Vi*un Itella ja ihmiset jotka eivät halua ymmärtää!!!

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no miks mun pitäis ymmärtää ja mitä, mä oon maksanu tuotteesta ja sen toimituksesta. tavaraa vaan ei rupee kuuluun...
Eikö sitä palautetta vois laittaa postiin??
Jos mulla oli tyyliin 10 negaa lähettämättömistä huudoista niin mä ymmärrän, mutta jos kaikki muut palautteet on posit. ja kiitellään nopeasta tomituksesta jne niin eikö tässä vois yhtään ajatella ennenkun aletaan haukkumaan? :ashamed:
No ei todellakaan! Jos tavara ei tule sovittuna aikana, niin kyllä negaa tulee ja rankasti, vaikka kuinka ois hyvää palautetta ennestään! Ei se sitä kuule katso yhtään!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valivali :
just tuon sun ASENTEEN takia sinulta en ostaisi mitään. siksi kyselenkin huutisnikkiäsi.
haukut meitä idiooteiksi ja kusipäiksi vaikka me emme ole syyllisiä siihen mitä itella tekee.
Mun on ihan pakko peesata. Kamalaa kun kysyisi rahojensa perään niin myyjä alkaisi haukkumaan idiootiksi.
 
Mikäs se semmoinen seurantanumero juttu on? Mulla lähtee kans kohta kasa lähetyksiä ja tiedänpä sitten varoa ainakin asiamiesposteja. Vaikka postiin voi kyllä pestautua luopioita mihin kohtaa ketjua vain. On niitä joulukortteja jakajatkin heitelleet roskiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Mikäs se semmoinen seurantanumero juttu on? Mulla lähtee kans kohta kasa lähetyksiä ja tiedänpä sitten varoa ainakin asiamiesposteja. Vaikka postiin voi kyllä pestautua luopioita mihin kohtaa ketjua vain. On niitä joulukortteja jakajatkin heitelleet roskiin.
Paketista saa sen seurantanron, tavallisista kirjeistä ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Mikäs se semmoinen seurantanumero juttu on? Mulla lähtee kans kohta kasa lähetyksiä ja tiedänpä sitten varoa ainakin asiamiesposteja. Vaikka postiin voi kyllä pestautua luopioita mihin kohtaa ketjua vain. On niitä joulukortteja jakajatkin heitelleet roskiin.
Paketista saa sen seurantanron, tavallisista kirjeistä ei
Ahaa, okei.

 
Aikamoista tekstiä - tietty kaikki harmailta... Kukaan ei uskalla mustana uhkailla yhtään mitään.
Toivottavasti yksikään näistä harmaista ei ikinä erehdy ostamaan multa mitään - meinaan tuskin mun toiminta menis noista "vaatimuksista" ikinä läpi :ashamed:

Ehkä se paha olo vaan pitää saada johonkin purkaa :hug:
 
entinen huutismyyjä
Joku näistä harmaista on varmaan se, joka aikoinaan antoi mulle negan siitä, kun kirje ei tullut hänen mielestä ajallaan. Maksu muistaakseni kirjautui aamulla ja sitä seuraavana päivänä olis pitänyt olla kirje ostajalla - kun ei ollut sain negan.

Ja toinen nega tuli siitä, kun huuto sulkeutui muistaakseni la-iltana ja maksoin ma-aamuna.

Että meitä on joka lähtöön...... sen näkee tästäKIN ketjusta vähän turhankin hyvin ;)
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Aikamoista tekstiä - tietty kaikki harmailta... Kukaan ei uskalla mustana uhkailla yhtään mitään.
Toivottavasti yksikään näistä harmaista ei ikinä erehdy ostamaan multa mitään - meinaan tuskin mun toiminta menis noista "vaatimuksista" ikinä läpi :ashamed:

Ehkä se paha olo vaan pitää saada johonkin purkaa :hug:
Sinähän täällä pahaa oloasi purat. Et taida edes tietää asioista kovin paljon?
Sïnä olet luvannut järjestää tavaran toimituksen ja käyttänyt Itellaa kujetusyrityksenä. Sinä olet järjestänyt kuljetuksen joten sinä olet vastuussa reklamoinnista. Normaalissa liike-elämässä AINA se joka kuljetuksen järjestää, tekee myös reklamaatiot. Ei ole vastaanottajan tehtävä alkaa reklamoida, tässä tapauksessa Itellaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no miks mun pitäis ymmärtää ja mitä, mä oon maksanu tuotteesta ja sen toimituksesta. tavaraa vaan ei rupee kuuluun...
Eikö sitä palautetta vois laittaa postiin??
Jos mulla oli tyyliin 10 negaa lähettämättömistä huudoista niin mä ymmärrän, mutta jos kaikki muut palautteet on posit. ja kiitellään nopeasta tomituksesta jne niin eikö tässä vois yhtään ajatella ennenkun aletaan haukkumaan? :ashamed:
Aivan,ja aikuinen ihminen,myös huutonet ostaja selvittelee asiaa ensin myyjän kanssa saadaanko aikaiseksi sopuratkaisu jossa ostajakin voi olla tyytyväinen.miksi ihmeessä se negatiivinen palaute pitäisi välttämättä laittaa jos myyjä hyvittänyt jne.Ihan pelkkää lapsellisuutta tuollainen toiminta.
 
vieras
Ottakaahan hyvät huutisystävät ihan rauhallisesti niiden negojenne kanssa.Asiasta kannattaa laittaakin,mutta turhanpäiväinen kostomeininki ja liika hätiköinti olisi aikuisilta pitänyt jäädä jo aikoinaan sinne hiekkalaatikolle.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Daria79:
Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Mä olen ihan luovuttamisen partaalla...

Osa mun huuto.net-lähetyksistä ensin jäi asiamiespostin takahuoneeseen viikoksi ja sitten osa niistä on hukkunut jonnekkin matkalle. Osa on löytänyt lopulta perille ja osa sitten taas on löytynyt katoamisilmoituksen perusteella.

Mutta... mikä helvetti siinä on, että kaikki eivät vaan voi uskoa, että en huvikseni jätä lähettämättä mitään, koska siinä ei ole mitään järkeä???? Ensin lähetän ebout 400 huutoa tunnollisesti ja sitten yht'äkkiä jätän osan postittamatta? :eek: Miksi tekisin näin?

Negaa vaan tulee ja mä olen ihan helvetin voimaton tuon vi*un Itellan kanssa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sulla on sentään ne löytynyt.. Mun maksikirjettä ei löytynyt mistään. Vastaanottaja oli hiukan käärmeissään (Mulla oli kohde myös huutonetissä, mut ostaja otti yhteyttä vasta kohteen mentyä kiinni, joten palautetta en saanut). Tein reklamaation, mut maksikirjettäni ei muka löytynyt mistään. Missäköhän on viimeksi nähty? Luulis et laatikon mallinen erikoiseen paperiin pakattu lähetys jää mieleen... Tää oli ensimmäinen kerta, kun lähetykseni katoaa
jossain päin varsinaissuome aoli postinjakaja varastanut kirjeitä aj aukonut niitä, toivoen niissä olevan notkain arvokastaa. isänoi tästä kertoi kun on itse postilla öpostinjakajana.
sen takai isänikin nyt laittaa aina arvokkaat kirjee tjotakin muuta kautta
 

Yhteistyössä