Vieläkö ihmisillä on pyytentöntä auttamisen halua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuo on maailman huonoin tekosyy olla auttamatta, että pelkää rahojen jäävän välille. Jos pitää kaiken itsellään niin silloin voi olla ainakin varma että 100% EI mene perille! Joka ikisessä keräyksessä prosentin luulisi olevan parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Mun mielestä tuo on maailman huonoin tekosyy olla auttamatta, että pelkää rahojen jäävän välille. Jos pitää kaiken itsellään niin silloin voi olla ainakin varma että 100% EI mene perille! Joka ikisessä keräyksessä prosentin luulisi olevan parempi.
Mä kyllä ymmärrän tuon. Mua itseäni otti vuosi sitten suunnattomasti päähän se, miten paljon Itella rokotti postimaksuista. Toki ymmärrän, että postittaminen maksaa, ja samalla tavalla ymmärrän, että kansainvälisen hyväntekeväisyysorganisaation pyörittäminen maksaa. Silti avustan mieluiten sellaisia kohteita, joissa avustukseni menee kokonaisuudessaan avun tarvitsijalle.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:

ain sun mielestä on hyvä antaa rahaa monille välikäsille ja loppujen lopuksi vaan almut jää jäljelle hyväntekeväisyyteen :o
no thanks mut anna sä vaan rahaa, mä autan muulla tavalla

Yhteistyössä