Ihana yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Pääsin nukkumaan vähän 11 jälkeen illalla. Toiveissa oli ihan tavallinen yö, syöttö+vaipanvaihdot noin kahdelta ja kuudelta.

Ennen puoltayötä hätistin koiran pois, se tuppautui jostakin syystä sänkyyni. Vauva heräsi syömään jo ennen yhtä, samalla vaihdoin tietty ne vaipatkin. Sitten hän heräsi syömään pari tuntia myöhemmin, kolmen aikoihin. Viideltä koira alkoi kakoa ja yskiä, ennen puolta kuutta piti nousta siivoamaan yrjöt. Päästin koiran samalla ulos.

Palasin sänkyyn melko pian todetakseni, että aurinko paistaa niin kirkkaasti, että on vaikea nukkua. Vauva kakkasi, joten kävin taas vaihtamassa vaipat. Palasin sänkyyn ja muistin, että pyykit unohtuivat illalla koneeseen. Pakkohan ne oli ripustaa. Samalla huomasin, että kissa oli kussut kodinhoitohuoneen lattiakaivolle ja jouduin pesemään pissat pois. Tällä välin vauva kakkasi taas... Ei muuta kuin uutta vaippaa kehiin.

Päästiin vauvan kanssa sitten takaisin sänkyyn varttia vailla seitsemän, vauvan tuli nälkä ja se söi puoli kahdeksaan asti. Nukahdin. Heräsin varttia myöhemmin, kun joku soitti miehelleni. Puhelu oli lyhyt ja vaivuin taas uneen, kunnes kahdeksalta kilisi minun puhelimeni. Täytyy myöntää, että en ollut ihan niin ilahtunut kuin olisi pitänyt, synttärionnittelut kello kahdeksan olivat vähän varhaiset.

Jotenkin on vähän hattarainen olo... Kai pitää tehdä poikkeus ja juoda kuppi kahvia kohta. Jos tämäkin päivä lähtisi kuitenkin rullaamaan?

tuo kuullosta ihan tavalliselta pikkulpaiarjelta. mä herään vieläkin monta kertaa yössä, vaika ei tarvii ( nuorin lapsion jo 10v) kun ei vaaan osaa nukkua. on jäänyt tuo herääminen vaan jotekinin tuonne selkäytimiin. Minä tykkään herätä aamulla aikaiasn, se ei mua haittaa, mutta jso joudun heräämän esin 2 tunnin pästä nukahtamisesta, olen hyinkin vihianen. yöni on pilalla

Mullakin tämä on jo toinen muksu joten sikäli tiesin, että valvomista tulee, mutta olisi sitä voinut jakaa vähän useammalle yölle :whistle:

Yleensä pyykit, koiranyrjöt ja kissankuset eivät sentään kuulu yörutiineihin. :)

[QUOTE="vieras";23825612]vinkiksi voisin sanoa ettei sitä vaippaa tarvi yöllä vaihtaa.. yöllä nukutaan...[/QUOTE]

Muuten nukuttaisiinkin, mutta vauva on ihan läpipasko ja vaipasta loppuu imukyky viimeistään toisen kakan kohdalla. Sitten tulee niskapa*ka. Mä kyllä odotan jo innolla, että kakkaamistahti harvenee, pelkkiä pissaisia vaippoja näkyy max. kerta viikkoon. Mutta eihän tämä pitkä vaihe varmaankaan ole..?