Viblsp ja muut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Oikeesti, jos mies on tuollainen kuin Viblsp:llä ja monilla muilla, pitää ajatella itseään ja lapsia. Vaikka isä rakastaisi kuinka lapsiaan, ei se enää haudassa /vankilassa helpota!! Isä voi tavata lapsiaan, silloin kun on täysissä järissään. Ei asiat halpotu samankaton alla!
Minun isäni oli juoppo-narsisti-työnarkomaani! Väsyneenä tuli kotiin riehumaan, tai vaikka oli vaan hiljaa me lapset täristiin pelosta ja minun äitini luuli oikeasti, että me lapset ei tajuta!!! Ei kai lapset mitään idiootteja ole!! :headwall:
Yksi yö heräsin ja kävelin olkkariin, äitini istui haulikon piippu suussa sohvalla ja haulikon toisessa päässä oli isä. Kävelin pyssyn luo, laitoin piipun suuhuni ja sanoin, jotta jos jonkun ammut niin ammu minut! Eipä ampunut, mutta silloin vasta äitini tajusi lähteä!
Tätä jatkui siis 13-vuotta ennenkun äitini tajusi lähteä!
Ja voin sanoa, jotta nämä asiat tulevat vaikuttamaan elämääni aina! En voi luottaa enää kehenkään, aina on pieni pelko selän takana.
Enää en onneksi joudu häntä näkemään, minulle hän on kuollut!
Juuri tämän takia, lähtekää huonosta suhteesta ja yrittäkään panostaa lasten ja isän vuorovaikutukseen, niin että lapset eivät ala pelätä isää.

KAAMEETA luettavaa... mä kun olen aina kuvitellu, et tollasta tapahtuu vaan telkkaris!!!
nainen on siitä outo, ettei pysty/halua jättää miestään, joka käyttäytyy tuollalailla!!!

mulla kanssa jouppo isä ja äiti lähti sitten vasta kun näin kuinka isä yritti tappaa äitin, olivat puukko hippaa ja sen seurauksena äitini oli puoli vuotta sairaalassa toipumassa, näen edelleen unissani sen kun seison verilammikoitten keskellä ja äiti makaa paareilla täynnä puukon viiltoja ja isä käsiraudoissa :'(
Tietty luotto mennyt ihmisiin iäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
KAAMEETA luettavaa... mä kun olen aina kuvitellu, et tollasta tapahtuu vaan telkkaris!!!
nainen on siitä outo, ettei pysty/halua jättää miestään, joka käyttäytyy tuollalailla!!!

Elämä on oikeesti todella raakaa, sitä vaan piilottelee, ettei joudu leimatuksi.
Ihmettelen suuresti, miten tämmönen peli sai esimerkiksi meidän kohdalla jatkua näin pitkään. Takuulla nykyään asiat kulkee ja soskut olisi jo vieneet lapset. Varsinkin kun poliisit kävi meillä harvase päivä :'(

Mä olen seurannut kolmen tuttavan naisen elämää ja oikein välillä raivostuttaa kun ottavat aina miehen takasin.
Antavat hakata ja pieksiä jne... ja taas vaan ukko takas seuraavana päivänä.
Vittu että ei jaksa enää auttaa sellaisia ystäviä jotka ei tajua vaikka kuinka yrittää auttaa ja antaa neuvoja.
Se on lopulta niin turhauttavaa että ei jaksa enää.
Vuosikaudet sitä helvettiä vaan kestää ja mikään ei muutu kunnes lapset otetaan pois kokonaan.
Siinä on aikaa sitten miettiä että olisko pitänyt aiemmin hakea apua.

