Vielä Seppälä juttuja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja raivona:
tämä on kyllä ollut Seppälän pohjanoteeraus. Luulen, että aika moni vakiasiakas on äänestänyt jaloillaan ja vaihtanut liikettä. Minua mulkoiltiin kuin varasta, vaikka ostin ihan normaalihintaisia vaatteita enkä edes tiennyt mistään kupongeista. Heti kun laitoin vaatteet tiskille, niin myyjä alkoi marmattaa, että nämä ei sitten ole aletuotteita! Minä sanoin, että ei niin, mitä sitten? alkoi taas marmatus, että kupongeilla ei saa ostaa kuin yhden aletuotteen. Minä siihen, että millä kupongeilla? Myyjä siihen, että NIILLÄ KUPONGEILLA (huutaen) jäin kyllä suu auki katsomaan ja sanoin, että saanko ostaa vaatteet vai eikö raha kelpaa? Meni sitten hiljaiseksi.

enkä muuten Seppälästä osta enää ikinä mitään!

tämä on kyllä ollut Seppälän pohjanoteeraus. Luulen, että aika moni vakiasiakas on äänestänyt jaloillaan ja vaihtanut liikettä. Minua mulkoiltiin kuin varasta, vaikka ostin ihan normaalihintaisia vaatteita enkä edes tiennyt mistään kupongeista. Heti kun laitoin vaatteet tiskille, niin myyjä alkoi marmattaa, että nämä ei sitten ole aletuotteita! Minä sanoin, että ei niin, mitä sitten? alkoi taas marmatus, että kupongeilla ei saa ostaa kuin yhden aletuotteen. Minä siihen, että millä kupongeilla? Myyjä siihen, että NIILLÄ KUPONGEILLA (huutaen) jäin kyllä suu auki katsomaan ja sanoin, että saanko ostaa vaatteet vai eikö raha kelpaa? Meni sitten hiljaiseksi.
olipa törkeetä asiakaspalvelua :o

Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:

olipa törkeetä asiakaspalvelua :o

SIIS TODELLA TÖRKEÄTÄ!!! |O |O

Trion Seppälässä Lahdessa oli tosi ala-arvoista palvelua. Myyjä sanoi jollekkin, että hänellä kopioitu euron lappu eikä myynyt asiakkaalle mitään ! Toiselle jonossa olleellee myyjä huuta jo kaukaa "sinulle ei enään myydä kupongeilla" asiakas päästyään kassan luokse yrittää tarjota ostoksiaan ja myyjä vaan inttää "ei enään kuponkeja" ja toinen myyjä säestää vieressä ! Asiakas lopulta saa myyjät tajuamaan, että hänellä EI EDES OLE MITÄÄN KUPONKEJA vaan hän on ihan ostamassa näitä tuotteita ilman euron lappuja ! Kyllä jäi jotenkin paha maku suuhun tuosta myyjien asiakaspalvelusta !!! Ihankuin se olisi heiltä pois jos joku käyttää sen alekupongin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Trion Seppälässä Lahdessa oli tosi ala-arvoista palvelua. Myyjä sanoi jollekkin, että hänellä kopioitu euron lappu eikä myynyt asiakkaalle mitään ! Toiselle jonossa olleellee myyjä huuta jo kaukaa "sinulle ei enään myydä kupongeilla" asiakas päästyään kassan luokse yrittää tarjota ostoksiaan ja myyjä vaan inttää "ei enään kuponkeja" ja toinen myyjä säestää vieressä ! Asiakas lopulta saa myyjät tajuamaan, että hänellä EI EDES OLE MITÄÄN KUPONKEJA vaan hän on ihan ostamassa näitä tuotteita ilman euron lappuja ! Kyllä jäi jotenkin paha maku suuhun tuosta myyjien asiakaspalvelusta !!! Ihankuin se olisi heiltä pois jos joku käyttää sen alekupongin.

niinpä

Menettääkö myyjät tälläisen kampanjan takia ilmaiset tai kenties edes halvat jämävaatteet?
Vai onko se vaan niin yksinkertaisesti, että joillakin nousee "valta" päähän ja nauttii pomottelusta?
voi voi.. äänestän minäkin jaloillani :)

Jatkoa Trion seppälä tarinaan: Minuakin mulkoiltiin kuin varasta vaikka olin ensimmäistä kertaa ostoksilla.

