Vielä Seppälä juttuja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huonoa asiakaspalvelua on monissa paikoissa ollut, mutta toisaalta kyllä ymmärränkin..Jos lapussa lukee, että yksi kuponki/asiakas, niin se myös tarkoittaa sitä. Ihmiset vaan on niin pirun ahneita, että pitäis monta kymmentä vaatetta sillä eurolla saada. Tuskin tällaista kampanjaa enää toiste kyllä järjestetäänkään..

Sinähän olet aina uusi asiakas kun uudelleen kauppaan menet. Ei kukaan nosta haloota vaikka sieltä prismasta haet sen tarjouskahvin kahtena päivänä peräkkäin joka on myös yksi per asiakas tai jos miehesi myös ostaa sen kahvipaketin.

Tai myyjä kieltäydy myymästä sinulle kun eilen jo sen kahvisi hait.

Myyjät eivät tainneet itse saada käyttää tuota tarjousta omassa liikkeessään? Näin kahtena eri päivänä toisen Seppälän myyjän siviileissä ostoksilla. Kun hän oli juuri myynyt minulle "omassa" liikkeessään, häneltä loppui varmaan sitten työvuoro. Mentiin toiseen seppälään niin tuli sinne asiakkaaksi. Vaan oli reilu kun ei "rollinut" minua. Tämä tapahtui viimeisenä päivänä jolloin olivat saaneet tiukemmat säännöt.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Käytiin eilen Lahden keskustan Seppälässä (en tiedä onko edes muita), löysin paidan itselleni ja menin jonottamaan, kassa täti sanoi, ettei se kuulukaan niihin ALE-vaattesiin, joita sillä euron kupongilla saa.

Menin uudestaan hakemaan jotain ostettavaa, löysin ukolle sopivat housut ja taas kassajonoon, toinen täti sanoi, että ne on normaalihintaiset ja ei millään voi niitä sillä kupongilla myydä (eri täti kuin edellinen).

Molemmat vaatteet olivat näitä viivalla merkittyjä ja ALE-rekistä otettuja :o

No, en viitsinyt riidellä, myyjät sanoivat, että jotkut asiakkaat ovat merkanneet ne tussiviivat niihin :o (ja vieneet ALE-rekkeihin?? :o ).

Sitten hain jonkun T-paidan ja menin kassajonoon, niin jo kaukaa tuo eka täti sanoi minulle kuulusti, että : "myydään vain kerran" =)

Olin siis kolmatta kertaa jonossa - sain tietysti ostettua tuon paidan, mutta vähintäänkin kyllästytti :headwall: :D :headwall: :D

Väsynyttä touhua..

Alkuperäinen kirjoittaja kerron:
Turun länsikeskuksessa myös todella ihania hymyileviä kassaneitejä :)
Hymyilivät lapsille ja asiakkaille, jotka tulivat seuraavana päivänä uudelleen

Minullakaan ei ole mitään valittamista kummastakaan Länsikeskuksen myymälästä, toisessa käytiin kahdesti ostoksilla kampanjan aikana, tosin ainoastaan meidän tyttö osti molemmilla kerroilla saaden hyvää palvelua.

Aikaisemmin, kun oli kampanja, missä sai yhden tuotteen puoleen hintaan, he soittelivat toiseen liikkeeseen, kun hakemaani kokoa ei heidän liikkeestään löytynyt. Sieltä toisesta sitten löytyi.

:o uskomattomia juttuja! Meillä päin ainakin oli asiallista palvelua kaikille kupongilla tai ilman ostajille!! Täällä päin kolme seppälää, enkä voi valittaa asiakaspalvelusta yhtään...
Eilen kun kävin ostamassa kaksi paitaa niin myyjä sanoi vielä, että tämä kalliimpi sun kannattaa ottaa sitten sillä kupongilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja kerron:
Turun länsikeskuksessa myös todella ihania hymyileviä kassaneitejä :)
Hymyilivät lapsille ja asiakkaille, jotka tulivat seuraavana päivänä uudelleen

Eilen ei siellä suostuneet myymään yhdelle tytölle kun oli kuulemma edellisenä päivänä jo käynyt, mutta muutoin olen saanut todella hyvää ja yhstävällistä palvelua kaikissa (!) Turun seudun Seppälöissä. Ja kehtaan tunnustaa että käytin 12 kuponkia... Ja köyhät pelastuu :laugh:

No kyllä on kerrassaan kelvotonta palvelua moni saanut. :o Hämeenlinnan Seppälässä sai asiallista ja ystävällistä palvelua, vaikka mentiin koko perhe jonossa omien lappujen kanssa maksamaan. Uskomatonta, että joissain paikoissa ei edes mies ja vaimo ole saanut kumpikin käyttää omaa kuponkia.

Piti vielä sanomani, että kun juttelin myyjien kanssa niin kaikki vaan totesi, etteivät olisi ikinä uskoneet mitkä ihmismassat tämä kampanja saa liikkeelle. Mutta olisi se nyt kyllä pitänyt käsittää, jos menevät mainostamaan että lähes "ilmaisia" vaatteita tarjolla tulkaa hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
No kyllä on kerrassaan kelvotonta palvelua moni saanut. :o Hämeenlinnan Seppälässä sai asiallista ja ystävällistä palvelua, vaikka mentiin koko perhe jonossa omien lappujen kanssa maksamaan. Uskomatonta, että joissain paikoissa ei edes mies ja vaimo ole saanut kumpikin käyttää omaa kuponkia.

Kummanhan ne on sitten katsoneet asiakkaaksi, toinen ei ilmeisesti ollut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
perkule :o mä olisin väittänyt että tämä on ale tuote enkä luovuttaisi.miten ne voivat todistaa että joku on merkannut itse sen tussilla?sopii katsoa valvontakameran kasetilta. :whistle:

Niin, kyllä ne varmasti tietävät tasan tarkkaan mitkä vaatteet ovat alennuksessa ja mitkä eivät. Niiden pitäisi sitten käydä läpi ale-korit, jotta asiakkaat eivät johdata asiakkaitaan harhaan "muka-ale-vaatteilla".

Alkuperäinen kirjoittaja eppu:
Me käytiin kolmessa eri Seppälässä kolmena eri päivänä, viimeisessä eli Tampereen Kuninkaankadulla oli eilen toinen myyjistä ( hieman vanhempi naishenkilö) kyllä kans kun "ahteriin ammutun" karhun oloinen; ei kylläkään sanonut mitenkään pahasti, mutta työskentelyelkeet kertoi kyllä senkin eestä. Toinen myyjä oli ihan ok, niinkuin muissakin Seppälöissä. Kait se rupes kampanja jo vähän rasittamaan ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
minä en ole ikinä löytänyt seppälästä mitään ostettavaa, joten ei paljon jotkut euron kampanjat heitä suuntaan ja toiseen...mutta nauraa on saanut teidän vouhotuksille

Lasten puolelta minäkin vain ostettavaa löysin!

Minä en löydä edes sieltä. Tosi kammottavaa tavaraa myynnissä.