Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

mindille onnittelut!! :flower:

Meidän poika täytti viime viikolla vuoden ja on nyt sitten virallisesti taapero. Mutta keväällä meillä onkin sitten taas vauva :D Tänään plussasin, la on joskus huhtikuun puolessa välissä.

Mikä tilanne nellyllä?!
 
Liinoksellekkin onnittelut :heart: Täällähän ropisee plussia ihan mukavaan tahtiin =) Täällä ei vieläkään menkkoja kuulu :/ Huomenna varmaan taas tarttis testi tehdä... Vähän on jotain hassuja tuntemuksia ollut, mutta eipä nyt ainakaan vielä uskalla toiveita kovin korkealle nostaa....
 
Heippa!

joo, eli negaahan tuo testi näytti ja nyt kyllä vähän pelottaa, että mikä mulla on. Mahassa on juilinut inhottavasti jo toista viikkoa :headwall: Noh kaippa ne menkat sit tekee tuloaan.

rinkinki :hug: täällä on vähän samnlaist fiilikset :( Miehen kanssa ollaan paljon juteltu tästä ja molemmat ollaan tultu siihen tulokseen, että jos meille ei toista lasta suoda, niin täytyy vaan kiittää luojaa tästä yhdestä vesselistä ja tyytyä siihen. Mä pidän itseäni kuitenkin etuoikeutettuna, kun edes tämän yhden olen saanut maailmaan pyöräytettyä... Monet kun ei saa sitäkään :'(

Jaaha nyt täytyy mennä kurkkimaan, mitä toi meidän pikku terroristi nyt puuhailee. Meillä on juuri ruettu seisomaan tukia vasten ja kun kundi ei kuitenkaan osaa vielä istua kunnolla, niin pää on kyllä kolissut lattiaan muutamaan otteeseen :/

Nelly
 
heippa. =)

Huomasin tän ketjun ja pakkohan se oli pari sanaa tänne laittaa. :)

Poika mekin sitten vihdoin saatiin ja heinäkuun alussa tuli vuosi täyteen. Toisesta lapsesta haaveilen, mutta en varsinaisesti kuumeile. Ehkä sitten ensi vuonna.

Kivaa on kuitenkin lukea "vanhojen tuttujen" kuulumisia.

Lilja
 
Heippa!!

Ja Liljalle tervetuloa takasin, vaikka ei varsinaista kuumetta vielä oliskaan...

täälläkin ne menkat sit kuitenkin alko 2,5kk tauon jälkeen. eli todennäköisesti nuo menkkajuilimiset tuntu sit vaan pidempään, kun normaalisti. Eli alku kiertoa täällä mennään (päiviä en oo laskenut, enkä laske) ja katsellaan mitä tapahtuu..

Nyt aamupalalle, kun kundi tais nukahtaa uudestaan :wave:
 
Voi Mindi ei oo todellista! :'( Ei näin saa käydä! |O :hug:
Lilja kiva kuulla sustakin!
Mulla taas piina-ajat käsillä... :headwall: Kp24/25-27 menossa ja jotenki alitajusesti kuvittelen olevani raskaana, joten tässä kierrossa tipun korkeelta ja kovaa, ku menkat alkaa kumminki... :'( Varmin merkkihän niitten alkamiseen on toi, et luulee olevansa raskaana. :kieh:
nellylle viel :hug: menkoista!
 
voi mindi :hug: mä en tiedä mitä sanoa. Oon niin pahoillani sun puolesta :'( rinkinki: :hug: halaus sinullekkin. ja ei kun uutta kiertoa päin pää pystyssä.

Täällä siis tosiaan menkat tuli ja meni ja nyt taas odotellaan koska ne päättää seuraavan kerran ilmaantua. Pedin puolella on kyllä tämän kierron aikana ollut ihan ekstra hiljasta, kun meillä on pikkumies ollut flunssassa ja kuumeessa ja paripäivää sitten jouduin saman taudin takia itsekkin sängyn pohjalle. Onneks nyt rupee mulla jo helpottaa, mutta miika vetääkin sitten jo uutta kierrosta, kun tänä aamuna mittasin siltä kuumetta 38,6.

