Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä en anna rahaa enkä muuta ulkomaisiin kohteisiin, kun lähempänäkin on avuntarvitsijoita. Onko se muuten niin että jos sulla on kummilapsi esim. afrikassa, ei sun avustukset mene suoraan hänelle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä en anna rahaa enkä muuta ulkomaisiin kohteisiin, kun lähempänäkin on avuntarvitsijoita. Onko se muuten niin että jos sulla on kummilapsi esim. afrikassa, ei sun avustukset mene suoraan hänelle?
Mun mielestä se raha mikä maksetaan menee siihen kylään mistä kummilapsi on, eli ei suoraan sille lapselle... ??
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä en anna rahaa enkä muuta ulkomaisiin kohteisiin, kun lähempänäkin on avuntarvitsijoita. Onko se muuten niin että jos sulla on kummilapsi esim. afrikassa, ei sun avustukset mene suoraan hänelle?
Mun mielestä se raha mikä maksetaan menee siihen kylään mistä kummilapsi on, eli ei suoraan sille lapselle... ??
Niin ja osa siitä rahasta jää järjestölle.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Eli itse perille pääsevä apu on melkoisen pieni, kun jokainen välikäsi on napannut siitä itselleen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä en anna rahaa enkä muuta ulkomaisiin kohteisiin, kun lähempänäkin on avuntarvitsijoita. Onko se muuten niin että jos sulla on kummilapsi esim. afrikassa, ei sun avustukset mene suoraan hänelle?
Eli itse perille pääsevä apu on melkoisen pieni, kun jokainen välikäsi on napannut siitä itselleen :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osallstumalla veikkauksen rahapeleihin tekee hyväntekeväisyyttä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osallstumalla veikkauksen rahapeleihin tekee hyväntekeväisyyttä![]()
onko toi pyyteetöntä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä en anna rahaa enkä muuta ulkomaisiin kohteisiin, kun lähempänäkin on avuntarvitsijoita. Onko se muuten niin että jos sulla on kummilapsi esim. afrikassa, ei sun avustukset mene suoraan hänelle?
Eli itse perille pääsevä apu on melkoisen pieni, kun jokainen välikäsi on napannut siitä itselleen :/
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Mua hämmästyttää tää lähiauttamisperiaate. Siis itsessään hienoa auttaa suoraan, mutta kun afrikkalainen avuntarve olis oikeesti hiukan toisella tasolla kuin täkäläinen... ja me eletään joka tapauksessa niittenkin selkänahasta näin hyvin kuin tehdään. Niin ei meillä ole kuitenkaan mitään velvollisuuksia siihen suuntaan?!!?