VHV-pino

Lueskelin irc galleriasta 15v tytteleiden juttuja, jotka oli huutaneet Ankassa tuon sakkoliha lausahduksen jälkeen et ei me ainakaan olla liian nuoria :headwall: Apua, oonkohan mä ollu samanlainen sillon kauan kauan sitten Neumannin ollessa kyseessä :whistle:

No älä välitä, ei nuo minunkaan unet nyt niiin ihmeellisiä ole, enää :/ . Aika laimeita kiertäen-Ville-unia olen nähnyt, niinkuin nyt tuo kirja- tai mese-uni. Tai sitten pyydän nukuttamaan vauvaa :headwall: :D .

Tuossa kirja-unessa oli muuten sellanen jännä yksityiskohta että vaikka Ville siinä nakusillaan olikin kylvyssä niin tatskoja ei näkynyt missään :eek: . Jospa ne onkin vaan piirretty tussilla ja peseytyessään ne hinkkautuu pois :whistle: . Tässäkö syy siihen että Viltsu peseytyy niin harvoin :wave: ?!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:LOL: Voi teitä...
Mikä muuten toi sakkoliha juttu on?
Laita kuukkeliin "ville valo sakkoliha ankkarock" ja kato mitä tulee :saint: ..
Ootko muuten laittanut googleen nuo hakusanat :wave: ? Hämmästyin ihan mikä oli peräti kolmantena :whistle: ..
Juu, kyllä! :LOL: :LOL:
*Odottaa myös kahvikutsua* :p :D

Ja taas uniasiaa, tosin taaaas ei ollut Viltsu juttelu- tai muulla etäisyydellä :headwall: :D .

http://www.youtube.com/watch?v=MIW19N57DK4 2:10-2:16 esimerkkinä..

Olin HIMin konsertissa, kakkosrivillä, mieheni kanssa. Olin suorastaan transsissa biisien aikaan ja päähäni jäi soimaan Sleepwalkingin matalat bassokuviot ja toistelin mielessäni niitä vaan koko ajan. Sitten huomasin että hups, keikka onkin loppunut ja missasin tyystin pari viimeistä biisiä siinä transsissani :eek: :D . Menimme miehen kanssa narikkaan takkeja etsimään ja siellä oli kissamme leikkimässä ja Seppo Vesterinen katteli niiden leikkejä ja nauroi vaan kun kuuli niiden nimet :D .

Varsinainen äksön-pätkä :xmas: .

Villiä menoa Villen kanssa, ja sit yhtäkkiä huomaatkin sen olevan Seppo :LOL:
Mun yhdessä unessa meijän äiti tunsi HIMin managerin, se ei ollu Seppo. Mentiin johonkin toimistolle jossa oli myös Ville Hermanni, ja mä olin niin ujo et tuijotin mykkänä lattiaa koko ajan |O

Yhteistyössä