vielä siitä cambridge kuurista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati1974

Aktiivinen jäsen
24.12.2005
2 308
0
36
Eli aloitin 17.1. ja tänään oli taas punnitus. Yht. lähtenyt nyt 13,6kg. Kohta olen tavoitteeni puolivälissä =) Ihan uskomatonta, miten helppoa on ollut! Tämä kuuri sopii minulle, kärsimättömälle. Lähtee viikossa enemmän, kun esmes 200g.. :/

Onnea hyvistä tuloksista kuitenkin! Pitää ottaa itse selvää.

*MUOKS* Vaikutti kyllä ihan tehokkaalta, ainakin kun tuloksia katseli. Tässä ilmeisesti syödään jotain ateriankorvikkeita? Josko ap kertoisi enemmän omasta painonpudotuksestaan? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

*MUOKS* Vaikutti kyllä ihan tehokkaalta, ainakin kun tuloksia katseli. Tässä ilmeisesti syödään jotain ateriankorvikkeita? Josko ap kertoisi enemmän omasta painonpudotuksestaan? :D

Juu, siis 3 pussia korvikkeita/pv. Ja kolmisen litraa vettä. Mitä muuta haluat tietää? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Juu, siis 3 pussia korvikkeita/pv. Ja kolmisen litraa vettä. Mitä muuta haluat tietää? :D

Eli siis aterian korvikkeitako? Tarkempaa infoo jos sais.. vaikutti aika mielenkiintoiselle ja tehokkaalle.

Niissä pusseissa on kaikki vitamiinit ja kivennäis vai hivenaineet :ashamed: . Eli muuta ei tod.tarvi syödä. Nälkä miulla ei ole olt kertaakaan koko tänä reilu kk:n aikana. Ja lupaan; on tehokas. Itekään en näihin pussijuttuihin ole ennen uskonut.

55e/vk. jos harrastaisn spinngingiä, jaksasin kyllä. Energiaa on vaikka muille jakaa. Olen kerran muutes koklannu spinningiä. Luulin siihen asti, että jaloissa on voimaa, mut palautu äkkiä maan pinnalle.. :laugh:

Huomatkaa kuitenkin varoitukset (asianomaiset)

Et voi käyttää pelkkää puhdas juoma kuuria jos sinulla on:

# Diabetes 1

# Ollut sydäninfarkti tai halvaus viimeisen 3 kuukaden aikana

# Sydänrytmihäiriöitä

# Heikentynyt munuaisten tai maksan toiminta

# Geneettinen sairaus (porphyria)

# Vakava masennus

# Maitoproteiiniallergia

# Laaktoosi-intoleranss

55e/vk. jos harrastaisn spinngingiä, jaksasin kyllä. Energiaa on vaikka muille jakaa. Olen kerran muutes koklannu spinningiä. Luulin siihen asti, että jaloissa on voimaa, mut palautu äkkiä maan pinnalle.. :laugh:

ok, laitoin meiliä konsultille. mulla vois sopia tuo. mutta spinning on mahtavaa! meikän reiskat tykkää. kunnon hikiurkkaa. aaah. toivottavasti mun sappivaivat ei oo esteenä, en kyllä usko et on. määki tahon kokeilla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:

ok, laitoin meiliä konsultille. mulla vois sopia tuo. mutta spinning on mahtavaa! meikän reiskat tykkää. kunnon hikiurkkaa. aaah. toivottavasti mun sappivaivat ei oo esteenä, en kyllä usko et on. määki tahon kokeilla!!!

Tulehan kertoilemaan miten kuuri menee, jos innostut alottamaan. Heitä vaikka yv:tä jos haluat. Vaikka joku sanoo, että on kallis, ni kyllä miulla meni toi sama summa vähintään viikossa mässyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:

Tulehan kertoilemaan miten kuuri menee, jos innostut alottamaan. Heitä vaikka yv:tä jos haluat. Vaikka joku sanoo, että on kallis, ni kyllä miulla meni toi sama summa vähintään viikossa mässyyn.

joo, siis uskon, että varmasti menee rahaa ylimääräiseen ruokaan. annatko itelles mitään herkkupäiviä? sallitko joskus saunakaljan? toki tuun kertoileen, jos alan tohon ja onnistun.

Eikö sulle tosiaan tuu nälkä? Ei edes alkuun? Tai himoa napostella jotakin?
Kuulostaa kyllä hyvälle, mutta kerään vielä motivaatiota ja josko tämän masiksen sais hoitoon ensin. :whistle:

Jos isäntä syö vaik popcornia, ni kyl mie sit saatan kourallisen ottaa. Saunakaljaa en juo muutenkaan =) Mutta mitään karkkia en ole iteleni ostanu, enkä osta ennen kuin tavoite saavutettu. Konsultti arveli, että toukokuun lopussa ois tavotepaino saavutettu.

Jos isäntä syö vaik popcornia, ni kyl mie sit saatan kourallisen ottaa. Saunakaljaa en juo muutenkaan =) Mutta mitään karkkia en ole iteleni ostanu, enkä osta ennen kuin tavoite saavutettu. Konsultti arveli, että toukokuun lopussa ois tavotepaino saavutettu.

ihanaa, se siis on sun rinnalla koko ajan! määki tahon jonku valmentajan. ja tahon joskus sen saunakaljan.

Yhteistyössä