\
No onneksi sinulla ei ole lapsia. =) Ikävää jos oma v.ittuuntuminen ajaa lapsen edelle.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 00:41 Miri kirjoitti:\Jos olisin tarpeeksi v.ittuuntunut niin todennäköisesti kyllä. Jos ei kertakaikkiaan kiinnosta pätkän vertaa nähdä toisen naamaa just sillä kertaa niin ei synnytyskään sitä asiaa muuttaisi. Mutta mulla nyt onkin suht. tiukka raja muutenkin siinä mitä jaksan kuunnella ja mitä en.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 00:37 vieras kirjoitti:\Siis eläydy nyt hetki tilanteeseen. Jos itse olisit mies ja olisi tullut riitaa jonka päätteksi lähtisit ulos jäähdyttelemään tunteita. Vaimosi olisi viimeisillään raskaana ja synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä. Aiemmin olet sanonut haluavasi olla ehdottomasti paikalla lapsesi synnytyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 00:32 Miri kirjoitti:Joo, mun tapauksessa se kertoo justiinsa siitä, että mä haluan olla yksin, piste. Ja luojan kiitos mulla on mies, joka kunnioittaa mun yksityisyyttä. Edellinen menikin vaihtoon justiinsa sen takia, että se oletti mun elävän pelkästään sille ja sen tarpeille.
Katsotko tuolloin että se oma yksityisyytesi ja rauhasi olisi niin tärkeä että olisit sen takia valmis jättämään lapsesi synnytyksen väliin?