Vielä yksi HOMOgallup=)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ehkä hyväksyn, ehkä en, tarviiko homot muka mun hyväksynnän?
Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.

hoohoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.
Vois lopettaa tän homo-jankkaamisen!!! Aivan sama mitä joku sano toisessa ketjussa tai oli sanomatta! Aivan sama hyväksyykö joku homot vai eikö hyväksy!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoohoijaa:
Vois lopettaa tän homo-jankkaamisen!!! Aivan sama mitä joku sano toisessa ketjussa tai oli sanomatta! Aivan sama hyväksyykö joku homot vai eikö hyväksy!
Älä nyt synnytä sentään.

vieras

Mutta tottahan se on

Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja.

NÄIN SE VAAN ON!
Alkuperäinen kirjoittaja hoohoijaa:
Älä nyt synnytä sentään.
Niin kauan kun homppelit ei hyväksy itseään, ei niitä munkaan tartte hyväksyä!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta tottahan se on

Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja.
Onko sinulla tutkimusta asiasta? Linkkiä jos laitat niin hyvä. Ketjussa on eswitetty aoinostaan yksi tutkimus ja sen mukaan n. 70% naisista ja 59% suomalaisista miehistä hyväksyy homouden.

vieras
Turha täällä on mitään galluppeja pitää, tänne palstalle on kerääntyneet kaikki hörhöt jotka olevinaan ovat niin suvaitsevaisia kaikkea outoa ja luonnotonta kohtaan! Tämän palstan mielipide on kärpäsen paskan kokoinen koko suomen väestön mielipiteestä!

siinä
Ai että hyväksynkö homot? No eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ap
Turha täällä on mitään galluppeja pitää, tänne palstalle on kerääntyneet kaikki hörhöt jotka olevinaan ovat niin suvaitsevaisia kaikkea outoa ja luonnotonta kohtaan! Tämän palstan mielipide on kärpäsen paskan kokoinen koko suomen väestön mielipiteestä!
No missä se gallup täytyisi pitää, että Sinäkin sen tuloksen hyväksyisit? Suviseuroissa? =)

ap
Kuka helvetti jaksaa vääntää homoista jatkuvalla syötöllä jotain mielipide-kyssäriä? Miksi se ap on sulle niin tärkeää? Oletko lesbo itse?
Minä jaksan tämän verran. Ei tullut edes hiki. Rakastaisitko mua vähemmän jos olisin?

Yhteistyössä