Vi**ttaa! karvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s3kj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s3kj

Vieras
Mulla on runsas karvoitus ja vaikka ajelen, silti näkyy. Ja sitten jos saankin ajeltua kunnolla, niin seuraavana päivänä on jo sänki kainaloissa ja alapäässä. Ja punaista nyppyä alapäässä joka ajon jälkeen. tässä menee jo seksielämä miehen kanssa pilalle kohta! Pimeällä talvella se ei niin haittaa mutta nyt kun kesä ja valoisaa niin itseäkin kauhistuttaa! Auttakaa mua...

Mulla sama juttu enkä ole vieläkään keksinyt millä saisi näppylät vältettyä. Onpa soman näköistä kun on sheivattu pillu ja aivan täynnä näppyjä. :( Kokeiltu on sheivaus, vahaus (kylmä ja kuuma), sokerointi, erilaiset kosteusvoiteet, sheivausvaahdot, aloe vera geelit, bepanten, jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Mulla sama juttu enkä ole vieläkään keksinyt millä saisi näppylät vältettyä. Onpa soman näköistä kun on sheivattu pillu ja aivan täynnä näppyjä. :( Kokeiltu on sheivaus, vahaus (kylmä ja kuuma), sokerointi, erilaiset kosteusvoiteet, sheivausvaahdot, aloe vera geelit, bepanten, jne jne.

Joo, tää on ihan hiton turhauttavaa. Mä haluan siistin alapään!!!

Ootko kokeillu sheivauksen jälkeen laittaa kasvovettä ja sen jälkeen perusrasvaa? Mulla ei tämän myötä tule punaisia näppyjä, jos nää unohtuu niin tulee, joten kai näillä joku yhteys on.

Mulla pysy oikein nätissä kuosissa Veet:illä. Ihan siis sillä normilla vaaleanpunaisesta tuubista tulevalla aineella. Ei sais käyttää alapäähän mutta käytinpähän kuitenkin... Nyt oon sitten meinannu alkaa testaa noita sokerointeja ym. Sillä veetillä se on sellasta hemmetin sotkemista aina..

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kyllä se iho tottuu, talven ajelet vaikka joka toinen pvä niin ens kesänä ei tule näppyä enään :wave:

Mä oon ajellut nyt säännöllisesti kohta 3 v ja silti tulee näppyjä joka jumalan kerta. Ja aina yhtä paljon. Muita vinkkejä?

Kyllä se iho tottuu, talven ajelet vaikka joka toinen pvä niin ens kesänä ei tule näppyä enään :wave:

Mä oon ajellut nyt säännöllisesti kohta 3 v ja silti tulee näppyjä joka jumalan kerta. Ja aina yhtä paljon. Muita vinkkejä?

Huono terä? Mulla miesten mach3 ja se ihan huippu, 7v samalla vedellyt, tietty terän vaihdan aika usein

Aijoo, nyt kun olen ollut raskaana pidemmän aikaa niin tota veetiä en sen takia oo uskaltanut käyttää. Oon vaan höylällä vedellyt, Helosania kun levitän höyläämisen jälkeen niin ei kanssa tuu noita näpyjä, yhtä ärhäkkänä ainakaan.

Huono terä? Mulla miesten mach3 ja se ihan huippu, 7v samalla vedellyt, tietty terän vaihdan aika usein

Mulla kanssa mach3

:D

Naisten gilletet on ihan p är seestä. Miesten kunnon terät olla pitää ja kasvovesi + rasvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö niitä karvoja voi sitten trimmata lyhyemmiksi, niin ettei tarttis kokonaan pois ajaa?

Näin juuri, ei kai sitä posliiniksi tartte ajaa?

Onpa kivannäköistä kun uikkarin alta törröttää lyhyttä karvaa...

Entäs vähän toisenmallinen uikkari? Jos nyt on stringit, niin vaihdapa vaikka sellaiseen enempi shortsimalliseen. Nättejä ja seksikkäitä uikkareita löytyy niistäkin.

On kokeltu halpisterät, Gilletet, Ladyshaverit, miesten ja naisten. Aina sama tulos. Kainaloiden ja säärien iho ei ärsyynny, mutta alapää menee joka kerta näpyille. :(

Sokerointi on karvanpoistomenetelmä, jossa ihokarvoja poistetaan sokerimassan avulla samaan tapaan kuin vahalla. Sillä voidaan poistaa ihokarvoja joka paikasta samoin kuin vahauksella,.

Vahaukseen nähden sen etuina ovat vesiliukoisuus, sillä voidaan poistaa lyhyempiä karvoja kuin vahauksella, sekä se tarttuu ainoastaan itse karvaan ja kuolleeseen ihosolukkoon, jolloin iho ei ärsyynny toimenpiteestä. Sokerointi ei myöskään aiheuta karvatupentulehduksia tai karvojen sisäänkasvamista.

Sokeroimalla karva ei myöskään katkea toimenpiteen aikana kuten vahauksessa. Tämän ansiosta iho pysyy sileämpänä, sillä katkennut karva kasvaa aina nopeammin esille kuin kokonaan karvatupestaan irronnut karva.

Sokerointimassa ei sisällä yleisesti allergisoivia aineita ja se on hyvin siedetty, sillä se sopii myös kuivaihoisille, ja sen on kerrottu olevan kivuttomampaa kuin vahauksen.

Sokerointia voidaan suorittaa kosmetologilla sekä kotioloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö niitä karvoja voi sitten trimmata lyhyemmiksi, niin ettei tarttis kokonaan pois ajaa?

Näin juuri, ei kai sitä posliiniksi tartte ajaa?

Onpa kivannäköistä kun uikkarin alta törröttää lyhyttä karvaa...

Entäs vähän toisenmallinen uikkari? Jos nyt on stringit, niin vaihdapa vaikka sellaiseen enempi shortsimalliseen. Nättejä ja seksikkäitä uikkareita löytyy niistäkin.

No liittyy tähän muutakin. Se, että posliini tuntuu kivalta (sen 15 minuuttia kun siinä ei ole näppyjä) ja etenkin mies tykkää. Ja ei kyllä aio vaihtaa uikkareita lahkeelliseksi. Mä mikään mummo ole! (Eikä tosiaan nyt ole stringit, vaan ihan perusuikkarit)