Se on niin helppo sanoa, että lähde... Toteutus on paljon vaikeampaa! Varsinkin jos kyseessä ns.tuurijuoppo, jolla saattaa mennä useampikin vuosi ilman mitään, ja sitten taas räjähtää. Lähteähän sitä kyllä pitäisi! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
mulla kanssa jouppo isä ja äiti lähti sitten vasta kun näin kuinka isä yritti tappaa äitin, olivat puukko hippaa ja sen seurauksena äitini oli puoli vuotta sairaalassa toipumassa, näen edelleen unissani sen kun seison verilammikoitten keskellä ja äiti makaa paareilla täynnä puukon viiltoja ja isä käsiraudoissa :'(

:hug: Jos jtn positiivista pitää löytää on se, että minä en katso narsistisia pahoinpitelijöitä lasteni lähellä hetkeäkään! En ole esimerkiksi antanut isäni tulla katsomaan, vaikka hän on ollut varmasti 10-vuotta kuivilla. Melkein heti raitistui, kun me lähdettiin. Oli pitkään osasto hoidossa. Sanon vaan hänelle, että isäni on kuollut, kuka huijari olet, kun hän soittaa. Ja mistä pirusta se aina saa mun numeron kaivettua :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Oikeesti, jos mies on tuollainen kuin Viblsp:llä ja monilla muilla, pitää ajatella itseään ja lapsia. Vaikka isä rakastaisi kuinka lapsiaan, ei se enää haudassa /vankilassa helpota!! Isä voi tavata lapsiaan, silloin kun on täysissä järissään. Ei asiat halpotu samankaton alla!
Minun isäni oli juoppo-narsisti-työnarkomaani! Väsyneenä tuli kotiin riehumaan, tai vaikka oli vaan hiljaa me lapset täristiin pelosta ja minun äitini luuli oikeasti, että me lapset ei tajuta!!! Ei kai lapset mitään idiootteja ole!! :headwall:
Yksi yö heräsin ja kävelin olkkariin, äitini istui haulikon piippu suussa sohvalla ja haulikon toisessa päässä oli isä. Kävelin pyssyn luo, laitoin piipun suuhuni ja sanoin, jotta jos jonkun ammut niin ammu minut! Eipä ampunut, mutta silloin vasta äitini tajusi lähteä!
Tätä jatkui siis 13-vuotta ennenkun äitini tajusi lähteä!
Ja voin sanoa, jotta nämä asiat tulevat vaikuttamaan elämääni aina! En voi luottaa enää kehenkään, aina on pieni pelko selän takana.
Enää en onneksi joudu häntä näkemään, minulle hän on kuollut!
Juuri tämän takia, lähtekää huonosta suhteesta ja yrittäkään panostaa lasten ja isän vuorovaikutukseen, niin että lapset eivät ala pelätä isää.

meillä myös isä narsisti/väkivaltainen!
yli 15vuotta äitini oli naimisissa isäni kanssa. me lapset olimme 10-13vuotiaita kun ero viimein tuli. isä pyöritti naisia, kymmeniä jopa äidin ystäviä, mutta palasi aina kotiin. kotona sitten piti lapsille puhuttelun missä kyseli kaiken mitä äiti tehnyt yksin kotona.kauppareissut, kyläilyt, postin hakemiset, haravoinnit. kysyi yleensä myös oliko äiti puhunut jonkun kanssa tai tervehtinyt jotakuta.
yöllä lasten mentyä nukkumaan pahoinpiteli makuuhuoneessa ädin milloin mistäkin syystä. esim siitä että oli käynyt veljensä luona kylässä.
lapset tajuaa tällaiset asiat! ero oli ainoastaan hyvä juttu! olisi saanut vaan ero tulla jo aikaisemmin.

myöhemmin itse vahingosta viisastuneena jätin väkivaltaisen exäni. sellaiseen ei pidä elämäänsä tuhlata!

nyt kaikki naiset järki käteen!jättäkää tuollaiset narsisti/väkivaltaiset/huumeriippuvaiset/peliongelmaiset/pettäjä miehet älkääkä leikkikö avutonta ja pilaa perheenne elämää!