Siis keskustan Seppälä on Trion Seppälä?? Kyselee hän, joka ei niin Lahtea tunne, mutta silti kävi siellä.....

Laiotin palautetta seppälään, olisi pitänyt laittaa tänne linkki että olisi päässyt lukemaan näitä kokemuksia..... Enpä muista milloin olisi viimeksi saanut näin huonoa palvelua vaatekaupassa.

Voi kyllä nauratti seppälässä kun tivasi että olen ollut jo ostamassa kuponkituotteen aikaisemmin.Kas kummaa kun minulla on 3 sisarta ja ollaan kaikki saman näköisiä!!!! Olin ekaa kertaa ostamassa ja sisko jo varoitti etteivät varmaan myy. No ei auttanut kuin myydä.

Ihmettelen kyllä eikö asiakas tarkoita asiointi kertaa= olen asiakas joka kerta kun menen kauppaan?? Ja jos lapussa olisi ollut 1/hklö,silloin tarkoittaa hklöä kohti ei asionti kertaa???

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Jatkoa Trion seppälä tarinaan: Minuakin mulkoiltiin kuin varasta vaikka olin ensimmäistä kertaa ostoksilla.

Siis keskustan Seppälä on Trion Seppälä?? Kyselee hän, joka ei niin Lahtea tunne, mutta silti kävi siellä.....

Juuri näin. Seppälä mikä on siinä isossa Trion kauppakeskuksessa =) Paavolan seppäläkin on kyllä melkein vieressä.

varsinkin lahden seppälässä on ollut paskaa palvelu..
tuttava papparainen meni liikkeeseen ja kysyi myyjältä löytyisikö hänelle housuja.. (papparaiselta siis jalka amputoitu)
alkoi myyjä nauramaan ja ns. nauroi hänet pihalle..
ei kuulemma enää uskalla seppälään mennä.
toinen lahden seppälässä oli kun oltiin ostamassa vaatteita niin ei kuulemma myydä kuin 1 / perhe..
mietityttää vain kun lapussa luki 1/asiakas..
eikö vaimoni ole asiakas?
no,eipä tarvi hänenkään enää hameita seppälästä sitten hakea.

Minua ennen jonossa passitettiin yksi mies kotiin, koska hänen vaimo oli jo aiemmin jotain ostanut.
Minua myyjä mulkaisi todella kiukkusesti vaikka ostin 3?paidan tuolla eurolla. sitten sanoi toiselle myyjälle, että vituttaa nuo lapulla ostelijat.

No huh, huh!

Hei, laittakaa oikeesti palautteenne seppälälle. :)

Auttaa paljon enemmän kuin tänne kirjoitettuna ;)

Mutta samaa mieltä olen minäkin, että eivät nyt ihan loppuunasti ajatelleet asiaaa, jos luulivat, että tällä tavalla voivat myydä vain yhden per naama. Mä en sinänsä käsitä, mitä väliä sillä niille on, montako joku ostaa. Sama rahahan siinä niille tulee on ostajia yks tai viis... :whistle:

Ja hyvä vaan, jos joku pienituloinen voi tällä tavalla uusia ennen talvea suuremmankin katraan vaatekertaa. ...itse en ole kehdannut mennä tolla tarjouksella ostamaan, sillä mulla on varaa ostaa kalliimmallakin. Olen ajatellut, että jääpä enemmän vähempi varaisille. (ja ei en ole rikas enkä niin naiivi, ettäkö en tietäisi, että jotkut käy sieltä hamstraamassa vaan ja koittavat itse niitä kaupata jne. Mutta sama se mulle, jos kerran tuntevat olevansa senkin rahan tarpeessa, minä tiedän, että minä pärjään ilmankin).

Täällä päin myös ollut huomattavissa, että kun kupongilla ostaa, myyjät ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena ihan kuin se heidän palkastaan olisi pois. Miten ihmiset jaksaa olla niin kateellisia jos joku saa vaatteita halvalla?? Luulis että olis vaan ollut kiva myydä vaatteita ja tehdä ihmiset onnelliseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Minua ennen jonossa passitettiin yksi mies kotiin, koska hänen vaimo oli jo aiemmin jotain ostanut.
Minua myyjä mulkaisi todella kiukkusesti vaikka ostin 3?paidan tuolla eurolla. sitten sanoi toiselle myyjälle, että vituttaa nuo lapulla ostelijat.