Siinäpä meidän kuulumiset tältä erää :wave:

Nelly
 
Muistatteko mua??

Mä ainakin muistan teistä suurimman osan :D

Mindille ekaks ihan hirmuset halit.. itse kerkesin tuon 3krt kokea ennenkun sitten tämä mein pikkuneiti ilmoitti tulostaan.

Nyt siis pikkunen emäntä on reilu 6kk ja imetin täysimetyksellä 6kk asti ja nyt syödään jonkun verran kiinteitä ja ylläripylläri tein lussahaamun vaikka en ole mitenkään kuumeillu eikä yritetty ja pikemminkin vältelty ettei näin kävis :LOL:
Nyt olis jottain 5+5 ja kahtellaan kestääkö vai ei matkassa. kellekkään en ole kertonu tästä salaisuudesta paitsi parille kaverille jotka asuu kauempana eivätkä vahingossakaan pääse lipsauttaa asiaa eteenpäin. Mieskään ei tiedä vielä! Hänelle kerron sitten joskus kun ollaan selvemmillä vesillä... hänelle tämä ei ole mieluinen ylläri...

Ompa tää palsta muuten muuttunu tosi tökeröksi ja epäselväksi |O
 
No hei vaan minunkin puolestani! En nyt enää uskalla tänne pysyvästi jäädä, mutta pistän nyt tämän yhden viestin... Eli minä nyt jäin siitä plussajunasta täysin ulkopuolelle. Meidän esikoinen täytti justiin kolme. Lapsettomuus-puolella lähinnä olen tämän viime vuoden notkunut. Nyt hoidoissa se tilanne, että Ivf-hoitoa aloitellaan seuraavasta kierrosta. Jännittää aika tavalla, mutta ei oikein enää osaa samalla lailla kuumeilla, kun pari vuotta sitten kun tätä yritystä aloiteltiin... :attn: Mutta tärppionnea teille! :)
 
Olin silloin kuumiksissa teidän kanssa,mutten niin kovin ahkeraan kirjoitellut,ehkä.Meillä on niinkin paljon tapahtunut muuttojen sun muiden lisäksi,että uusi vauvakin on jo!Eli profiilissa kuva ja tyttö (neljäs lapsemme) on nyt 5 vkoa.

Mutta silti kuumeilen TAAS

:ashamed: :ashamed:

Kassu
 
Ihanaa, kun taas monet uudet vanhat kuumikset on tänne tiensä löytänyt! :wave:

susu ihana kuulla että teillekkin sitten vihdoin se pikkuinen syntyi tuolla odotuspuolellahan vähän aikaa samassa pinossa hengailtiin ennen kun minä siirryin joulukuisiin ja sinäkin jouduit vetäytymään pois sen kolmannen km:n jälkeen.

nalalle nyt sitten ihan ekstra paljon tärppionnea hoitoihin, että teillekkin pikkanen saatais esikon seuraks.

kassunkin muistan hyvin, vaikka et kauaa silloin kuumiksissa ehtinytkään kirjoitella ja kävin sinun synnytyskertomuksenkin salaa lukemassa elokuisten pinosta :whistle: Oli muuten aivan ihanan liikuttava tarina..

Omaan napaan ei uutta. Menkkoja odotellaan tulevaksi. Äippäloma lähenee loppuaan ja hoitovapaa alkaa siis loppukuusta.. Pikkumies kasvaa hirveetä kyytiä ja kävelyä tukia vasten harjoitellaan meillä jo kovasti =)

Nelly
 
Hei, mä voisin myös liittyä seuraan. Mua ei varmaan kukaan muista kun en kauan ollu kuumiksissa. Piti vetäytyä ettei ihan ois pää hajonnut. Meillä meni 2,5 vuotta ennenkuin vauva ilmotteli tulostaan, nyt on semmonen ihana 4 kuinen poika sängyssä tuhisemassa. Mutta vauva kuume meinaa taas nostaa päätään. Menkat mulla on jo kerran ollut, saa nähdä milloin tulee uudelleen, pitäisi alkaa keskiviikkona jos jatkuu samaan tahtiin kun ennen raskautta. Ehkäsyä ei olla käytetty, ei oo hirveesti uskoa että seuraava antais kuulua itsestään ihan heti. Mutta jos tärppää nopeesti niin kyllä mulle kelpaa!! :)
 
Heippa!!

