H
hömppä
Vieras
Missä kaupungissa asutte? Tai siis suurinpiirtein? Kun tuossa kerroit asunnostasi ja sen vuokrasta, niin mietin että me asutaan YH:n vuokratalossa, 88 neliön kolmio ja vuokra saman verran!! Neliöön ei täällä olis koskaan varaa mulla, kun olen lasten kanssa yksin. Talo on rivari ja rakennettu 2000 Tampereella.