Niin totta kun tuo kaikki onkin, niin jos alistetulle naiselle sanoo että lähde alistajan luota, niin se on aivan sama asia kuin että masentuneelle sanoo että piristy ja ole onnellinen.
Ei se niin yksinkertaista ole, kyllä se nainen yleensä tuollaisissa suhteissa on lyöty niin maahan että hän ei usko mitenkään pärjäävänsä ilman miestä ja sivusta seuranneena, ei aina pärjääkään. :/ Ja apua ei saa mistään, ei edes nykyään. :/

mun EX-mies kävi muutamia kertoja minuu käsiks ja käytti aika pal alkoholia. aattelin vaan et kyl se rauhottuu ja jättää mut rauhaan, mut eihän siinä niin käyny. lopuks se sairastu masennuksee ja sit ihan lopuks alko viettää ÄITINSÄ kanssa aikaa. mä käskin hänt valitsee äitinsä tai perheensä ja saatatte arvata kumman valitsi!!! sit ku hain eroa, hän oli ihan ihmeissään et mitä mä oikeen teen.
kyl sitä aina luuli et on oltava lasten takia yhdessä, vaik toinen oli täys kuspiä,mut onneks näin asia ei vaan ole. lapsetkin oli tyytyväisiä, ku muutettiin pois, sanoivat et nyt voidaan elää kunnon elämää!!! kauheet et lapset huomas et isä on ihan kaamea...

mut ap:n kertomus on sitä mitä ei ikinä uskois et tapahtuu, oma on sieltä hyvin hyvin lievästä päästä, mutta kuitenkaan minäkään en vaan jostain syystä tajunnut lähteä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Niin totta kun tuo kaikki onkin, niin jos alistetulle naiselle sanoo että lähde alistajan luota, niin se on aivan sama asia kuin että masentuneelle sanoo että piristy ja ole onnellinen.
Ei se niin yksinkertaista ole, kyllä se nainen yleensä tuollaisissa suhteissa on lyöty niin maahan että hän ei usko mitenkään pärjäävänsä ilman miestä ja sivusta seuranneena, ei aina pärjääkään. :/ Ja apua ei saa mistään, ei edes nykyään. :/

Totta kyllä turiset. Toivoisi, että apua saisi... Eikös me eletä täydellisessä valtiossa nimeltä Suomi! Mutta niin se vaan on... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Se on niin helppo sanoa, että lähde... Toteutus on paljon vaikeampaa! Varsinkin jos kyseessä ns.tuurijuoppo, jolla saattaa mennä useampikin vuosi ilman mitään, ja sitten taas räjähtää. Lähteähän sitä kyllä pitäisi! :(

helppo sanoa, ja helppo toteuttaa!

terv. itse lähtenyt.

ps. lopeta raukkamaisuus, itsesäälisi ja avuttomuus ja ota itseäsi niskasta kiinni..

:hug: Jos jtn positiivista pitää löytää on se, että minä en katso narsistisia pahoinpitelijöitä lasteni lähellä hetkeäkään! En ole esimerkiksi antanut isäni tulla katsomaan, vaikka hän on ollut varmasti 10-vuotta kuivilla. Melkein heti raitistui, kun me lähdettiin. Oli pitkään osasto hoidossa. Sanon vaan hänelle, että isäni on kuollut, kuka huijari olet, kun hän soittaa. Ja mistä pirusta se aina saa mun numeron kaivettua :headwall:

minäkään en ole päästänyt omaa isääni lähellekkään omia lapsiani vaikka aina välillä yrottää soittaa ja tietytsti kännipäissään |O
joko en vastaa tai löyn jossain vaiheessa luurin korvaa.
Mieheni tietää, että edes kerran nostaa kättää mua tai lapsia vastaan, ni meitä ei ikinä enää näe!!

tämmöstä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen.

Vaimot vaan piipittää vierestä, että kun se ( mies ) rakastaaa lasttaan/lapsiaan.

Mun mielipidettä ei mikään muuta alkoholisteistä mikään, vaikkakin oma isäni on jo ollut lähemmäs 15 vuotta kuivilla.

