut musta ajattelevat ja olen myös oppinut että vaikka viitsii nähdä vaivaa, sanoa nätisti ja olla auttava niin varsin suurella todennäköisyydellä kuulevalta osapuolelta menee samantien toisesta korvasta ulos ja vain tuhlasin sanoja ja aikaani.
 
Sydney Sweeneyn geenit todettiin hienoiksi jokin aika sitten ja kyllä hän Sointua houkuttevampi onkin...
Oho kun on epäedullinen kuvakulma. Hänellähän on, anteeksi vaan pottunokka.

Tässä on parempi mutta eihän kyllä mikään varsinainen kaunotar ole mun silmiin.

 

Yhteistyössä