Vielä kerran...eli mega-alelöytöjä BR-lelusta ja Toys´r usista.

Enää mä en kumpaankaan paikkaan mene (en mee, en mene, en mene, en varmasti mene) mutta ajattelin tulla hihkasemaan uusimmista löydöistä, jos vaikka joku ei ole vielä kuullut noista aleista.

Toys´r usista ostin:
pet shop talon hintaan 15€ (norm. 42,99€)
Little people-paketin, jossa oli prinssi ja sammakko hintaan 1€ (norm 8,99€)

BR-lelusta mukaan tarttui:
My Little Baby Born hintaan 10€ (ovh 29,99€)
2 kpl My Little Pony eväsrasioita á 1€ (norm 4,99€)
keittiövälinesetti 3€ (norm 9,99€)
Ti-ti Nalle-kirja 1€ (norm. 13,99€)
Muumi tarratehtäväkirja 2 kpl á 1€ (norm. 6,99€)
Nalle Puh-kirja 1,50€ (norm. 19,99€)
Muumi puuhakirja 1€ (norm. 9,99€)

Aiemmin ostin jo baby born vaatteita hintaan 3€/kpl, baby born nukenrattaat 5€, pet shoppien iso talo 25€ ja paljon muuta :)
Jotta jos moiset puljut on lähellä, kannattaa käydä :)
 
Viimeksi muokattu:
hellsbells
Harmi, että lähin BR myymälä taitaa olla 50km päässä... Ellei peräti 80km, kun en muista onko tuola lähempänä ees moista.. :)

Eikä nyt olis kyllä varaa laittaakkaan leluihin..
 
Mä kävin taas eilen :D kun lapset halusivat sijoittaa viikkorahansa leluihin. Kopsasin tämän toisesta ketjusta:

Baby Born nuken polkupyörä 10 € (ennen 39,99), tyttö osti omilla rahoillaan.

Hannah Montana hair wrapper-hiustentuunauslaite 1,50 (ennen 27,95). Näitä ostettiin kaksi; toisen osti tyttö, toisen ostin jemmaan kaverisynttäreitä varten.

Star Wars Transformers-alus/robotti 10 € (ennen 39,99), poika osti omilla rahoillaan.

GX Stunt-auto 1 € (ennen 6,99), senkin poika osti itse.

Tyyris Tyllerö-peli 1,50 € (ennen 19,95), omille lapsille.

Police force-helikopteri & ukko 3 € (ennen 8,99 €), pojan kaverille synttärilahjaksi.

Little Tikes-kaatopaikka leikkisetti 1,50 € (ennen 19,95), en tiedä kenelle annan (taaperoille tarkoitettu) mutta oli pakko ostaa kun oli niin halpa.

My Little Pony eväsrasia 1 € (ennen 4,99), näitä ostin kaksi: toisen omalle tytölle ja toisen annan varmaan kaverin tytölle.

Terminator naamiaisasu 1,50 € (ennen 24,99), pojan kaverille lahjaksi.

Ponyville 2 ponia & tarvikkeita 3 € (ennen 8,99), tytön kaverille jos hänellä ei näitä jo ole.

Ponyville maailmanpyörä 10 € (ennen 34,99), tytön kaverille lahjaksi paitsi jos hänellä on jo tämä niin se menee Huutikseen/kirpputorille.

Aikaisempia löytöjä mm. 5 euron Baby Born-rattaat ja Littlest Pet Shop-salkku & apinalelu 1,50 (normaali hinta 26,99). Ja paljon, paljon muuta.
 
Mulla on aina varaa ostaa lapselleni leluja. En juokse aleiden perässä.
No mutta kivat sulle :D

Tosin eipä tässä nyt varmaankaan ole kyse siitä että onko varaa vai ei, vaan siitä että nyt ois vähän niinkuin järkevää hakea niitä leluja. Mä olen ostanut nyt jo kaikki synttärilahjat ja serkkutyttöjenkin synttärilahjat tälle vuodelle. Rahaa ois varmasti ollut myöhemminkin, mutta nyt se ostaminen vaan oli kannattavaa, kun en ostanut yli tarpeen.
 