Lapset on viattomia ja pelkäksi yhdessäolon perusteeksi ei riitä pelkäästään miehen rakkaus lapsiaan kohttan. Jos vaimon kanssa on sukset ristissä.

Elämä on oikeesti todella raakaa, sitä vaan piilottelee, ettei joudu leimatuksi.
Ihmettelen suuresti, miten tämmönen peli sai esimerkiksi meidän kohdalla jatkua näin pitkään. Takuulla nykyään asiat kulkee ja soskut olisi jo vieneet lapset. Varsinkin kun poliisit kävi meillä harvase päivä :'(

Vaan kun ne ei valitettavasti aina kuitenkaan kulje.
Mun siskoni aikanaan menetti 3 lastaan sijaiskotiin, meidän aloitteesta.
Eli me tehtiin ilmoitus siitä siinä vaiheessa kun iskä sai selville et aina kun mä olen siellä yötä ni sisko vetelee kännejä ties missä ja mä keksin tekosyitä peittääkseni sen tekoja, joo mä olin silloin 12v.
Syömässä käytiin yleensä naapurissa ja itku silmässä etsittiin siskoa.
Tää uusin tulokas sitten olikin toinen juttu, sisko siis sai vielä yhden lapsen(nyt 9v) Joi raskausaikana ja veti röökiä pikkuinen vauva sylissään.
Mä olin kerran, yllättäen taas , lastenvahtina, tyttö oli silloin puolisen vuotta kun siskon sen aikainen mies koitti tulla sisään ikkunasta, mikäs sen helpompaa kun pistää ikkuna risaksi.
Siinä vaiheessa kun kirveen kanssa tuli ovea hakkaamaan ni soitin poliiset.
Poliisit totesi et mies asuu siellä eikä ole käyttäytynyt väkivaltaisesti meitä kohtaan joten ei he oikein voi mitään.
Siskolle hommattiin joku kotiapulainen kerran viikkoon ja mahdollisuus viedä neitiä ryyppyputkien aikana hoitoon "pikkulastenkotiin", ei siis tietoakaan huostaanottamisesta missään vaiheessa, vasta kun sisko itse sanoi et nyt ei jaksa enää ja jätti tyttönsä sinne ni etsittiin sijaisperhe, silloinkin oli vielä mahdollisuus saada tyttö takaisin.

Siis ihan vaan tälläinen esimerkki mitä mä kummastelen aina kun tuntuu et pienestäkin syystä huostaanotetaan, mut miksi ei tässä tilanteessa!!??
Mä olin enemmän siskon tytön kanssa ton ensimmäisen kahden vuoden ajan kun oma äitinsä, siitä huolimatta mulle ei kerrottu sijoituskohdetta enkä ole pikku neitiä nähnyt nyt 7 vuoteen..
Eikä ole mun vanhemmatkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Vaan kun ne ei valitettavasti aina kuitenkaan kulje.
Mun siskoni aikanaan menetti 3 lastaan sijaiskotiin, meidän aloitteesta.
Eli me tehtiin ilmoitus siitä siinä vaiheessa kun iskä sai selville et aina kun mä olen siellä yötä ni sisko vetelee kännejä ties missä ja mä keksin tekosyitä peittääkseni sen tekoja, joo mä olin silloin 12v.
Syömässä käytiin yleensä naapurissa ja itku silmässä etsittiin siskoa.
Tää uusin tulokas sitten olikin toinen juttu, sisko siis sai vielä yhden lapsen(nyt 9v) Joi raskausaikana ja veti röökiä pikkuinen vauva sylissään.
Mä olin kerran, yllättäen taas , lastenvahtina, tyttö oli silloin puolisen vuotta kun siskon sen aikainen mies koitti tulla sisään ikkunasta, mikäs sen helpompaa kun pistää ikkuna risaksi.
Siinä vaiheessa kun kirveen kanssa tuli ovea hakkaamaan ni soitin poliiset.
Poliisit totesi et mies asuu siellä eikä ole käyttäytynyt väkivaltaisesti meitä kohtaan joten ei he oikein voi mitään.
Siskolle hommattiin joku kotiapulainen kerran viikkoon ja mahdollisuus viedä neitiä ryyppyputkien aikana hoitoon "pikkulastenkotiin", ei siis tietoakaan huostaanottamisesta missään vaiheessa, vasta kun sisko itse sanoi et nyt ei jaksa enää ja jätti tyttönsä sinne ni etsittiin sijaisperhe, silloinkin oli vielä mahdollisuus saada tyttö takaisin.

