Vielä puolet jäljellä, ja nyt jo alkaa riittämään.. :S

• Viestiketjun aloittaja rv 20+4
  • Ensimmäinen viesti
rv 20+4
Kävely on hankalaa ja kankeaa, selkää särkee, vatsa on valtava, sängyssä kääntyminen hankalaa, supistelee minkä kerkiää jne..

Voin sanoa kyllä että pitää niin hyvin paikkansa että jokainen raskaus on erilainen! Esikoisen raskaus oli helppo ja loppumetreille oireeton. Nyt on koko ajan ollut jotain..

Joo niin on. Mulla on menossa toisinpäin. Esikoinen oli koko ajan jostakin päin hankala. :D Jos ei vuotanu, supistellu niin vähintään johonkin koski. Tai sit vaan kaikkia kolmea.

Mutta tämä ei mitään. =) Meen ja teen, kuten ennenkin. Nyt alkaa maha vähän painaa sen verran, et selkä pikkasen oireilee, mutta ei pahasti vieläkään. Menossa hmm.. rv 26?

Ootatko tyttöä? :D

Kuulostaa niin erittäin tutulle. Koita jaksaa, ei tässä muutakaan voi. Ekat 20 viikkoo vuotelin, sitten alko supparit ja säryt. Laukkaamista sairaalalla ja ties mitä tarkkailua. Lonkat on tulessa, issias vaivaa, selkä entinen ja häpyliitos paukkuu ja vihloo. Ei jaksais ei, mutta pakko vielä jaksaa. Väsy vaivaa, kun ei saa enää nukuttua ja voin vannoo, mun maha onvaltava, sf40!! Huomenna neuvola ja tulee varmaan taas uutta lukemaa.

Tsemppiä sulle ja kyllä ne viikot etenee, vaikkakin hitaalta tuntuu. Mulla koossa nyt 35+1

Sama fiilis mullakin. Esikoisen aikana oli helppoa kaikki vaikka paineet ja kilpirauhanen oireili, mutta yleisolo oli loistava.

Nyt taas koko ajan jotain.. kaikki alkoi 9viikon oksentamisella. Nyt sitten selkäsärkyä, tukkosuutta jne. Koko ajan semmonen ei kiva olo. Ja viikkoja on nyt 22+3. Odotan jo synnytystä kuin kuuta nousevaa vaikka luulin että saan taas nauttia raskaana olosta ja blaah.

Ainut mistä nautin on pyöreä maha ja vauvan liikkeet :heart:

aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22316015:
Joo niin on. Mulla on menossa toisinpäin. Esikoinen oli koko ajan jostakin päin hankala. :D Jos ei vuotanu, supistellu niin vähintään johonkin koski. Tai sit vaan kaikkia kolmea.

Mutta tämä ei mitään. =) Meen ja teen, kuten ennenkin. Nyt alkaa maha vähän painaa sen verran, et selkä pikkasen oireilee, mutta ei pahasti vieläkään. Menossa hmm.. rv 26?

Ootatko tyttöä? :D
Ei suostunut sukupuoltaan näyttämään, mutta vatsa levinnyt sivuille ihan järkyttävästi, reidet ja peppu 3 kokoa kasvanut, ja finnejä naama täynnä ja hiukset rasvaiset kuin mitkä.. Sykkeet myös sikiöllä korkeat. Joten tyttöä veikkaan..

aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja valmistaa suo äitiyteen;22316091:
Tsemppiä, mutta 20 tai 40 viikkoa on erittäin pieni aika siihen seuraaviin 20 vuoteen, joiden kanssa sun elettävä lapsi vierelläsi :)
Juu, niinhän se lyhyt aika, mutta kyllä hirvittää nyt jo loppuaika kun tekee tuskaa nostella esikoista, kauppaan kestää kävellä ainakin tuplasti sen verran kun aijemmin.. Ja talvi ja liukkaat tulossa...

Hanna 35+5
Tsemppiä paljon.. minulla oli samoilla ja aikasemmillakin viikoilla jo tuollainen fiilis ja tää olo vaan pahenee...kolmatta ootan, ekalta meni melkein 40 viikolle, että alkoi yöt + liikkuminen olemaan vaikeaa. tokalta meni n.32 vk ja tältä alkoi yövalvominen ja julmettu särky jo siinä 20 viikon paikkeella..mikään ei auta, ehkä sitten synnyttäminen..

Yhteistyössä