Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Ehkä hyväksyn, ehkä en, tarviiko homot muka mun hyväksynnän?
Vois lopettaa tän homo-jankkaamisen!!! Aivan sama mitä joku sano toisessa ketjussa tai oli sanomatta! Aivan sama hyväksyykö joku homot vai eikö hyväksy!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Ehkä hyväksyn, ehkä en, tarviiko homot muka mun hyväksynnän?
Älä nyt synnytä sentään.Alkuperäinen kirjoittaja hoohoijaa:Vois lopettaa tän homo-jankkaamisen!!! Aivan sama mitä joku sano toisessa ketjussa tai oli sanomatta! Aivan sama hyväksyykö joku homot vai eikö hyväksy!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Ehkä hyväksyn, ehkä en, tarviiko homot muka mun hyväksynnän?
Niin kauan kun homppelit ei hyväksy itseään, ei niitä munkaan tartte hyväksyä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä nyt synnytä sentään.Alkuperäinen kirjoittaja hoohoijaa:Vois lopettaa tän homo-jankkaamisen!!! Aivan sama mitä joku sano toisessa ketjussa tai oli sanomatta! Aivan sama hyväksyykö joku homot vai eikö hyväksy!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja. Ei sen syvällisempää tarkoitusta ollut tällä gallupilla.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Ehkä hyväksyn, ehkä en, tarviiko homot muka mun hyväksynnän?
Onko sinulla tutkimusta asiasta? Linkkiä jos laitat niin hyvä. Ketjussa on eswitetty aoinostaan yksi tutkimus ja sen mukaan n. 70% naisista ja 59% suomalaisista miehistä hyväksyy homouden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tottahan se on
Ei tarvitse. Tuli mieleen laittaa gallup, kun tuolla homokeskustelussa joku jaksaa vängätä siitä, miten suomalaisista enemmistö ei hyväksy homoja.
No missä se gallup täytyisi pitää, että Sinäkin sen tuloksen hyväksyisit? Suviseuroissa? =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turha täällä on mitään galluppeja pitää, tänne palstalle on kerääntyneet kaikki hörhöt jotka olevinaan ovat niin suvaitsevaisia kaikkea outoa ja luonnotonta kohtaan! Tämän palstan mielipide on kärpäsen paskan kokoinen koko suomen väestön mielipiteestä!
Minä jaksan tämän verran. Ei tullut edes hiki. Rakastaisitko mua vähemmän jos olisin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka helvetti jaksaa vääntää homoista jatkuvalla syötöllä jotain mielipide-kyssäriä? Miksi se ap on sulle niin tärkeää? Oletko lesbo itse?