Siis ihan vaan tälläinen esimerkki mitä mä kummastelen aina kun tuntuu et pienestäkin syystä huostaanotetaan, mut miksi ei tässä tilanteessa!!??
Mä olin enemmän siskon tytön kanssa ton ensimmäisen kahden vuoden ajan kun oma äitinsä, siitä huolimatta mulle ei kerrottu sijoituskohdetta enkä ole pikku neitiä nähnyt nyt 7 vuoteen..
Eikä ole mun vanhemmatkaan.

Voi ei... Miksihän sinun ei anneta nähdä lasta :ashamed:

Voi kamala :hug: Otan todella osaa. Voimia sinulle elämässä, toivottavasti isäsi käytöksen haamu ei estä sinua olemasta onnellinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Paskapuhetta etteikö muka apua saisi. Masennus on sairaus, se että jää lasten kanssa hullun miehen/naisen luo, on idioottimaisuutta.
Ja siitä idioottimaisuudesta kärsin itse edellisessä suhteessa kun en tajunnut lähteä. Onneksi siinä ei lapsia ollut, mutta olen kyllä nyt viisastunut! Ei koskaan sellaista elämää enää.

No mä saisin todennäköisesti häntä nyt nähdä jos sisko antaisi yhteystiedot ja tytön uudet "vanhemmat" antaisi luvan nähdä.
Alussa tota vaan selitettiin et ei onnistu kun et vain äiti näkee, eikä voitu ees tilapäisesti sijoittaa mun vanhemmille koska silloin tapaamiset äidin kanssa ei olisi luotettavia ym ym ym.
Mut siskoa on vaikee saada kiinni, numero vaihtuu sitä mukaa kun viinanhimoissaan myy kännykkänsä aina pois, ei mitään hajua missä asuu kun hänenkin suuri rakkautensa joka hänet on sen tuhat kertaa hakannut pääsi just linnasta ja yhessä viettävät jossain tosi auvoista eloaan.
Mulle ei vaan noita tietoja luovuteta mistään, siskolla ne tosiaan olisi mut sen löytäminen on vaan niin pirun vaikeeta, joskus soittelee rahaa lainaan..

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

No mä saisin todennäköisesti häntä nyt nähdä jos sisko antaisi yhteystiedot ja tytön uudet "vanhemmat" antaisi luvan nähdä.
Alussa tota vaan selitettiin et ei onnistu kun et vain äiti näkee, eikä voitu ees tilapäisesti sijoittaa mun vanhemmille koska silloin tapaamiset äidin kanssa ei olisi luotettavia ym ym ym.
Mut siskoa on vaikee saada kiinni, numero vaihtuu sitä mukaa kun viinanhimoissaan myy kännykkänsä aina pois, ei mitään hajua missä asuu kun hänenkin suuri rakkautensa joka hänet on sen tuhat kertaa hakannut pääsi just linnasta ja yhessä viettävät jossain tosi auvoista eloaan.
Mulle ei vaan noita tietoja luovuteta mistään, siskolla ne tosiaan olisi mut sen löytäminen on vaan niin pirun vaikeeta, joskus soittelee rahaa lainaan..

Just joo... |O Toivottavasti vielä saat tavata "pikkuista" :hug:

Yhteistyössä