|O Jos ny joku sattuu kattoon salasia kansioita, sielä on joku tappajakorppi, yks tollo tuli miun selän taakse ko olin kauhusta kankeana töllön eessä ja rääkäsi |O |O |O
Slaagi tuli... :kieh:
Slaagi tuli... :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Ne on ne veljet välillä tollasia.
Sun pitää kostaa tää jotenkin! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kissat on aiheuttanu mulle jo pari sydäriä tänään, kolistelemalla väärillä hetkillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä taas oon ollu yksin kotona ja säikkyny jokaista rasausta. tulee pimeellä ja yksin vähän turhan herkästi viimesyksynen mieleen. oisit postittanu sen apinan tänne, nii mulla ois ollu seuraamun mielestä sellaset apinat on hauskoja
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä taas oon ollu yksin kotona ja säikkyny jokaista rasausta. tulee pimeellä ja yksin vähän turhan herkästi viimesyksynen mieleen. oisit postittanu sen apinan tänne, nii mulla ois ollu seuraamun mielestä sellaset apinat on hauskoja
No juu, hauskaa on ollu, siitä ei oo epäilystäkkäänTänne vaan sekkaan seuraksi, tosin parin kolmen tunnin päästä pitäs meikäläisen vissin hilpoa navettaan, apina varmaan tullee perässä .... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä taas oon ollu yksin kotona ja säikkyny jokaista rasausta. tulee pimeellä ja yksin vähän turhan herkästi viimesyksynen mieleen. oisit postittanu sen apinan tänne, nii mulla ois ollu seuraamun mielestä sellaset apinat on hauskoja
No juu, hauskaa on ollu, siitä ei oo epäilystäkkäänTänne vaan sekkaan seuraksi, tosin parin kolmen tunnin päästä pitäs meikäläisen vissin hilpoa navettaan, apina varmaan tullee perässä .... :xmas:
jaa, pitäisköhän lähtee tulemaan, saisit musta aamunavettaan kaverinkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No juu, hauskaa on ollu, siitä ei oo epäilystäkkäänTänne vaan sekkaan seuraksi, tosin parin kolmen tunnin päästä pitäs meikäläisen vissin hilpoa navettaan, apina varmaan tullee perässä .... :xmas:
jaa, pitäisköhän lähtee tulemaan, saisit musta aamunavettaan kaverinkin![]()
Noni, siinä ois ideaa![]()