M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja raivona:tämä on kyllä ollut Seppälän pohjanoteeraus. Luulen, että aika moni vakiasiakas on äänestänyt jaloillaan ja vaihtanut liikettä. Minua mulkoiltiin kuin varasta, vaikka ostin ihan normaalihintaisia vaatteita enkä edes tiennyt mistään kupongeista. Heti kun laitoin vaatteet tiskille, niin myyjä alkoi marmattaa, että nämä ei sitten ole aletuotteita! Minä sanoin, että ei niin, mitä sitten? alkoi taas marmatus, että kupongeilla ei saa ostaa kuin yhden aletuotteen. Minä siihen, että millä kupongeilla? Myyjä siihen, että NIILLÄ KUPONGEILLA (huutaen) jäin kyllä suu auki katsomaan ja sanoin, että saanko ostaa vaatteet vai eikö raha kelpaa? Meni sitten hiljaiseksi.
olipa törkeetä asiakaspalveluaAlkuperäinen kirjoittaja raivona:tämä on kyllä ollut Seppälän pohjanoteeraus. Luulen, että aika moni vakiasiakas on äänestänyt jaloillaan ja vaihtanut liikettä. Minua mulkoiltiin kuin varasta, vaikka ostin ihan normaalihintaisia vaatteita enkä edes tiennyt mistään kupongeista. Heti kun laitoin vaatteet tiskille, niin myyjä alkoi marmattaa, että nämä ei sitten ole aletuotteita! Minä sanoin, että ei niin, mitä sitten? alkoi taas marmatus, että kupongeilla ei saa ostaa kuin yhden aletuotteen. Minä siihen, että millä kupongeilla? Myyjä siihen, että NIILLÄ KUPONGEILLA (huutaen) jäin kyllä suu auki katsomaan ja sanoin, että saanko ostaa vaatteet vai eikö raha kelpaa? Meni sitten hiljaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:Alkuperäinen kirjoittaja raivona:tämä on kyllä ollut Seppälän pohjanoteeraus. Luulen, että aika moni vakiasiakas on äänestänyt jaloillaan ja vaihtanut liikettä. Minua mulkoiltiin kuin varasta, vaikka ostin ihan normaalihintaisia vaatteita enkä edes tiennyt mistään kupongeista. Heti kun laitoin vaatteet tiskille, niin myyjä alkoi marmattaa, että nämä ei sitten ole aletuotteita! Minä sanoin, että ei niin, mitä sitten? alkoi taas marmatus, että kupongeilla ei saa ostaa kuin yhden aletuotteen. Minä siihen, että millä kupongeilla? Myyjä siihen, että NIILLÄ KUPONGEILLA (huutaen) jäin kyllä suu auki katsomaan ja sanoin, että saanko ostaa vaatteet vai eikö raha kelpaa? Meni sitten hiljaiseksi.
olipa törkeetä asiakaspalvelua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Trion Seppälässä Lahdessa oli tosi ala-arvoista palvelua. Myyjä sanoi jollekkin, että hänellä kopioitu euron lappu eikä myynyt asiakkaalle mitään ! Toiselle jonossa olleellee myyjä huuta jo kaukaa "sinulle ei enään myydä kupongeilla" asiakas päästyään kassan luokse yrittää tarjota ostoksiaan ja myyjä vaan inttää "ei enään kuponkeja" ja toinen myyjä säestää vieressä ! Asiakas lopulta saa myyjät tajuamaan, että hänellä EI EDES OLE MITÄÄN KUPONKEJA vaan hän on ihan ostamassa näitä tuotteita ilman euron lappuja ! Kyllä jäi jotenkin paha maku suuhun tuosta myyjien asiakaspalvelusta !!! Ihankuin se olisi heiltä pois jos joku käyttää sen alekupongin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jatkoa Trion seppälä tarinaan: Minuakin mulkoiltiin kuin varasta vaikka olin ensimmäistä kertaa ostoksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jatkoa Trion seppälä tarinaan: Minuakin mulkoiltiin kuin varasta vaikka olin ensimmäistä kertaa ostoksilla.
Siis keskustan Seppälä on Trion Seppälä?? Kyselee hän, joka ei niin Lahtea tunne, mutta silti kävi siellä.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Trion Seppälässä Lahdessa oli tosi ala-arvoista palvelua. Myyjä sanoi jollekkin, että hänellä kopioitu euron lappu eikä myynyt asiakkaalle mitään ! Toiselle jonossa olleellee myyjä huuta jo kaukaa "sinulle ei enään myydä kupongeilla" asiakas päästyään kassan luokse yrittää tarjota ostoksiaan ja myyjä vaan inttää "ei enään kuponkeja" ja toinen myyjä säestää vieressä ! Asiakas lopulta saa myyjät tajuamaan, että hänellä EI EDES OLE MITÄÄN KUPONKEJA vaan hän on ihan ostamassa näitä tuotteita ilman euron lappuja ! Kyllä jäi jotenkin paha maku suuhun tuosta myyjien asiakaspalvelusta !!! Ihankuin se olisi heiltä pois jos joku käyttää sen alekupongin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Minua ennen jonossa passitettiin yksi mies kotiin, koska hänen vaimo oli jo aiemmin jotain ostanut.
Minua myyjä mulkaisi todella kiukkusesti vaikka ostin 3?paidan tuolla eurolla. sitten sanoi toiselle myyjälle, että vituttaa nuo lapulla ostelijat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huonoa asiakaspalvelua on monissa paikoissa ollut, mutta toisaalta kyllä ymmärränkin..Jos lapussa lukee, että yksi kuponki/asiakas, niin se myös tarkoittaa sitä. Ihmiset vaan on niin pirun ahneita, että pitäis monta kymmentä vaatetta sillä eurolla saada. Tuskin tällaista kampanjaa enää toiste kyllä järjestetäänkään..