VHV-pino

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Onko tonne Helldoneen mahdollista saada lippuja jos on tällanen tavallinen pulliainen? Mirena ainakin sai viime vuonna. Jonotetaanko ne puhelimessa vai jossain lippukaupassa?
Puhelimella oon aina saanut jos oon saanut, varmin tapa saada liput ois kaiketi leiriytyä Tiketin eteen että on sitten aamulla heti ekana jonossa :D Viime vuonna liput tuli myyntiin klo 10, 10 yli pääsin puhelimella läpi ja kaikki oli varattu. Sitten kun peruutuspaikat tuli myyntiin, niin onnistuin saamaan kaksi lippua. Suurin osa siellä kaiketi on ihan tavallisia pulliaisia, tosin julkkiksiinkin on tullut törmättyä, mm. Teuvo Loman :LOL:

Tää on kyllä jo ihan luksusta, tänä vuonna nähnyt HIMin jo 3 kertaa :eek: Valitettavan harvakseltaan täällä koto Suomessa keikkailevat. Pitäis kaiketi lähteä tornin juurelle pyörimään, taidan hankkia koiran niin on sitten hyvä alibi kun oon sitä vaan pissittämässä :whistle:

Hei, Ville muuten kehotti kattomaan telkkaria seuraavana päivänä eli viime sunnuntaina ennen kymppiuutisia, sielt tuli joku mainos joka jotenkin liittyy HIMiin (meni vähän ohi että miten...). Enkä mä sitten tietenkään muistanu kattoa. Onkos joku sattunu jo bongaamaan kyseisen mainoksen?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Hei, Ville muuten kehotti kattomaan telkkaria seuraavana päivänä eli viime sunnuntaina ennen kymppiuutisia, sielt tuli joku mainos joka jotenkin liittyy HIMiin (meni vähän ohi että miten...). Enkä mä sitten tietenkään muistanu kattoa. Onkos joku sattunu jo bongaamaan kyseisen mainoksen?
Sen täytyy olla se putelimainos, eli mainostaa Pulp-nimistä pulloa. Siinä soi himin biisi. Hitsi vieköön, mä katoin sen tänään mutten muista mistä se löytyy. Siinä esiintyy Bam ja Jorma Uotinen, Lindfors on ohjannut sen. Bamin sivuilla on kuvia.

Kun luki ton jutun mainoksesta niin odotukset oli matalalla mutta kun näki sen niin sehän oli ihan hyvä :D .

Ja näin taas unta vaan missä ovat äksön-pätkät, ei missään :headwall: . Viltsu tuli meille jostain kumman syystä ja mie olin ihan lungisti että katos, Ville tuli meille kylään, no sepäs kiva :whistle: . Passitin Villen hoitamaan meidän lapsia, sai nukuttaa vauvaa ja sylitellä poitsun kanssa. Mie sitten poitsulle että aatteles, oot päässy Ville Valon syliin, sitä kuule tapahtuu vain harvoille, voi kun miekin oisin päässyt :xmas: :D .

Mä oon välillä miettiny, että mitäs jos ois sellanen kilpailu jossa voi voittaa Ville Valon kyläilemään, ja mun kaverit ois salaa ilmottanu mut siihen ja sit voittaisin ja se eräänä päivänä olis tossa oven takana... Varmaan pyörtyisin ovelle tai sit paniikissa paiskaisin oven kii :LOL: Ja todennäköisesti oisin aamutakkisillani ja tukka pystyssä ja Ville säikähtäis mua enemmän ku mä sitä...

Tai jos ois huutonetissä huudettavana ilta Villen kanssa :whistle: .. Saiskohan enemmän huutoja kuin Susanna Sievinen :saint: ..?
No juu, mie varmaan lampsisin täällä tiluksilla todellakin tukka pystyssä kengät lampaan kakassa mutta taatusti musta HIM-huppari päällä, siitä en luovu missään tilanteessa, se on kuin miun toinen iho :D . Nyt piti laittaa pesukoneeseen kun oli ihan kananrehussa, miten mie selviän tän päivän kun se on kuivumassa :eek: ?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Plääh, oisin linkittäny irc galleriakuvan, kun joku oli ottanu kuvan ku Viltsu on matkalla kotiin Alepan kassin kanssa, mut kuva näkyykin vaan kirjautuneille.
Whaaat, linkitä ihmeessä. :D Mä haluun nähdä!!
Mie en näe :'( .
Mä voin kopioida sen ja näyttäää aijaan kautta! Älä huoli. :hug:

Yhteistyössä