Vi**ttaa! karvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s3kj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletteko kokeilleet kuoria ihoa kevyesti sheivaamisen jälkeen? Ei jää karvanalut kuolleen ihosolukon alle pesimään niin helposti. Sen jälkeen kasvovettä ja Bepanthenia tmv.

Mulla toimii kone paremmin kuin terä. Terästä tulee herkemmin näppyjä. Vahaus tietty kanssa.

[QUOTE="kuku";23569004]no ainakin mulla muistuttaa kalkkunaa tuon kynimisen jälkeen :laugh: näppyineen helttoineen[/QUOTE]

Jos hieman asiasta tietäisit, niin käsityksesi voisi muuttua kosmetologien työstä.

Ite oon epilaattoria ruvennut käyttämään. Vaatii totuttelua, mutta tulee halvaks ja pitää sängen pitkään loitolla! Tonne ihan toosaan en kyllä sitä epilaattoria tunge, lähinnä otan sillä bikinirajat plus ton häpykummun. Sieltä sisäosista ja herkemmiltä alueilta otan sheiverillä. Mut mulla niistä ainaki pystyy ottamaan vaikka joka päivä ilman kipuilua ja näppyjä.
Itellä tuli kans sheivaamisesta näppyjä ja punotusta plus seuraavana päivänä kauhee raastinrautasänki. Ei kovin palkitsevaa saati viehättävää..

[QUOTE="ässä";23569138]Ite oon epilaattoria ruvennut käyttämään. Vaatii totuttelua, mutta tulee halvaks ja pitää sängen pitkään loitolla! Tonne ihan toosaan en kyllä sitä epilaattoria tunge, lähinnä otan sillä bikinirajat plus ton häpykummun. Sieltä sisäosista ja herkemmiltä alueilta otan sheiverillä. Mut mulla niistä ainaki pystyy ottamaan vaikka joka päivä ilman kipuilua ja näppyjä.
Itellä tuli kans sheivaamisesta näppyjä ja punotusta plus seuraavana päivänä kauhee raastinrautasänki. Ei kovin palkitsevaa saati viehättävää..[/QUOTE]

Samat toimet itselläni lähes 15v kokemuksella, ja karvankasvukin hiipunut epiloinnista melkoisen paljon.

sama homma rahikaisella. Niitä näppyjä tulee vaikka sheivais vuoden yhtä soittoa. Te ette tajua mitä on olla KARKEAKARVAINEN, polvista napaan.

Mä siis vaan lyhennän, en aja enää. Saan mieheltäni onneksi ihan yhtä paljon kun ennenkin.

Ja kun oeln ollut aina vähän paksu ja ajoittain paljon paksu (nyt taas vain vähän paksu), niin olen jo tottunut siihen, etten esiinny uikkareissa julkisesti. Shortsit ja hameetkin tulee polveen.

Ikä auttaa siihen ,että "suostuu" pitämään peittävämpää riepua. nim. 40 vee.

ps. käyn toki uimassa, omalla mökillä.

no voi herranjestas, pikkutytöillä on karvaton alapää ei aikuisilla naisilla. tottakai siistiä voi ettei ihan rehota, mutta ONKO ne kaikki karvat pakko ajaa kokonaa pois? EI todella kaan, kasvakaa jo aikuisiksi!!!

niin, ja vielä kyllä ärsyttää tää "nykystaili" naisten pitäis olla hajuttomia, mauttomia ja karvattomia valkoisine laminaattihampaineen ja hollywood kampauksineen. HALOO olkaa tyttöset persoonallisia älkää aivottomia kanoja!! siis itse olen nelikymppinen kolmen muksun äippä ja ihan mieskin ON, jolta saan AINA kun haluan ja enemmänkin vaikka ihan karvojakin kasvaa alapäässä, hui ;)

Yritin tässä välillä kasvattaa takaisin karvaston sinne alapäähän mutta se ei vaan onnistunut. Haluan sen "paikan" olevan kokonaan sileä ja itselleni mukavan tuntuinen. Minulle sopii parhaiten karvan juurineen poisto ja olenkin tehnyt sitä parikymmentä vuotta. Iho-oireita ei ole kun välineet ja iho on puhtaat. Synnytyksen jälkeen voin harkita sitä laser-käsittelyä.