No mutta kivat sulle :D

Tosin eipä tässä nyt varmaankaan ole kyse siitä että onko varaa vai ei, vaan siitä että nyt ois vähän niinkuin järkevää hakea niitä leluja. Mä olen ostanut nyt jo kaikki synttärilahjat ja serkkutyttöjenkin synttärilahjat tälle vuodelle. Rahaa ois varmasti ollut myöhemminkin, mutta nyt se ostaminen vaan oli kannattavaa, kun en ostanut yli tarpeen.
Juuh, ei oo rahapula ennenkään ollut lelujen ostamisen esteenä, mutta miksi maksaisin lelusta esim. 38 euroa jos nyt saan sen 1.50 eurolla?

Kaverisynttärilahjavarastotkin on nyt täynnä :)
 
[QUOTE="vieras";22965145]Teillä ei vissiin vielä kauheesti niitä leluja ollutkaan. Onko joululahjat lapsilta jo unohtuneet?[/QUOTE]

Onhan noita leluja jonninverran. Mutta ei nuo kaikki tosiaan ole meille jäämässä...pet shop-talokin on menossa lahjaksi.
 
Juuh, ei oo rahapula ennenkään ollut lelujen ostamisen esteenä, mutta miksi maksaisin lelusta esim. 38 euroa jos nyt saan sen 1.50 eurolla?

Kaverisynttärilahjavarastotkin on nyt täynnä :)
Mäkin ostin kaverisynttäreitä silmälläpitäen. Ei tartte sitten kiireessä koittaa löytää aikaa lelushoppailuun, kun kutsu saapuu kotiin 2 päivää ennen juhlia...tämäkin kun on koettu :D
 
"niin"
Ei varmaankaan ole kyse siitä, että olisi joululahjat unohtuneet. Mutta nyt voisi ne vähempikin varaiset ostaa vaikka ensi jouluksi ekat paketit talteen... Ei mene niin paljon rahaa kun ostaa vähitellen ja alesta..
 
"kissa janson"
Onko nuo alet Helsingin liikkeissä? Harmi kun en tiennyt, tänään oltiin koko päivä liikkeellä.. Viime syksynä(vai oliko loppukesää..) mä kans hullaannuin ja ostin vauvalle noin 2-vuotiaaksi asti leluja kun oli ihan sairaan halpoja, mies ei antanut suurimpia ottaa kun on niin vähän säilytystilaa :D
 
[QUOTE="kissa janson";22965226]Onko nuo alet Helsingin liikkeissä? Harmi kun en tiennyt, tänään oltiin koko päivä liikkeellä.. Viime syksynä(vai oliko loppukesää..) mä kans hullaannuin ja ostin vauvalle noin 2-vuotiaaksi asti leluja kun oli ihan sairaan halpoja, mies ei antanut suurimpia ottaa kun on niin vähän säilytystilaa :D[/QUOTE]

Varmaan alet on ihan kautta maan, mutta mä olin Turussa ja Raisiossa ostoksilla :)
 
[QUOTE="kissa janson";22965285]Ok, pitää käydä katsastamassa Helsingin tarjonta! On sitten varmaan 4-vuotiaaksi asti lelut kaapissa :D Mutta kyllä niitä sieltä kaapista meilläkin kuluu, kiva ottaa sieltä tuliaiseksi/lahjaksi![/QUOTE]

Antoisaa lelunostosreissua :D
 
Mulla on aina varaa ostaa lapselleni leluja. En juokse aleiden perässä.
Niin mullakin. Mutta minusta kyllä on järjenköyhyyttä olla suunnittelematta ostoja ja erityisesti kieltäytyä ostamasta edukkaasti tavaraa. Sama vaiva se on kuitenkin ostaa tuote normaalihinnalla. Toki en minäkään joka tarjouksen perässä juokse, mutta usein systemaattisesti keskitän ostoksia aleen.

Mutta nyt on kyllä varastot ihan riittävän täynnä ja leluja en lisää ostanut vaikka hyviä tarjouksia näemmä on.
 

Yhteistyössä