Viblsp

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Missä kaupungissa asutte? Tai siis suurinpiirtein? Kun tuossa kerroit asunnostasi ja sen vuokrasta, niin mietin että me asutaan YH:n vuokratalossa, 88 neliön kolmio ja vuokra saman verran!! Neliöön ei täällä olis koskaan varaa mulla, kun olen lasten kanssa yksin. Talo on rivari ja rakennettu 2000 Tampereella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nonii! vielä helpompaa! :kieh:

Oon mie tääl jopa laittanu meijän asunnon pohjapiirroksen ja kai itse talon kuvan. *odottelee ovikellon soivan* :whistle:

joo mä oon printannu ne ja liimannu mun vihkoon :)
*soittaa enirolle ajo ohjeista*

Mun mielestä 020202.fi on parempi. Saa oikein ilmakuvat ja kaikkee. :snotty:
 

Yhteistyössä