vieläkö muistat missä olit ja mitä teit kun WTC tapahtui?

Olin ollu vissiin kotona koko päivän ja menin illalla teatteriharkkoihin, enkä tajunnu yhtään mistä ihmiset puhuu, kun en ollu televisiota koko päivänä kattonu, enkä käyny missään. Kesti jonkun aikaa ymmärtää mistä oli kyse.
 
me oltiin tytön kanssa yhden kaverin luona kylässä, ja tyttö oli n.10kk... mies tuli meitä hakeen ja radiosta kuunneltiin uutisia ja sitten heti telkka päälle kun kotiin päästiin.. muistan vieläkin suuren järkytyksen...
 
Turkissa asuin, poppiradiota kuuntelin ja ihmettelin miksi lähetys keskeytyy koko ajan uutisten vuoksi. En vielä tuolloin osannut turkkia hyvin, ja ymmärsin vaan sanat Valkoinen talo, Amerikka, New York, WTC, terroristi ja Bush.
Isäni ja ystäväni sitten lähettivät tekstarilla tietoa, ja siirryin alakerran ravintolaan katsomaan uutislähetystä.
 
vieras
Olin varhaisteini silloin, olin pussailemassa silloisen 'poikaystävän' kanssametsässä kun se kertoi että "New yorkin pörssit rimahti".. mä olin ihan et so what jotkut pörssit.. sitten kotiin päästyä näin teeveestä mitä järkyttävää oli tapahtunut.
 
oltiin Espanjassa Torremolinoksessa ja saksankielisiä uutisia katsottiin .Luultiin joksikin elokuvaksi... :/

Silloin,kun ajeltiin lentokentälle Helsinkiin lähtöpäivänä ,niin radiosta ilmoittivat,et Spede on kuollut.eli nää kaks on jääneet mieleen.
 
Mä olin matkalla töistä kotiin ja kuulin jutun radiosta, ja olin ällistynyt ... jotenkin tuntui niin koskettavalta, kun olin itsekin toisessa tornissa käynyt. Loppuilta menikin sitte uutisia seuratessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin varhaisteini silloin, olin pussailemassa silloisen 'poikaystävän' kanssametsässä kun se kertoi että "New yorkin pörssit rimahti".. mä olin ihan et so what jotkut pörssit.. sitten kotiin päästyä näin teeveestä mitä järkyttävää oli tapahtunut.
romahti siis
 
nose
tulin koulusta ja avasin telkkarin. kattelin jonkun aikaa ihmeissäni ja aloin laittaa kavereille viestiä. koko ilta meni kanavalta toiselle surfatessa ja itku tuli, kun se toinen kone osui.
 
muistan
kuin eilispäivän. päiväkännissä himassa vapaapäivänä, mies oli kalassa.

Oikeen v*tuttaa kun tää jokavuotinen hurskas jauhaminen tästä taas alkaa, minään päivänä ei muistella Afrikassa loputtomasti nälkään, tauteihin ja väkivaltaan kuolleita ja kuolevia lapsia esimerkiksi.
 

Yhteistyössä