Viedäänkö päiväkodeista haalareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja up&go
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kyllä pysyneet ihanhyvin. Lapset tuntevat mikä kenenkin vaate, ja aika törkeä aikuinen täytyy olla jos yrittää varastaa toisen haalarin tai käydä toisten lokeroilla!

Pysyy. Olen itse päiväkodissa töissä ja harvoin katoaa mitään. Joskus joku sukka tai hanska menee väärään lokeroon jos niitä ei ole nimikoitu. Pojallakaan ei ole koskaan kadonnu mitään.

Itse olen töissä pvkodissa ja eipä ainakaan minun tietooni ole tullut yhtään tapausta. JOskus on lapsilla kengät vaihtuneet vahingossa ja ne ollaan saatu vaihdettua takaisin.

Meillä ei oo ainakaan kadonnut.
Tosin meille on joskus tullut varsinkin tuo nuorempi muksu vieraassa paidassa tai vieraassa villahaalarissa kotiin. Väärän lapsen päälle puetut vaatteet on toimitettu seuraavana päivänä takasin päiväkotiin. Samoin joskus on joku meidän lapsen sisävaate ollut yön ylitse hukkateuillä (jonkun toisen päälle puettuna), mutta aina on vaatteet löytyneet takasin kotiin.

palstallahan juuri varastamisen takia ei hoitoon laiteta muuta kuin huonoja vaatteita, mutta meillä ei kyllä ollut moista meininkiä. Ei hävinneet kalliit vaatteet. Meillä on ollut väärä vaate muutaman kerran päällä ja joskus on menannut kengät vaihtua samanlaisiin mutta eri kokoisiin.

Ei ole varastettu mitään, ei kalliita, halpoja eikä itse tehtyjä. Kerran oli hoitajat laittaneet väärät kengät lapsille jalkaan ulos, mutta huomasin hakemaan mennessä että meidän lapsella oli koon 24 kengät koon 26 räpylässä ja lapsi käveli "hieman" hankalasti.
Sanoin asiasta hoitajalle niin totesi heidän ajatelleen että lapsellamme on liian pienet kengät. Pienten ryhmässä sitten joku samanniminen lapsukainen taapersi pari numeroa liian suurissa kengissä.

Yhteistyössä