Ompas hiljasta pinossa... :whistle:
Täällä odotellaan taas menkkoja. viimeks alko 17.8 ja sen jälkeen ei oo taas näkyny. Raskaana en ainakaan testin mukaan ole. Blaah!!! tää on niin rasittavaa, kun ei koskaan tiedä millon noi menkat päättää tulla ja millon ei. näiden kierto heittojen takia olen jo ehkä vähän totuttautunut ajatukseen, että eipä meille sitä toista vauvaa taida koskaan tulla, kun hoitoihin en toista kertaa suostu lähtemään. Että jos luomulla ei tärppää, niin ei sitten!! no onneks on kuitenkin toi yksi päivänsäde tossa, joka muuten täyttää huomenna jo 9kk :heart:

Äippälomakin loppu ja nyt ollaan jo toista päivää kh-tuella. vähän hirvittää tää taloudellinen tilanne, mutta ei kai me tähän kuolla...

tyttö83 Tervetuloa takas joukkoon. toi sun tekstis oli kyllä ihan ku meikäläisen näppiksestä ;) Mehän kanssa ehdittiin tota pikku ukkoa tehtailla reilu 2.v ennen kun tärppäs...

Jaahas.. Taidampa lähteä teen juontiin, kun Miksukka nukahti päikyille :wave:

Nelly
 
Hei!

On tosiaan hiljanen pino, mutta meillä kaikilla taitaakin olla väh. yksi joka vie huomion pois netistä. :)

Nelly83 mä muistan sut varmaan kaikkein parhaiten täältä sivuilta kun mentiin niin samoissa kokoajan, oon siis seuraillut taustalla. Muistan niin hyvin kun sait plussan ja tuli kyllä sillon kyynel silmään kun olin niin ilonen sun puolesta. :) Sai itekin vähän taas uskoa että voi se tärpätä meilläkkin ja melkein tasan puol vuotta sen jälkeen sain yllättäin plussan testiin.
Mulla alkoi menkat keskiviikkona eli kierto oli nyt 35 pv. Ja vauvakuume senkun kasvaa. :(

Mutta nyt ruoan tekoon.

Tyttö83
 
Ohoh! oltiimpas kauas pudottu :eek: Taitaa mammoilla olla kiirettä, kun ei paljon palstalle kerkiä. Tai sitten rupee taas poppo olemaan jo odotuspuolella :ashamed:

Täällä just menkat loppumassa. Kierto oli taas sen 57pv!!! :headwall: :headwall: Nooh, olis des säännöllinen, niin sekin jo vähän helpottas. On vaan niin ärsyttävää, kun ei tiedä, että alkaako ne menkat ens viikolla vai kahden kuukauden päästä. Aina saa kulkea siteet takataskussa, jos jonnekkin pidemmälle lähtee.

Miika on potenut pientä flunssaa tässä viikonverran ja yötkin on kyllä olleet sen mukaiset. Nyt rupee onneks helpottamaan ja kaks yötä taas nukkunut 21-8.30 heäämättä kertaakaan =)

Täälläkin vietetään reilu parin kk:n päästä jo 1.v synttäreitä ja sit ei oo enää vauvaa meillä :'(

Jaahas nyt ei eää kiinnosta teletapit, joten täytyy lähtee pikkuhiljaa ruokaa väsäämään pikkumiehelle, että saa sen sitten nukkumaan :wave:

Nelly
 

Yhteistyössä