Vi*un Itella ja ihmiset jotka eivät halua ymmärtää!!!

riemullarajaa
Ne on tietty siellä postissa avanneet ja kattoneet ne läpi ja ottaneet parhaimmat paketit itelleen.. Ei kai siinä sun postissa oo sellasii kyylä mummoja töissä??
 
märrä
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Lähettää parin euron paita pakettina? :eek: Mitääääh??
Yli 400 huutoa päässeet perille ja nyt kerran erehdyin työmatkalla asioimaan eri postissa missä yleensä. Ei voi yleistää.

Jokuhan ne on varmaan kössinyt, kun niitä ei helvetti vaan ala kuulua perille... Oli kyllä niin vihon viimeinen kerta kun ikinä enää asioin noissa asiamiesposteissa. Sittenhän myöhästyy päivällä postitus, mutta tästäedes vien vaan ihan oikeaan postiin ja piste.

Saa nähdä tuliko tästä mun huuto.net -myyjä"uran" loppu |O
Kirjeistäkin voi pyytää erikseen kuitin! Siis sen maksukuitin lisäksi!

 
just seliseli
"Hyviltä" selityksiltä kyllä kuulostaa. Ei postikaan nyt ihan noin vaan kadota yhtäkkiä sun monia paketteja., ja juu, kerrohan millä merkillä sielä huudatat niin tiedetään varoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja just seliseli:
"Hyviltä" selityksiltä kyllä kuulostaa. Ei postikaan nyt ihan noin vaan kadota yhtäkkiä sun monia paketteja., ja juu, kerrohan millä merkillä sielä huudatat niin tiedetään varoa!
Meidän asiamiesposti töpeksi yhteen aikaan oikein kunnolla. Oli jättänyt toimittamatta eteenpäin ainakin neljä mun Huutismyyntiä (lojuivat viikon verran jossain, ja kun menin kyselemään niin sieltähän ne löytyi). Olivat myös jättäneet toimittamatta postia mulle, se selvisi kun ihmettelin miksei pari kirjettä ole tulleet perille (huutisostoja nekin). Nykyään homma toimii sielläkin jo moitteettomasti.

Isäni, joka myös Huutista harrastaa, oli omassa asiamiespostissaan joutunut saman tilanteen eteen: postitti paketin, ja kun parin viikon päästä kävi sitä kyselemässä niin paketti oli yhä samalla ritilähyllyllä minne se oli laitettu kun faija sen postitti |O

Mun myynti-ilmoituksissa lukee etten vastaa Postin kadottamista tai rikkomista lähetyksistä. Kaikki ovat kyllä löytäneet perille ja ehjinä, jotkut vaan pidemmän mutkan kautta.
 
vieras
Mitä sä meitä haukut? Tökeröä.

Mutta etkö itse antaisi negaa myyjälle, jolta et pakettiasi saisi? Mitä sinua ostajana lohduttaisi että posti on hukannut satsin paketteja? Varmasti valittaisit myyjästä vuorostaan...

Kyllä minulle ostajana olisi ihan sama se syy miksi katosivat mutta ellen maksamaani tuotetta saisi niin kyllä siitä nega tulisi. Ellen saisi pikaisesti rahojani takaisin.
 
vieras
Mitä sä meitä haukut? Tökeröä.

Mutta etkö itse antaisi negaa myyjälle, jolta et pakettiasi saisi? Mitä sinua ostajana lohduttaisi että posti on hukannut satsin paketteja? Varmasti valittaisit myyjästä vuorostaan...

Kyllä minulle ostajana olisi ihan sama se syy miksi katosivat mutta ellen maksamaani tuotetta saisi niin kyllä siitä nega tulisi. Ellen saisi pikaisesti rahojani takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Mä olen ihan luovuttamisen partaalla...

Osa mun huuto.net-lähetyksistä ensin jäi asiamiespostin takahuoneeseen viikoksi ja sitten osa niistä on hukkunut jonnekkin matkalle. Osa on löytänyt lopulta perille ja osa sitten taas on löytynyt katoamisilmoituksen perusteella.