*jää suu auki* Voiko olla NOIN ALA-ARVOISTA Seppälän palvelu? Käsittämätöntä! Oli sitten mikä ale tahansa, niin mikä oikeuttaa myyjän käyttäytymään noin, kuten monessakin tämän ketjun viestissä on käynyt. Koiraakin kohdellaan paremmin.

OLEN TODELLAKIN SEPPÄLÄN ENTINEN ASIAKAS! Ja toivon että moni muukin äänestää jaloillaan. Törkeyden huippu! Itse laitoin eilen palautetta Seppälälle ja toivottavasti kaikki huonosti kohdelluksi tulleet laittavat myös.

Semmoinen juttu, että oisko myyjien vihaisuus osittain siitä johtuvaa, että ovat tämän kuponkikampanjan takia joutuneet tekemään enemmän töitä... :whistle:

Siis kaikkihan tietää, että töissä on "kivempaa" jos ei tarvi hikihatussa juosta. Kiireisinä päivinä välillä melkein inhottaa jokainen uusi asiakas, kun vaan toivoisi, että saisi hetken tauon. Vikahan ei ole asiakkaiden (todellakaan!) eikä sinänsä työntekijänkään, vaan työnantajan, joka ei ole varautunut usein tämmöisiin tilanteisiin riittävällä henkilökuntamäärällä.

Mutta silti, kun oikein kiire aika iskee, kyllä se vaan myyjän/tarjoilijan jne. ajatuksissa ajatuksissa ensimmäisenä on se asiakas, jolle tekee mieli vähän päästää höyryjä pihalle (vaikka ei tosiaankaan saisi!), sillä se nyt sattuu olemaan se lähin kohde ja kun ei ehdi ajatella loppuun saakka, tuntuu, että se vikakin on sen asiakkaan, kun asiakkaita yksinkertaisesti tulee liikaa...

Ymmärrättekö, mitä tarkoitan? Ja joo, noin ei missään tapauksessa saisi olla, mutta niin vaan on.

mutta, hämeenlinnan seppälissä on ollut loistava palvelu.
iloiset myyjät, hymyilivät niin kauniisti kun meidän 2,5v. kaksoset kiikuttaa omat vaatteet kassalle kuponki ja euro kädessä.
saa jopa meidän 1v. nuorimmainen maksaa itse. :D

Huonoa asiakaspalvelua on monissa paikoissa ollut, mutta toisaalta kyllä ymmärränkin..Jos lapussa lukee, että yksi kuponki/asiakas, niin se myös tarkoittaa sitä. Ihmiset vaan on niin pirun ahneita, että pitäis monta kymmentä vaatetta sillä eurolla saada. Tuskin tällaista kampanjaa enää toiste kyllä järjestetäänkään..

Me käytiin kolmessa eri Seppälässä kolmena eri päivänä, viimeisessä eli Tampereen Kuninkaankadulla oli eilen toinen myyjistä ( hieman vanhempi naishenkilö) kyllä kans kun "ahteriin ammutun" karhun oloinen; ei kylläkään sanonut mitenkään pahasti, mutta työskentelyelkeet kertoi kyllä senkin eestä. Toinen myyjä oli ihan ok, niinkuin muissakin Seppälöissä. Kait se rupes kampanja jo vähän rasittamaan ;-)

Huonoa asiakaspalvelua on monissa paikoissa ollut, mutta toisaalta kyllä ymmärränkin..Jos lapussa lukee, että yksi kuponki/asiakas, niin se myös tarkoittaa sitä. Ihmiset vaan on niin pirun ahneita, että pitäis monta kymmentä vaatetta sillä eurolla saada. Tuskin tällaista kampanjaa enää toiste kyllä järjestetäänkään..

Sinähän olet aina uusi asiakas kun uudelleen kauppaan menet. Ei kukaan nosta haloota vaikka sieltä prismasta haet sen tarjouskahvin kahtena päivänä peräkkäin joka on myös yksi per asiakas tai jos miehesi myös ostaa sen kahvipaketin.