|O Eilen oli joo tosissaan 16h päivä,kotona olin klo23.Pariin tuntiin en malttanut käydä nukkumaan ja aamulla klo herätti viideltä,koska kuudelta piti olla jo töissä..onneksi pääsin jo kahdelta pois..Enkä nukkumaankaan voi nyt mennä :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otahan kuppi kahvia tai teetä tauluun!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Et ole:ainoa jolla v*tuttaa...
kaikki "huonoimmatkin" äitivaihtoehdot saa mun ympärillä lapsia ja minun täytyy vaan haaveilla...tuntuu niin pahalta
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No laita kengät jalkaan ja mene lenkille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole:ainoa jolla v*tuttaa...
kaikki "huonoimmatkin" äitivaihtoehdot saa mun ympärillä lapsia ja minun täytyy vaan haaveilla...tuntuu niin pahalta
Miksi joku on mielestäsi huono vaihtoehto äidiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Et ole ainoa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole:ainoa jolla v*tuttaa...
Onko hyvä äiti lapselle jos jo raskausaikana pilaa tietoisesti lapsen elämää?
Yhtä aikaa kuitenki onnellinen toisen puolesta ja toisaalta taas vaan itkettää...Niin sekavat tunteet.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole ainoa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole:ainoa jolla v*tuttaa...
Yhtä aikaa kuitenki onnellinen toisen puolesta ja toisaalta taas vaan itkettää...Niin sekavat tunteet.
Millä lailla? Kerro enemmän..
Alkuperäinen kirjoittaja Et ole ainoa...:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole ainoa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Et ole:ainoa jolla v*tuttaa...
Millä lailla? Kerro enemmän..
No yks iso on juominen...
Onko kellään muulla samanlaista tilannetta ja tuntemuksia?