Viallinen Liberon vaippa? Mitenkäs reklamoidaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Katso pakkauksesta asiakaspalvelun osoite / sähköposti / puh.nro. Soita, lähetä sähköpostia tai laita vaippa postissa saatekirjeen kera, ja yhteystietosi mukaan.
Pitääkö vaippapaketista olla jotain tietoja sinä vai piisaako vaan että laittaa viallisia meneen?
 
Jos on paketti tallella kannattaa laittaa siitä ne pakkauksen tiedot, löytynevät jostain sivusta... Ite postitin just tällä viikolla yhen vaipan takasin ja laitoin kirjeen mukaan jossa kerroin vian, pistin myös omat yhteystiedot mukaan. Osote on: OY SCA HYGIENE PRODUCTS AB, ASIAKASPALVELU, KORNETINTIE 10 00380 HELSINKI Menee ilman postimaksua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jasmara:
Jos on paketti tallella kannattaa laittaa siitä ne pakkauksen tiedot, löytynevät jostain sivusta... Ite postitin just tällä viikolla yhen vaipan takasin ja laitoin kirjeen mukaan jossa kerroin vian, pistin myös omat yhteystiedot mukaan. Osote on: OY SCA HYGIENE PRODUCTS AB, ASIAKASPALVELU, KORNETINTIE 10 00380 HELSINKI Menee ilman postimaksua.
Riittääkö siis yksi vaippa?
 
vierras
Minä suosittelen soittamaan tai lähettämään sähköpostia ensin, antavat sitten tarkat ohjeet, sanovat paljonko laittaa. Sähköpostiin vastaaminen kesti sieltä kauan silloin joskus, kun valitin.
 
vieras
Minä olen yleensä laittanut sähköpostia. viimeksi sitten ajattelin olla reippaana ja pakkasin tuotteen kirjekuoreen ja vein postiin. MUTTA postissapa ei hyväksynytkään sitä kirjettä. Sano että heillä on lista yrityksistä kenen kanssa on tehty sopimus asiakaspalautuksista.
Ite vaan että aha aika kiva juttu. Mistä minä tuommosia listoja tiedän.
Ja kun periaate on etten ala maksamaan mitään jos jotain vaivaudun palauttamaan.
Sanoin postin tädille että nakkaa kirje roskiin. Täti ihmeissään et etkö sää lähetä tätä. Aiko sitten vielä kattoa voisko sen jotenkin saada menemään. Ilmeisesti oli saanut lähetettyä kun viikon päästä sain sit hyvityksen viallisista tuotteista.
 

Yhteistyössä