Mutta... mikä helvetti siinä on, että kaikki eivät vaan voi uskoa, että en huvikseni jätä lähettämättä mitään, koska siinä ei ole mitään järkeä???? Ensin lähetän ebout 400 huutoa tunnollisesti ja sitten yht'äkkiä jätän osan postittamatta? :eek: Miksi tekisin näin?

Negaa vaan tulee ja mä olen ihan helvetin voimaton tuon vi*un Itellan kanssa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sulla on sentään ne löytynyt.. Mun maksikirjettä ei löytynyt mistään. Vastaanottaja oli hiukan käärmeissään (Mulla oli kohde myös huutonetissä, mut ostaja otti yhteyttä vasta kohteen mentyä kiinni, joten palautetta en saanut). Tein reklamaation, mut maksikirjettäni ei muka löytynyt mistään. Missäköhän on viimeksi nähty? Luulis et laatikon mallinen erikoiseen paperiin pakattu lähetys jää mieleen... Tää oli ensimmäinen kerta, kun lähetykseni katoaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no miks mun pitäis ymmärtää ja mitä, mä oon maksanu tuotteesta ja sen toimituksesta. tavaraa vaan ei rupee kuuluun...
Eikö sitä palautetta vois laittaa postiin??
Jos mulla oli tyyliin 10 negaa lähettämättömistä huudoista niin mä ymmärrän, mutta jos kaikki muut palautteet on posit. ja kiitellään nopeasta tomituksesta jne niin eikö tässä vois yhtään ajatella ennenkun aletaan haukkumaan? :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no miks mun pitäis ymmärtää ja mitä, mä oon maksanu tuotteesta ja sen toimituksesta. tavaraa vaan ei rupee kuuluun...
Eikö sitä palautetta vois laittaa postiin??
Jos mulla oli tyyliin 10 negaa lähettämättömistä huudoista niin mä ymmärrän, mutta jos kaikki muut palautteet on posit. ja kiitellään nopeasta tomituksesta jne niin eikö tässä vois yhtään ajatella ennenkun aletaan haukkumaan? :ashamed:
Mutta jos se on JUSDT MUN paketti joka katosi, niin ei mua lohduta että joku muu on omansa saanut. Vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä meitä haukut? Tökeröä.

Mutta etkö itse antaisi negaa myyjälle, jolta et pakettiasi saisi? Mitä sinua ostajana lohduttaisi että posti on hukannut satsin paketteja? Varmasti valittaisit myyjästä vuorostaan...

Kyllä minulle ostajana olisi ihan sama se syy miksi katosivat mutta ellen maksamaani tuotetta saisi niin kyllä siitä nega tulisi. Ellen saisi pikaisesti rahojani takaisin.
Mä en todellaKAAN anna negaa tuollaisesta. Varsinkaan jos kyseessä on joku parin euron huuto!
Itse katson tilanteen mukaan - mm. myyjän palautteet jne.
 
valivali
just tuon sun ASENTEEN takia sinulta en ostaisi mitään. siksi kyselenkin huutisnikkiäsi.
haukut meitä idiooteiksi ja kusipäiksi vaikka me emme ole syyllisiä siihen mitä itella tekee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä meitä haukut? Tökeröä.

Mutta etkö itse antaisi negaa myyjälle, jolta et pakettiasi saisi? Mitä sinua ostajana lohduttaisi että posti on hukannut satsin paketteja? Varmasti valittaisit myyjästä vuorostaan...

Kyllä minulle ostajana olisi ihan sama se syy miksi katosivat mutta ellen maksamaani tuotetta saisi niin kyllä siitä nega tulisi. Ellen saisi pikaisesti rahojani takaisin.
Mä en todellaKAAN anna negaa tuollaisesta. Varsinkaan jos kyseessä on joku parin euron huuto!
Itse katson tilanteen mukaan - mm. myyjän palautteet jne.
Ahaa, eli minä olen huonompi asiakas, kun minä antaisin sen negan? Ihan pari euroakin on minulle raha kuitenkin. Anteeksi vain, mutten haluaisi kyllä sinulta huutaa mitään, vaikutat epämiellyttävältä. Ja kuinka valittaisin postiin, kun et ole antanut minulle seurantanumeroa?
 

Yhteistyössä